Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nice aqariumeke mate! en schoon stekskens ghehe.
leutig filmke ook zijn al lekker gegroeid .
en grappig pluimen op die brazil amazonia .
succes er nog mee he man .
jaja mway, het zijn ondertussen al flinke plantjes geworden.
met een beetje wordt de voorgroei tent wat te klein
de grootste is zo een 25cm de kleinste 15cm maar die was later opgekomen.
11-04-2015
Goblin's Blood groeidag 33
Dancehal groeidag 33
100ml elke dag
plantjes waren paar dagen geleden getopt en zijn daar nu mooi van bekomen. de scheuten groeien al mooi uit.
ik vrees dat binnekort mijn groeitent toch wel wat te klein zal beginnen worden.
ze hebben een mooie donkergroene kleur dus thugz is tevreden het verloopt toch al veel beter dan de vorige.
ook beginnen er bij alle potten wortels onderuit te komen. maar we wachten nog even met verpotten zodat het echt goed vol zit. ik denk nog een weekje voor het verpotten.
verder weinig te vertellen dus foto's
Dancehall
hier hebben we ook paarse stengels (lijnen in de stam) de soort kan paars worden dus mss is het een mooi voorteken
Als je reageert op een post boven de jouwe, hoef je niet te quoten.
Maarre...ik zie wel wat mannen denk ik Thugz..
De afstand tussen de nodes is bij mannen vaak groter, ze steken meer energie in lengte dan in het ontwikkelen van de nodes.
Maar je kan daar ook mee mis zitten.
Ik heb ook weleens een plantje buiten gezet waarvan ik bijna zeker was dat het een man moest zijn. Bleek later toch een vrouw.
Nja...zolang ze groen zijn nog niet oogsten eh
Ja daar ben ik me van bewust dat een man sneller strekt. En nu je het zegt zie ik dan ook wel 2 mannen bij de goblins. Zou nog niet zo erg zijn dan heb ik er in totaal 4 van de 10 hou ik er een mooie 6 aan over.
Comment