Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kleine mini update.
Aangezien de plantjes zo goed de lucht inschieten na de omschakeling toch maar alles wat neergebonden met draadjes.
Hier wat foto's
Hopelijk krijg je nog wat meer vrouwtjes in je tent, die ballen blijven toch klote.
Zelf heb ik nog maar 1 keer regulier zaad gebruikt en man/vrouw verhouding lag ook meer naar de kant van de mannen. Omdat ik maar 4 planten kan zetten ben ik dus niet zoveel met mannetjes en geef ik nog de voorkeur aan feminised zaad.
Desalnietemin heb je ze ongeacht het geslacht toch heel goed verzorgd en komen ze niets tekort, dat vind ik ook een belangrijk iets.
Mischien waag ik me ooit eens aan het zaadkweken, maar dat zal nog een paar jaar duren om me in te lezen, voorlopig hou ik het bij toppen kweken.
Iig veel succes en plezier met de rest van de plantjes, je maakt er wel iets van
4 mannen uit de tent gehaald. vermoedens dat er nog 2 zullen bijkomen. als dat ook zo is hou ik er 4 over. en zal dan wss nog een netje hangen om zo nog te scroggen.
zodoende om de opbrengst wat te verhogen. tenzij ik de tent zo nog vol krijg. heb ze vandaag dan nog eens wat opengetrokken om de lager gelegen scheuten meer licht te geven. dit heb ik gedaan met van dat groen binddraad.
Niets aan te doen van de mannetjes en spijtig dan nog eens dat je geen plaats voor hebt . Hebt er wel goe aan gedaan om de vrouwtjes naar beneden te binden.
Comment