Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

candy kush + pineapple kush oogstklaar ? eerste maal trichomen controle

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: candy kush + pineapple kush oogstklaar ? eerste maal trichomen controle

deze moet dringend omgehakt worden.
    als je echt knaller wiet wilt is deze al TE ver,geloof me gerust ik spreek uit ervaring.
    als je shop kwaliteit wilt met sterke high moet je zo goed als geen amber fuckers hebben.
    maar dan moest je deze wel al zoal hier boven vermeld reeds op voorhand goed gespoeld hebben met enkel zuiver water,dan de laatste dagen met zelfs ijswater,dan de plant spiesen,daarna dag of 2,3 int donker,gewoon alle trics uit de mouw schudden om die laaste tricome productie omhoog te stuwen met verse verkregen high bolletjes en daarna de plant omhakken en omkeerd te drogen hangen in donkere ruimte met de gepaste temperatuur en vochtigheid met een ventilator in de buurt om luchtverplaatsing te hebn zonder die op de plant en toppen te richten + regelmatig checken op verdere obstakels zoals schimmels of rot en andere vijanden. verder komt alles goed mate !

Comment

heb deze gisteren geknipt fotos volgen
      morgen wordt de andere candy geknipt

Comment

- deze is dit dan pineapple kush ?
        - ben benieuwd naar de pics

Comment

nee hoor heb 3 candy en 1 pineapple
          de candy is 7 weken bloeier
          de pineapple 8 weken deze moet nog tot maandag
          ik heb nu gisteren 1 candy geknipt morgen de andere
          1 candy waarvan ik foto's ga posten denk dat ze langer gaat moeten bloeien want ze is meer sativadominant weet wel niet hoelang

( zit met ferme buikgriep daarom zullen fotos er maar morgen opstaan )

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

de toppen van de candy staan op vorige pagina
          al verschillende malen opnieuw bewerkt en geupload maar ze blijven enkel zichtbaar via attachment

Comment

- van de ene candy , oe staan de trichomen tegenover de geoogste candy ?
            - verzorg je goed , op naar morgen een dag zonder zorgen.
            - foto's zegen meer dan 1000 woorden , en al is dit maar morgen maak je geen zorgen.
            - leg je lekker rustig op de bank , rol een joinkie en zweef naar morgen
            - ferme buikgriep kan je overwinnen , telkens met het zinnetje hierboven opnieuw beginnen

Comment

de candy die eergisteren werd geknipt DSCN2203.jpgDSCN2207.jpg

deze hangt in mijn toilet boven ( die wordt nooit gebruikt ) buisventilator in plafond om vochtigheid af te zuigen en zwenkventilator op de grond stand 1 voor luchtcirculatie in de kamer
              DSCN2212.jpg de kleinste top

ben nu bezig aan de 2de candy te knippen foto volgt deze middag
              Last edited by menencity; 3 March 2015, 09:19.

Comment

dat zal een mooi aantal grammen opleveren.
                benieuwd naar de rest,

tugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

heeft er iemand een tip voor plakkerige vingers proper te krijgen
                  ik doe altijd ijskoud water in een pot en laat mijn vingers even weken.
                  iemand een beter idee ?

Comment

Eerst goed insmeren en masseren met olijf of kokosolie, thc Lost op in Olie, dan goed wassen.

Wd42, schijnt ook goed te reinigen.

Alcohol, wordt ook genoemd
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

- alles wat aan je handen kleeft en je gebruik het niet om te roken kan je white spirit gebruiken

Comment

Je vingers over elkaar wrijven tot er zwarte balletjes ontstaan.
                        Die duw je bij je jointje, want dat is gewoon THC !
                        Schaartje ook mooi alles eraf halen, hmmm....
                        Schaarhasj kun je een heuse optater van krijgen, dat gooi je niet weg.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

2015-03-04 18.17.31.jpg de pineaple langs achter en candy langs voor. deze werden maandag geknipt en de pineapple gisteren

2015-03-04 21.49.15.jpg de eerste candy die bijna gedroogd is deze werd vorige week geknipt

Comment

- mooi geknipt
                            - wat kan je beschrijven ivm de eerste gedroogde candy ? de smaak de geur ? hoeveel gr heeft ze je opgeleverd ?
                            - ben benieuwd

Comment

moet nog wat op smaak komen door te curen.
                              maar kmoe zegn hij is nu al lekker ,
                              smaakt zoet en is alsof de smaak blijft plakken in mijn mond na het uitblazen
                              en ruikt heel zot heel mijn huis ruikt
                              nu weegt het 74.3 gr maar dat zal wel nog klein beetje verminderen tegen volgende week met curen, denk ik

effect is erg energiek en na een tijdje toch plots ne slag van den hamer

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment

- de hamer is er , dit is wat we zoeken de hamer great job!

Comment

Bezig...
                                X