Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super lemon haze,pineapple chunk!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super lemon haze,pineapple chunk!!

Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
    Die blijven nu zo staan.
    hoe komt dit MWAY?? weet jij dit hier enkele foto's IMG_20150403_192559.jpgIMG_20150403_192607.jpgIMG_20150403_192611.jpgIMG_20150403_192621.jpgIMG_20150403_192626.jpgIMG_20150403_192631.jpg alle info welkom aub het is men 2de kweekje ..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mijn afzuiging staat ook nog wel niet aan wou dit pas in de groei doen kan dit het probleem zijn?

Comment

Lijken te nat te staan.

Comment

huh??? meen je dat? ik had ze net water gegeven toen maar kgeef niet meer dan 80 ml per plant... kan dit echt de oorzaak zijn? dus is een dag laten uitdrogen dan of is dat ook niet goed?

Comment

Temperatuur te hoog

Comment

ok dan zet ik men afzuiger aan bedankt

Comment

Temperatuur te hoogen af en toe(in de groei doe ik 2x per week),in de groeiperiode,alle plantjes een goeie douche geven,wordt de foto synthese terug beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                Temperatuur te hoogen af en toe(in de groei doe ik 2x per week),in de groeiperiode,alle plantjes een goeie douche geven,wordt de foto synthese terug beter
                wat bedoel je hiermee gewoon besproeien ?? want dan moet ik dit doen juist voor de lamp uitgaat zeker voor ze niet te laten verbranden?

heb ze ook een douche gegeven ik ga dat eens doen zoals je zegt hopelijk gaat het dan beter
                Last edited by dieseltj; 4 April 2015, 11:21.

Comment

Na een tijdje,komt er stof e.a op je bladeren,zo 2x per week,zetik ze onder de douche(heel licht laten sproeien)ofje kan dit ook met plantenspuit doen,zo kan de plant via de bladeren weer ademen

Comment

ja bedankt ben er vandaag mee gestart kga dit ook even doen thanks for the tip
                    Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                    Na een tijdje,komt er stof e.a op je bladeren,zo 2x per week,zetik ze onder de douche(heel licht laten sproeien)ofje kan dit ook met plantenspuit doen,zo kan de plant via de bladeren weer ademen

Comment

Update.. er zijn er een paar die zijn bladeren nog steeds hangen ik denk dat dit komt door te weinig water .
                      steeds dat iik smorgens als ik wakker ben ga kijken staan alle potte kurk droog dat komt onder die 600 wat lamp volgens mij.
                      Dus daarom denk i dat ze zijn gaan hangen dus heb deze morgen wat extra water gegeven.
                      khoop da ze er daar wat mee bovenop komen .

Grtzzz dieseltj IMG_20150405_091059.jpgIMG_20150405_091102.jpgIMG_20150405_091108.jpgIMG_20150405_091112.jpgIMG_20150405_091116.jpgIMG_20150405_091120.jpgIMG_20150405_091124.jpgIMG_20150405_091131.jpg

want te warm kan nu wel niet meer is staads rond de 25 nu heb afzuiger opgezet

Comment

Die gaan goed,doe zo verder diesel

Comment

Ziet er goed uit.
                          Lekker zo doorgaan.

Comment

Bedankt soulrebel en MWay .
                            Ik denk over een dag of 14 ze op 12/12 te zetten of zou dit telaat zijn of nog wat te vroeg ?
                            Vorige kweekje was allemaal autoflowers dus dit is de eerste keer dat ik met gewoon zaad werk .

grtz

Comment

Na overschakelen op 12/12 groeit het nog een week of twee verder voor het in bloei gaat. In de eerste eken bloei groeit het dan ook nog redelijk wat. Dus als je over twee weken op 12/12 gaat groeit dat dus nog een dikke maand!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                                Na overschakelen op 12/12 groeit het nog een week of twee verder voor het in bloei gaat. In de eerste eken bloei groeit het dan ook nog redelijk wat. Dus als je over twee weken op 12/12 gaat groeit dat dus nog een dikke maand!
                                hoi flintStoned ,

wat denk jij ze staan nu sinds 15/3 op 18/6 zou ik nog 2 weken wachten of langer of vroeger op 12/12 zetten.. dit is mijn eerste keer dat ik met het licht zo werk dus alle hulp voor mijn eerste ervaring met normale zaden is zeker welkom

Comment

Bezig...
                                X