Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super lemon haze,pineapple chunk!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super lemon haze,pineapple chunk!!

Zelf denk ik dat ze over twee weken al aardig groot zullen zijn. Ze krijgen nu nog een groeispurt (intrnodes strekken nog flink). Zoals gezegd groeien ze na overschakelen nog een week of twee. Ik vrees dat ze dan zonder toppen, buigen of knakken door het dak gaan. Kijk het nu gewoon nog een aantal dagen tot een week aan hoe de groei verloopt. Als je geen stagnaties hebt denk ik zelf dat je over een week wel al over kan naar 12/12.

Comment

Ok bedank FlintStoned ik ga het int oog houden en zal regelmatig een foto posten dan kunnen jullie mee kijken.
      Nee zou niet graag hebben dat ze door het dak gaan
      bedankt voor de info man

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik heb ze vandaag even besproeid voor het licht uit ging juist met vita race voor de eerste keer .

Comment

IMG_20150406_175344.jpgIMG_20150406_175346.jpgIMG_20150406_175417.jpgIMG_20150406_175445.jpg dikke stammen das iets anders dan met autoflowers de vorige keer

Comment

Heey jongens, zou me graag wille deel nemen in jullie discussie,
          Ik ben ook net begonnen en heb nu net me 1ste kweekje af.
          altijd ABC voeding gebruikt. met green sensation en risotonic.

ZIt nu te twijfelen om over te gaan op Aptus, schema extreme.

Had namelijk erg hoge planten met veel uitschieters bij de bovenste toppen.

Hebben jullie tips voor me volgende kweek.

Mijn apparatuur:

600 W philips
          1500 m3 afzuiger + koolstof filter
          9 x amnesia haze
          80 x 150 x 200 tent van growlab

en dus eerste ABC van Gold gebruikt met top booster en wortel stimulator.
          Hoe kan ik nou bij me nieuwe kweek zorgen dat me toppen mooi groot en compact worden.
          hebben het idee dat Gold meer voor de grote kwekers zijn en canna en aptus meer voor de hobby kweker.

Had nu gehoort van mycor mix als wortel stimulator en regulator voor gezonden stammen.
          van vinden jullie?

Comment

Je kaapt telkens andermans groeiverslag met je offtopic vragerij. Open zelf een topic in de daarvoor bestemde sectie (vragen binnenkweken) met je eigenvraag en drop het niet overal te pas en onpas in iemand anders zijn kweekverslag.

Comment

hoelang ben je nou bezig geweest met het ontkiemen om de planten zo te krijgen.
              en met welke lampen ben je begonnen en wanneer ben je overgestapt?

sorry ik ben nieuw ik ga gelijke een nieuwe topic openen, dacht zo heb ik gelijk wat mensen die mee kunnen denken,

Comment

De antwoorden staan in dit verslag. lees het door zou ik zeggen.

Comment

euh.... kun je zelf mss eens een topic maken ??
                  Je zit midden in iemand zijn kweekverslag...

Al die vragen kun je vinden op het forum dat zijn standaard vragen, en als je mijn verslag wat doorleest vind je het ook wel

Comment

Ja ik heb inmiddels een eigen topic gemaakt,
                    en je verslag door gelezen

Comment

gaat lekker daar zo te zien, en het lijkt er idd op dat ze in een sauna staan, te warm te vochtig, zo zie ik er iig ook uit na een half uur in de sauna

bij mij gaan ze meestal op zoek naar licht omdat ik het met die 135 watt led ufo doe dus strekken ze juist wat meer uit en omhoog, bij jou krijgen ze een overdaad en nemen ze het ervan haha

Comment

IMG_20150407_082200.jpgIMG_20150407_082208.jpgIMG_20150407_082222.jpg

Comment

ze staan er mooi bij.

thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bedankt thugz
                            Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                            ze staan er mooi bij.

thugz

Comment

Foto 1 plant in de linker onderhoek van de foto staat te nat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                                Foto 1 plant in de linker onderhoek van de foto staat te nat.
                                kan het ook te droog? want die staat staaeds kurk en weegt veel minder als de rest die zuipt gewoon kan dit ook?

paar groeps foto's IMG_20150408_091040.jpgIMG_20150408_091056.jpgIMG_20150408_091059.jpgIMG_20150408_091105.jpg

en op 2 planten krijg ik iets raar wat is dit nu weer IMG_20150408_091145.jpgIMG_20150408_091157.jpg

kan dit overvoeding zijn? of juist niet?

ik vul mijn 5 liter vat 2 x met gewoon water en 1 maal met voeding ongeveer en doe een 3 dagen met 5 liter ongeveer.

dus ongeveer 3 dagen van de week krijgen ze water met voeding in en de rest krijgen ze gewoon water

Comment

Bezig...
                                X