Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hoe kom je aan die gaten in de blaadjes? Voor de rest ziet het er goed uit.
van de warmte denk ik
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
die gaten hebben ook alleen de 1 ne plant sweet bubble van dutch headshop ... er is geen andere enkele plant die dit heeft dus volgens mij kan dat soortje minder tegen de warmte of straling van mijn lamp
Te laatdat is geen optie hier he
die gaan lekker man,gaan rakketten van toppen worden
ja ik bedoel met te laat dat het foto's met HPS zijn en niet iedereen vind dit prettig heb ik al gemerkt..
je de indica's moeten nog een week of 3 normaal en de lemon haze nog een week of 4a5..
mijn microscoopje is stuk dus zal het nu op het oog moeten doen
staatr schoon bij man !
wel beke opletten met voeden he .
veel voeden hoeft nie echt , des telanger je kan gaan spoelen en hoe meer kans op verbranding . klein gratis tipje neem het mee zou ik zeggen ^^ .
voor de rest mooi man echt mooi , cola's in wording .
Oorspronkelijk geplaatst door steundheufdView Post
staatr schoon bij man !
wel beke opletten met voeden he .
veel voeden hoeft nie echt , des telanger je kan gaan spoelen en hoe meer kans op verbranding . klein gratis tipje neem het mee zou ik zeggen ^^ .
voor de rest mooi man echt mooi , cola's in wording .
bedankt man
ja ik dacht al de laatste dagen dat ze tegn verbranden aanstaan..
ik ga nu maar is paar dagen gewoon water geven denk ik heb nog maar 2 keer in de bloei water zonder voeding gegeven..
beter beetje minderen dus
bedankt man en kdoe men best voor ze blij te houden
voeden moeie eigenlijk nie zoveel doen ze , bespaart je heel wat .
kom je denk ik ronde langer toe met je flesjes .
pak nu bv , dag 1 voeden dag 2 en 3 niet voeden , dag 4 voeden dag 5 en 6 niet voeden dag 7 voeden , dag 1 niet voeden enz enz enz .
dan kan je noooooit teveel geven teveel is namelijk en hele rotklus om het terug in orde tekrijgen .
en zit je verder in de bloei en krijgt dan verzouting proef je dat nog wel wat in je wietje .
daarom hard zijn voor de dames en ze niet vet mesten .
hebr ook 2 kweeks over moete doen tegen datk dat leerde .
Komt omdat je de foto's verticaal gemaakt zijn. Beste is om de camera horizontal te houden (tenzij vertical nodig is om het op beeld te krijgen).
Je kan ze een voor een draaien in paint. Of in photo viewer (weet niet in NL windows), zitten van die gedraaide pijltjes, daar kun je ze ook mee draaien.
Comment