Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1ste kweekverslag , one plant SCROG super lemon haze 400w
Re: 1ste kweekverslag , one plant SCROG super lemon haze 400w
Eepz vind het nog altijd een geweldig veld, alleen spijtig van die foxtails.
Zou ze er zeker niet afknippen, als ze lang genoeg staat u plant zal daar ook nog wiet opkomen al is dat niet fantastisch qua uitzicht.
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
@shiva: ja ik vind die foxtails ook maar niks , maar zal men volgende kweek meer op de dosering van men voeding en water moeten letten.Ik laat ze voorlopig erop
Heb daarjuist betere foto's proberen trekken maar men vergrootglas is wat te zwak. Misschien kan je er iets uit zien maar ik denk van niet.
Morgen eens een vergrootglas aan een vriend vragen.
greets
Goedendag iedereen ,
slecht nieuws vandaag wat ballen ontdekt dus ik denk dat het best nu maar oogsten is? ,
ik ben al ffe aant spoelen dus daar zou het goed moeten zitten ,ik heb geen zin dat morgen alles met ballen staat :s
Geen idee wat ik moet doen
laat maar weten grts
Dat krijg je niet goed vol, omdat een 400W lamp het meest effectief is op een oppervlak van 70x70 cm en een afstand van 40-50cm.
Kun je wel 1x1 meter proberen vol te rijgen, maar aan de buitenkant zullen de toppen gaan strekken en een stuk luchtiger worden.
De lamp hoger hangen om een groter oppervlak te belichten helpt dan ook niet, de lichtsterkte neemt heel hard af met elke 5cm dat je de lamp te hoog hangt.
@faach : Mijn "fout" ,zeg maar, was dat ik niets meer gebonden had vanaf dat de lamp op 12/12 gezet is geweest
zo is alles blijven doorgroeien. ja rotte bananen waren er wel maar 2 of 3.
@qnq :Nu je het zegt heb ik dat ook ergens gelezen , ik heb men kap wel meer open gezet(geen idee of dat iets verandert)
dat van die luchtige toppen heb ik een eigen ervaring in (geen idee of het klopt) hoe dikker de stam hoe compacter de kroppen.
corrigeer me maar als dat echt niet klopt
De dame is gisteren omgedaan en
Ik heb alles afgeknipt ter hoogte van het net ,
dan het net verwijderd en een droognet gespannen
Ik kwam aan 1,8 nat met alle takken en klein blad nog aan
dan gaan ze daar 6-10 dagen uitdrogen en dan begin ik met curen.
peacee
Comment