Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super lemon haze,pineapple chunk!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super lemon haze,pineapple chunk!!

mooi hoor dieseltje. heel wat beter dan die vorige kweek.

doe vooral zo verder.

thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
      mooi hoor dieseltje. heel wat beter dan die vorige kweek.

doe vooral zo verder.

thugz
      Bedankt man
      Doe men best .

Comment

mijn luchtvochtigheid blijft rond de 60 procent...
        maar eeeeh , ik ondervind er geen problemen van... ja dat men filter vlugger stuk gaat ... ja dan koop ik wat vlugger een nieuwe he ...
        maar zoals sommige zeggen je kan rot krijgen maar ik heb de producten om er tege te behandelen en heb dit ook al paar keer gedaan bij men dames .
        Vorige kweek zat men LV perfect ja nu niet .. niet alles kan perfect gaan he ..
        komt wel goed.. maar dit is dat 1ne minpuntje op de moment in men kweekje de rest zit allemaal perfect .

grtz dieseltj

Comment

Mooi om te horen!

En met het filter valt het ook wel mee, die vervang ik sowieso elke twee rondes.

Heb er eentje op reserve staan, mocht de boel wel ineens beginnen te stinken

Maar eerder had ik ook altijd een luchtbevochtiger en de afzuiger aan (tegen de warmte), die ook zo 30% van mijn LV opslurpte.

Eigenlijk nooit last mee gehad... zal waarschijnlijk niet het beste voor het filter zijn nee, maarja... soms moet je wat

Maar heb je trouwens alleen zo'n klein knijp-ventilatortje hangen?

Als je bang bent voor toprot, zou ik er ook een iets grotere ventilator bij neerzetten.

Is beter voor je luchtcirculatie, voorkomt rot, maar ook voor de stevigheid van je takken.

Heb er nu eentje op een standaard, eigenlijk net iets te hoog, en op standje 1 maakt hij al een orkaan (oftewel, koop niet de eerste de beste, kijk even goed welke handig is)

Comment

ja ik heb een clipfan hangen van 20 cm en een ventilator staat op dat gat waar je zo die gaas hebt zal een foto posten sewwens kan je eens zien .
            ik snap soms niet wat mensen doen voor lucht inblaas want dat heb ik zelf niet kdoe dat gewoon met een waaier dat ik op men tentje zet..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

luchtinblaas kan met zo een softbox dat weet ik wel maar gebruik dat helemaal niet

Comment

Ohja, voordat gat ja... zo krijg je misschien wel meer verse lucht binnen.

Maar zal denk ik niet veel helpen voor de luchtcirculatie in de tent zelf.

Als je de ventilator in de tent (op zwenkstand) hebt staan, wordt alles lekker doorgewaaid.

En zal ook helpen om je takken steviger/dikker te maken...

Voor verse lucht, heb ik nu een actieve aanzuiger, met de aanvoer met buitenlucht.

In mijn eerder zelf getimmerde hokje, had ik gewoon twee roostertjes.

Omdat de afzuiger de boel vacuum trok, stroomde daar redelijk wat lucht naar binnen (denk meer dan dat je met een ventilator naar binnen kunt blazen).

Wel vanuit de kamer, maar hokje stond gelukkig vlak naast een raam die ik meestal had opstaan.

Comment

IMG_20150425_220633.jpgIMG_20150425_220636.jpgIMG_20150425_220646.jpgIMG_20150425_220649.jpgIMG_20150425_220700.jpgIMG_20150425_220706.jpgIMG_20150425_220724.jpgIMG_20150425_220732.jpgIMG_20150425_220828.jpg

hier de ventilators maar als ik hem erin zet wil dat wel doen op wel hoogte ?? en dus dan heb ik wel geen verse luchtinvoer hoe krijg ik dat dan nu??IMG_20150425_220759.jpgIMG_20150425_220809.jpg

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

dus als de lamp uit is is er geen luchtcirculatie is dat niet erg dan?

Amaai leuk ik leer weer bij ! altijd tof

Comment

Ik heb in de groei geen afzuiging aanstaan bij lamp uit, en heb hier nog nooit problemen mee gehad. In de bloeiperiode heb ik de afzuiging wel 24u aanstaan met een badkamerafzuiging die extra frisse lucht binnenzuigt en daardoor de LV net op 40-50% kan houden.

image.jpg image.jpg Een voorbeeldje.

Comment

voila keb het gedaan ist zo goed denkte? IMG_20150425_224110.jpgIMG_20150425_224055.jpgIMG_20150425_224047.jpg

Comment

Kan je die niet hoger zetten zodat het meer over dan tegen je planten blaast? Wel efkes zien dat ie stevig staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                            Ik heb in de groei geen afzuiging aanstaan bij lamp uit, en heb hier nog nooit problemen mee gehad. In de bloeiperiode heb ik de afzuiging wel 24u aanstaan met een badkamerafzuiging die extra frisse lucht binnenzuigt en daardoor de LV net op 40-50% kan houden.

[ATTACH=CONFIG]260850[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]260851[/ATTACH] .
                            ok maar kan ik nu gewoon dan zo verder doen ? met de afzuiging aan dan als het donker is gewoon maar hoe krijg ik dan verse lucht binnen? want ik heb nu ook geen materiaal niet meer voor nog ne luchtinvoer te maken.. of is dit dan echt toch nodig?

krijg hem moeilijk hoger dat is het hoogte wat smal was wat ik vond dat erin paste en stevig was mischien wat boeken onder steken ofzoo? kga het eens proberen en zet zo foto
                            Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                            Kan je die niet hoger zetten zodat het meer over dan tegen je planten blaast? Wel efkes zien dat ie stevig staat.

Comment

Ik heb twee stukken afzuigbuis afgeknipt van ongeveer 60 cm en die door de zijgaten gestoken zodat als de afzuiging aanstaat en het luikje dicht is daarlangs de verse lucht binnenkomt, dat is wel echt nodig.
                              image.jpg image.jpg image.jpg

Comment

ok dan kan ik dat morgen vroeg nog knippen dat stuk buis dan ga ik dat ook doen bedankt nu is het zo is dit beter de planten bewegen nog wel wat vanboven als hij aanstaat maar dat maakt niet uit zeker? IMG_20150425_225830.jpgIMG_20150425_225848.jpgIMG_20150425_225852.jpg

en heb je dan niet vlugger ongedierte me die gaten zo open dan steeds? of heb je daar geen slechte ervaringen mee? want mijn tentje staat buiten in een schuurtje

Comment

Bezig...
                                X