Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4xAF onder (45x3W LED UFO) 1e binnenkweek (hulp meer dan welkom) Foto's!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4xAF onder (45x3W LED UFO) 1e binnenkweek (hulp meer dan welkom) Foto's!

ja klopt, de AF zijn het beste zoals die andere 3 van me, maar deze northernlight wou ik echt als experiment gebruiken en kijken hoe ver ik straks dingen kan pushen qua voeding etc (is goedkoop omdat ze toch al klein is en niet zoveel nodig heeft)
    dit zal me hopelijk in mijn volgende binnenkweek (een feminized seed ipv autoflower) veel profijt brengen, en gelukkig ben ik tot zo ver zeer tevreden over de overige 3 dames dat ik de luxe heb om dit te doen

en 142gr droog van 4 plantjes is best wel goed denk ik eigenlijk? ik mag hopen dat ik dit krijg, ik gebruik namelijk 139 watt op de meter en dat zou betekenen dat ik met led meer gram zou krijgen dan de hoeveelheid watt die ik gebruik
    dat zou voor een 2e kweek (en eerste binnen) toch een behoorlijke prestatie zijn

ligt er natuurlijk aan wat de situatie was qua oa. materialen etc

Comment

kan er iemand aan de hand van de bovenstaande foto's informatie verschaffen over te hoeveelheid tijd die ze nog zouden moeten?
      ik begin eigenlijk toch wel een beetje te twijfelen over die eerste, die is zo lekker vol en dik dat ik me afvraag hoe veel hier nog bij zal gaan komen eigenlijk als ik ze nu nog 2 weken laat staan

Comment

DAG 57 voor de AK/Bubble/Blue
        DAG 36 voor de NorthernLight

2015-04-02 10.52.44.jpg2015-04-02 10.53.03.jpg2015-04-02 10.53.16.jpg2015-04-02 10.54.48.jpg2015-04-02 10.54.58.jpg2015-04-02 10.55.12.jpg2015-04-02 11.50.18.jpg
        Bubble Kush
        Ze ziet er geweldig uit en heeft na deze fotosessie een heerlijke douche gehad, (extra foto geplaatst van de achteraf situatie)
        eerst een goede 10 liter ijskoud kraanwater en vervolgens 6 liter louw water, hierna wil ik haar eingelijk niks meer geven, ook omdat ze al wel tekenen laat zien dat ze volgens mij niet al te lang meer hoeft te staan en de pot zal toch wel een weekje nodig hebben om volledig droog te worden zodat de plant haar blad gaat leegtrekken?(hoop dat ik het goed heb zo qua timing?) zodat een paar dagen later om kan, tenzij ik ineens heel veel amberkleurige trichomen ga vinden dan gaat ze wellicht eerder

2015-04-02 10.59.47.jpg2015-04-02 11.00.03.jpg
        Blueberry
        gaat ook lekker haar gangetje ondanks dat ze wat kleiner is gebleven dan haar zussen (ik denk toch echt dat het de verschillen in zaadleverancier zijn eigenlijk, zelfs de mishandelde northernlight wordt al groter)
        toppen lijken nog niet echt aan te willen dikken, maar ze is al enorme hoeveelheden trichomen aan het produceren
        en gek genoeg kwam er ineens een enorme groeischeut in een van de eerste scheuten, lijkt erop dat ik deze in 2x moet gaan omleggen straks met een dikke week verschil

2015-04-02 11.07.48.jpg2015-04-02 11.08.14.jpg
        Northern light
        ondanks dat ik haar flink mishandeld heb blijft ze enorm grote bladeren vormen en de hoofdstam lijkt wel op een opgepompte bodybuilder, ben benieuwd wat ze van plan is, van de 2 grote zijscheuten die ik over heb gelaten zijn ze waarschijnlijk van plan om net to hoog te gaan komen als de hoofdtop die dus al 2x afgeknipt is (vandaar de wat missende bladpunten), lijkt er weinig last van te hebben gehad al met al, ben erg verbaasd

Comment

DAG 64 voor de AK/Bubble/Blue

DAG 43 voor de NorthernLight

2015-04-09 14.02.09.jpg2015-04-09 14.03.06.jpg2015-04-09 14.04.15.jpg2015-04-09 14.03.26.jpg2015-04-09 14.02.31.jpg2015-04-09 14.02.16.jpg

Bubble Kush

Deze heb ik gisterenavond behandeld, ik heb haar gekliefd.
          nu zou ik wel heel graag willen weten of ik goed zit met mijn gedachten..
          heb haar FLINK gespoeld met eerst ijskoud kraanwater, daarna met wat lauw afgezuurd water nogmaals, hierna heeft ze niks meer gehad, de pot is nu droog en nu heb ik dus de operatie gedaan..
          nu verwacht ik nog 2-3 dagen flinke verschillen met de hoeveelheden trichomen en dan wil ik haar omleggen (wil voorkomen dat ik straks met een herma zit)

hoe lang schatten jullie dat ze nog moet?
          2015-04-09 14.04.57.jpg2015-04-09 14.05.01.jpg2015-04-09 14.05.09.jpg2015-04-09 14.05.24.jpg

Blueberry

Weinig nieuws, ze doet het goed en zo te zien hoeft ze ook niet al te lang meer,
          ben inmiddels gestopt met zo goed als alle additieven, op een 50% dosis green sensation na (dit krijgen nu alle plantjes hetzelfde, op uiteraard de bubble kush na die aan het drogen is)
          ik weet niet of ik hier wil gaan klieven etc, ben eigenlijk wel benieuwd wat voor een effect het nu heeft op de bubble kush
          wat ik wel vreemd vind is de ene vers groene uitschieter?
          lijkt erop dat ik deze zeker in 2 keer moet gaan omleggen, de nieuwe scheut die ik laatst al tegenkwam in een post hierboven is idd gewoon een nieuwe scheut,
          heeft iemand een idee waarom of dat ze dit ineens gedaan heeft? een nieuwe scheut, met nieuwe toppen die eigenlijk een dikke vette week achter de rest van de plant aanloopt

ook hier de vraag, hoe lang schatten jullie dat ze nog moet?
          2015-04-09 14.20.39.jpg2015-04-09 14.20.46.jpg2015-04-09 14.20.55.jpg2015-04-09 14.21.05.jpg

Northern light

weinig aan de hand, ze doet het goed na de mishandeling,
          heb nu wel wat stokjes neergezet om haar wat te begeleiden, ze probeert namelijk vol goede moed tussen de overvolle kast heen te groeien op zoek naar ruimte, die zal ze straks ook krijgen, maar eerst moet een van haar zussen om
          groeit erg goed, beter dan ik had verwacht, nu maar eens kijken wat ze gaat doen, veel gediefd ook, ik ben echt heel benieuwd wat ze doet nu dat ze eigenlijk alleen nog maar 5 buds overheeft (de hoofdtop, 2 semi-hoofdtoppen en 2 kleine uitschieters haaks hierop

dit heb ik bewust zo gedaan, omdat ik haar straks alleen in de kast heb staan, zodat ze in het midden en naar alle 4 de hoeken kan gaan met haar toppen, meer heeft ze ook niet
          2015-04-09 14.26.00.jpg2015-04-09 14.26.10.jpg2015-04-09 14.26.32.jpg2015-04-09 14.26.42.jpg

Royal AK

En deze mooie dame is ook erg goed bezig,
          wil er niet teveel aan gaan doen meer, zelfde verhaal als de blueberry eigenlijk

en ook hier de vraag, hoe lang denken jullie nog?

P.S ik heb hier een nieuwe format gebruikt, misschien is dit beter te overzien en prettiger leesbaar voor mijn kweekverslagen.
          graag uw reacties hierop

N.B (@ admin/mod? ) de foto's van de Northern light zijn op exact dezelfde wijze genomen en geupload als de andere foto's maar om de een of andere reden draait de attachment manager deze toch om?

Comment

Oh, ja omdat je een extra topic gemaakt hebt had ik daar al gereageerd.
            Rap stoppen met alle voeding zei ik daar.
            Omdat ze vol stikstof zitten.
            Het gaat wel even duren voor ze wat lichter gaan worden denk ik, en voor die tijd zou ik niet oogsten.

Deze opmaak is wat strakker, die andere is wat 'gezelliger'
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt voor je reactie, ook in het andere topic (Andere Topic

ik ga met de andere 2 plantjes (de blueberry en royal AK) per direct stoppen met voeding (ze kregen alleen nog wat green sensation voor 50% van de dosis)
              wellicht deze ook goed doorspoelen en dan laten drogen?

de bubble kush is nu behoorlijk aan het opdrogen en is reeds gekliefd en die zal dan met een aantal dagen omgaan, ik zal haar nog laten staan totdat ze gaat zakken vanwege tekorten in haar bladeren
              ik ben wel meer op zoek naar de smaak en high, dat heb ik liever dan kwantiteit en stoned zeg maar,
              ik vergelijk het met goede wijn
              koppijn wijn van de aldi in grote hoeveelheden of een lekker speciaal wijntje wat heerlijk smaakt maar wel iets minder voor handen is

Comment

Ja, dat kan best, en dat is natuurlijk geen vergelijking.
                Een wietje met een goeie stoned vind ik dan als een lekkere oude Whiskey.

Je kan wel een high willen en ongeduldig zijn, maar die stikstof moet uit de bladeren voor je gaat oogsten, (bijna)ongeacht de trichomen.
                De smaak van wiet met nog teveel voeding erin is echt een stuk "stroever" in de keel.
                Goed afgebloeide en gedroogde wiet hoef je niet van te hoesten.

Zou ze gewoon water geven voor een dag of 10.
                Als het dan niet wat lichter wordt, dan kun je er eens een emmer water doorheen gooien.

Mgoed, eh, ik vertel je alleen wat ik zou doen heh, tis jouw wiet natuurlijk, dus doe vooral wat je zelf denkt dat goed is.

We zouden eigenlijk eens een grote BBQ moeten houden zodat iedereen elkaars eigen gekweekte wiet kan proeven.
                Maarja, da's een illusie denk ik, als de ergens 3 gram wiet kunnen pakken staan ze iedereen op te wachten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: 4xAF onder (45x3W LED UFO) 1e binnenkweek

Richten we toch een stichting op ter bevordering van biologisch bbq vlees en bewuste keuze wiet.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia

Comment

tja, ik denk dat we dan eerst maar eens een business plan moeten gaan opstellen voordat je hier in nederland uberhaupt kans maakt om iets op zetten waar de overheid het mee eens is..
                    geef mij wat dat betreft amerika maar, jaren te laat, maar nu uiteindelijk wel goed opgepakt en de overheid vangt miljarden nu.. nederland snapt het niet.. nog steeds niet.. wij hebben geen gedoog beleid, we hebben een overheid die er simpelweg niks van snapt..
                    niks grijs gebied.. overheid is niet in staat om iets zwart of wit te zien, dit is geen ongeluk, dit is hoe nederland werkt.. een groot grijs gebied..

maargoed, nu ontopic..
                    ik zie de bubble kush wel wat aandikken nu,
                    met de rest ben ik over naar kraanwater, de bubble kush krijgt nog altijd niks en de grond is nu echt kurkdroog, heel knap om te zien dat de plant zelf er tot op heden nog niks van lijkt te merken, ze gaat gewoon vrolijk verder, nu inmiddels een kleine week zonder water niks
                    maar ik zie nu ook wel dat het een grote milky glimmende massa aan het worden is dus ik wil haar niet langer als enkele dagen nog laten staan eigenlijk..

de royal AK is nog wel wat fris en fruitig, nog een heleboel witte haartjes die er bij blijven komen..
                    hier ga ik dus vanuit dat ze zeker nog wel een week of misschien wel 2 mag?
                    de blueberry doet het prima, geen bijzonderheden, zal ook wel een keertje omgaan,.. moet zeggen dat ik haar iets minder boeiend vindt op het moment tis gewoon een klein ding wat doet wat die moet doen, terwijl die anderen juist mijn interesse wekken tot nu toe

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

haha ik heb vandaag zelfs onze kamerplant gestekt
                    dit is echt leuk om te doen, en waarom zou ik oefenen met stekken op een bovenstaande plant, waarom niet gewoon eens proberen op een bestaande kamerplant (dit bleek ook al een stek te zijn, de kluit was in het midden niks dan een afgezaagde stam met wat dikke vette wortels van de zijkant uit, ben benieuwd wat voor een resultaat dit geeft, hopelijk heb ik van de ene verrotte (stam was rot deels) 2 nieuwe verse plantjes gemaakt

Comment

Re: 4xAF onder (45x3W LED UFO) 1e binnenkweek

Oorspronkelijk geplaatst door rayfie View Post
                      Richten we toch een stichting op ter bevordering van biologisch bbq vlees en bewuste keuze wiet.

verstuurd mee mn Sonix Ksperia
                      zou je een lekkere spare rib voor me kunnen maken met een mariunade?

@ QnQ, je had denk ik gelijk qua langer wachten.

ik heb ondertussen de Bubble Kush in een provisorisch drooghok gehangen 2 dagen terug en nu kon ik ze ook wat beter bestuderen vandaag, en er zit inderdaad een overvloed van heldere trichomen ineens alsof ze in de poedersuiker zijn gedoopt,
                      nou vraag ik me af of dit komt omdat ik gewoon echt te snel was en beter had kunnen wachten nog een tijdje, of omdat dit bij het droogproces hoort?

ook was hij echt behoorlijk fluffy wel, ik krijg van een kameraad wel eens wat goedkoop spul mee voor een prikkie maar dat is echt kei en keihard, en bijzonder weinig potent en een zeeeer zware stone een uur later.
                      is dit het resultaat van langer wachten zoals jij voorstelde? of is dit gewoon een compleet andere waardeloze vergelijking soort met wat ik hier heb groeien?

persoonlijk dacht ik dat het door de LED zou kunnen komen, omdat (3wattx45stuks ufo)+(1x15 lamp) gewoon niet beter zal kunnen presteren dan fluffy toppen van een bubble kush? (al zijn ze nog best wel groot, zal morgen een foto plaatsen)

either way, de blueberry en de royal ak staan nog altijd op kraanwater al laat ik ze wel wat droger staan dan normaal door ze wat minder te geven, het viel me ook op dat de LV in mijn kast van 42% gemiddeld ineens naar 34% is gevallen

Comment

Bezig...
                      X