Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
23-05-2015
Goblin's Blood groeidag 60 voorbij
Dancehal groeidag 60 voorbij
klok 12/12 dag 30
10 dagen voorbloei
Dag 15 Bloei
hi allen,
een bewogen weekje achter de rug bij de Goblin's, maar nu is de rust even terug gekeerd.
heb dus 3 dagen bananen staan plukken bij de goblin die linksvoor in de tent staat. voorlopig maakt ze geen nieuwe meer maar wel zitten we met een paar bevruchte topjes. ik laat ze zitten en zullen dan wel bij het oogsten de kliko invliegen want met dat zaad ben ik toch niks vermoed ik?
de andere 2 zijn bananen vrij gebleven alsook de dancehall heb ik geen problemen mee.
de dancehall is goed bezig in topgroei sommige takken zijn al mooi aan het dichtgroeien. wel heb ik nog geen paars gezien . hopelijk komt dit er nog door maar vrees er voor.
bij beide soortjes is ook de thcaanmaak goed opgang en glinsteren ze toch al zeer mooi voor zo vroeg in de bloei nog te zijn.
klok 12/12 dag 37
10 dagen voorbloei
Dag 22 Bloei
hi allen,
voor de geintresseerden hier nog een update.
banana goblin vandaag weer wat banaantjes gespot verwijderd met een pincet, was er deze keer op tijd bij ze waren nog niet open.
de andere plantjes stellen het vree goed, ook hangt er al een lekker geurtje in de tent.
deze week hebben de goblin's ook een thc explosie gehad wordt weer een sticky weedje
bij de dancehall is mij opgevallen dat er nu al een tak aan het doorbuigen is en dit terwijl het zwellen nog niet echt is begonnen dat beloofd.
wel is er veel minder thc aanwezig mss komt dit later nog wel goed op gang we zien het wel.
bij beide strains begonnen ook de blaadjes van onderaf te vergelen. aangezien ik nog geen voeding gegeven heb zal het aan dat liggen denk ik.
dus nu krijgen ze dus ook 3.5ml/1l alga bloom en dit 3x in de week. ook krijgen alle plantjes 250ml water per dag. het zijn goede drinkers.
06-06-2015
klok 12/12 dag 44
10 dagen voorbloei
Dag 29 Bloei
plantjes doen het vree goed. mooie thc laag op de plantjes zal weer een mooi potent soortje worden.
de dancehall is ook mooi bezig met topgroei vindt ik persoonlijk echt een schoon plantje.
de goblins glinsteren als zot, bij de bananen goblin heb ik er deze week geen meer gevonden.
verder weinig te vermelden.
wel heb ik dat de bladeren van onder af enorm aan het vergelen zijn. ik geef nu 3.5ml/1l alga bloom mee van plagron.
zou ik dan de dosis nog moeten verhogen? want het vergelen is nog niet gestopt. of ligt het aan iets anders, ik hoor het graag.
Nice thugz looking good
ik zelf,laat de fanbladeren eraan zitten,tot ze er letterlijk zelf afvallen
zolang het blad nog vast zit,is de plant nog altijd voeding aan het trekken uit de bladeren
Comment