Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nycd ,walhalla en double fun kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nycd ,walhalla en double fun kweekje

Zaasjes zien er goed gerijpt uit markster..Altijd een heel stuk lekkerder die wiet als het van je eigen gemaakte zaad komt..

Gr,
    NNS

Comment

Ja netjes gedaan Markster Alvast veel succes voor vrijdag!

Greetzz

Comment

yow bedankt mannen voor de complimenten.
        @IJSCOMAN1 bedankt ga ik zeker nodig hebben

Comment

Comment

Sow gaat goed met die Marster mooie kweek hoor en netjes en duidelijk blijf je volgen hoor Markster
            God was never on your side..

Comment

zo de andere nycd en double fun zijn ook geknipt !rookverslag en gewicht komen er aan

Comment

probleempje met de walhalla ik denk dat ze zich wat eenzaam voelt in t tentje.al haar bladeren worden geel en ze moet nog 4 weken staan.ik hoop dat ze t gaat redden .want ik ga binnekort stoppen met de voeding.hier een pic van n topje
                Attached Files

Comment

Ben benieuwd naar het rookverslag van je NYCD. Een maat van me vertelde me dat hij het al eens had gerookt en dat het smaakte en rook naar dennen. Hij vond het niet echt lekker. Terwijl er dan op de website van azarius staat: "Deze cannabis smaakt en ruikt naar rijpe rode grapefruits. Als je de verse toppen hebt aangeraakt zul je de andere soorten in je kamer of tuin niet meer kunnen ruiken. NYC Diesel geeft je een exotische smaak, een exotische geur en een exotische high."

Ik hoop mee voor je Walhalla!

Comment

bij mij remde de vergeling van walhalla na 1 malig dosering mgo van house and garden (7% stikstof )

denk stikstof tekort.. ff scheut groeivoeding meegeven

greetz

Comment

thanx knockie ik zal s proberen.tis echt op 2 dagen tijd gegaan

Comment

blad probleem bij de walhalla lijkt niet meer verder te gaan.en ziet er weer enig sinds gezonder uit.was dus wss een stikstof tekort.thanx knockie

Comment

Hey Markster, begon dat ook met gele puntjes en vervolgens complete gele bladeren ? Je foto's lijken een beetje op mijn freebees, dat bladprobleem waar we het laatst over gehad hebben. Een stikstoftekort, kan dat ontstaan door een overschot aan phosfor en kalium ?

Sproei ze nu wel elke avond af met schoon water, en heb ze 1 x BAC Blad Vitality meegegeven, het lijkt nu minder. Misschien is het te warm/droog in mijn tent, maar krijg de temp helaas niet lager.

Ik neem aan dat je bijna gaat knippen ? Succes maar weer ! Ik ga 8 dagen op vakantie en moet mijn plantjes achterlaten snik snik. Kameraad (onervaren met kweken, alleen in roken is hij een prof) komt ze voeden, heb de vaten genummerd en ga een compleet handboek voor m schrijven vanavond. Dan 8 dagen duimen dat ze er daarna nog staan
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

@ kip
                            die gele bladeren waren er ineens wat ik je wel kan vertellen is dat de bladnerf wel wat groener was.normaal gesproken is in de bloei de behoefte aan fosfor en kalium hoger dan aan stikstof.als je bent aan t overvoeden krijg je juist hele donkere bladen en verbrande bladpunten.dus of t dat is betwijfel ik.
                            de oogst staat gepland over zon 1,5 week dan hebben ze net iets meer gebloeid als 13 weken.
                            prettige vakantie alvast en succes met je verzorger

Comment

Hey Markster kan je keer foto zetten van je Doubelfun? wil wel si zien hoe ze er bij jou uit zien?
                              groetjes
                              God was never on your side..

Comment

de double fun heb ik ook maar geoogst zie paar post naar boven.dus ik heb eigenlijk geen pics meer

Comment

Bezig...
                                X