Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super lemon haze,pineapple chunk!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super lemon haze,pineapple chunk!!

Dat is wat ik bedoelde, door de lucht te bewegen koel je ook nog wat af ook denk ik. Als je stukken buis afknipt moet je die ijzerdraad die daar inzit wel even doorknippen met een kniptang daar geraak je met de schaar niet door, de rest van de buis kan je eerst met de schaar doorknippen, daarna de ijzerdraad doorknippen.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

tis gebeurd , ik heb wel maar 1 gat gemaakt met een stuk buis meer kan ik nu niet heb niet genoeg buis meer maar denk dat dat ook al goed is zo he.

bedankt voor de tips de witte ik vandaag weer een leerrijke avond gehad

Comment

Inderdaad, alle beetjes helpen, maar ik zou toch zeker een luikje opendoen als je lamp aan is want dan kom je er niet met 1 inlaat. Maar hoe je het nu hebt is ook al goed.

Comment

ja het luikje is open hoor en 1 gat dan met buis, kmerk wel nu men ventilator erin staat , dat het wat warmer word maar dat is niet er men afzuiger staat nu wat harder aan

nog foto van de inlaat IMG_20150426_000610.jpgIMG_20150426_000554.jpg

Comment

Wel zien dat je een bocht maakt anders schijnt er licht binnen grtz
            HOBBY GROWER

Comment

jep weet ik
              Oorspronkelijk geplaatst door weedfrog View Post
              Wel zien dat je een bocht maakt anders schijnt er licht binnen grtz
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

het gaat goed maar met spijt in men hart zal ik de ice eruit moeten halen dat was de kleinste dat erin stond , maar plaatsgebrek.. spijtig maar helaas ...
              ik ga die kadoo doen aan een vriend die kweekt met een spaarlampje van 300w in een zelfbouwkastje dus die zal er wel blij mee zijn

Comment

tuurlijk zal ik er blij mee zijn

Comment

Een panty over de inlaatslang en over de luikjes spannen is wel slim, anders krijg je inderdaad binnen de kortste tijd beestjes in de tent als je die in een schuur hebt staan.
                  Een ventilator helpt niet tegen toprot. Als de LV te hoog is (hoger dan buiten de tent) dan moet je meer afzuigen, of grotere inlaat maken.

Vanwege die LV zeker de afzuiger/ventilatie juist niet beperken 's nachts en hou er rekening mee dat er straks geen toppen tegen het zeil van de tent mogen staan want die gaan onherroepelijk rotten.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

oke bedankt qnq die panty's is een goed idee ga ik zeker doen..
                    Ja men LV zit rodn de 60 procent buiten de tent is dit hetzelfde..

grtzz

12 mooie dames zijn er nog overgebleven heb de ice en de super silver hazeke dat ik er nog in had staan eruit gehaald nu hebben ze genoeg plaats en komt er niets tegen de tent (ivm rot)

grtz dieseltj

Comment

Zo wat een verbouwing haha, en wat een huge boeken...

Goede tips van QnQ ook (panty en niet tegen het zeil), echter met de ventilator ben ik het niet helemaal eens.

Voor de LV an sich helpt het niet... maar stilstaande en warme lucht kan volgens mij wel degelijk schimmelvorming bevorderen.

Comment

haha ja heb veel veranderd ineens gisteren , blijf niet bij de pakken zitten he

ja ik volg al de tips op die ik heb gehad gisteren .

en ja straks om 21 uur als het licht aan gaat ga ik het is even herschikken dat niets tegen de tent komt want wil niet dat er iets begint te rotten

en ja die boeken haha dat zijn er van winkler prins .. vrij dikke haha en goe stevig

Comment

Die panty zou ik ook al gedaan hebben, als ik al niet drie keer ongedierte vrij had gekweekt. Ik moet de eerste beestjes nog tegenkomen, maar zit er niet op te wachten.

Comment

haha ja dat geloof ik ik had de vorige keer klein vliegjes en die wil ik nu liever weg houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                              tuurlijk zal ik er blij mee zijn
                              hahaha amazing wil je er 1? ik heb nog een jack herer auto op overschot staan kom maar halen haha

De echt bloei kan beginnen overal mooie pruikjes aan het krijgen

IMG_20150426_223230.jpgIMG_20150426_223243.jpgIMG_20150426_223248.jpgIMG_20150426_223317.jpgIMG_20150426_223322.jpgIMG_20150426_223340.jpgIMG_20150426_223346.jpg

Goodnight!

Comment

UPDATE dag 17 12/12

IMG_20150427_083123.jpgIMG_20150427_083118.jpgJack herer ( dutch-headshop)
                                IMG_20150427_083202.jpgIMG_20150427_083146.jpgSweet bubble (dutch-headshop)
                                IMG_20150427_083224.jpgIMG_20150427_083240.jpgMaster kush (dutch-headshop)
                                IMG_20150427_083517.jpgIMG_20150427_083401.jpgIMG_20150427_083356.jpgIMG_20150427_083306.jpgIMG_20150427_083523.jpgSuper Lemon Haze (green house seeds)
                                IMG_20150427_083419.jpgIMG_20150427_083422.jpgPower plant (dutch-headshop)
                                IMG_20150427_083441.jpgIMG_20150427_083449.jpgPineapple Chunk (barney's farm)

dit was het weer voor deze keer ..
                                ze gaan goed de grootste is pineapple chunk die zijn rond de 80 cm en de lemon haze rond de 75 en de rest rond de 50 a 60 ( deze hoog ik gewoon wat op)

Ik denk dat de power plant beetje verbrande puntjes aan het krijgen is .. ik denk vanwege de grond in de 18l pot... dcm groente en kruiden en daar nog voeding op gegeven dus beetje overvoed denk ik die plant
                                dus even op afgezuur water de pp

grtz diesltj

ah okee bednakt man ik denk dat ik het nu zo ga laten de 1ne is zo een 7 cm groter dan de andere khoop gewoon dat die toppen niet nog een 15 cm of meer worden want mijn lamp kan niet veel meer naar boven
                                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                                niet meer toppen beter knak of buig je.
                                Last edited by dieseltj; 27 April 2015, 09:10.

Comment

Bezig...
                                X