Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
green sensation heeft mij liggen gehad,ik had 1ml de litergebruikt,de volgende keer doe ik half van wat ze voorschrijven,want zo te zien,is dat straffe toebak
Hehe soul. Gaf je toen enkel green of er nog iets bij ook?
Moet zeggen ik geef ze dan meestal 2.5ml/1l alfa Bloom en dan ook erbij 1ml green sensation nooit problemen mee gehad.
ja ik gebruik die ook green sensation en ook 1 ml op 1 l noooit probs gehad
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
nope,ze staan sinds bloei,in potgrond gemixt met plagron biosupermix v plagron,wou ff 1malig bijvoeden,maar daar is iets mislopen,gelukkig kunnen rechttrekken,volgende maal maar niet bijvoeden op supermix,ksta versteld van hoe straf dat spul wel is,maar al doende leert men he thugz
Hehe soul. Gaf je toen enkel green of er nog iets bij ook?
Moet zeggen ik geef ze dan meestal 2.5ml/1l alfa Bloom en dan ook erbij 1ml green sensation nooit problemen mee gehad.
Goblin's Blood groeidag 60 voorbij
Dancehal groeidag 60 voorbij
klok 12/12 dag 51
10 dagen voorbloei
Dag 36 Bloei
hi everybody,
vandaag weer updatetijd.
plantjes doen het goed. vergelen van de blaadjes is ook wat gestopt. denk zelf dat ik een MG tekort had.
voeding verhoogd (alga bloom) naar 3.5ml/1l en lijkt nu stabiel te zijn.
vanaf morgen krijgen ze ook green sensation dit zal 1ml/1l zijn en dan zakt de alga bloom weer naar 2.5ml/1l.
normaal hebben we nog een week of 4 te gaan dus het einde begint in zicht te komen
nieuwe ronde zal er nadien niet direkt komen aangezien ik ook buiten met plantjes sta.
verslag daarvan is ook hier op jd te vinden.
genoeg verteld dus foto's
banana Golbin
zo nu en dan nog wat banaantjes plukken maar niet zoveel meer of in het begin.
ook heb ik bij deze plant al eens gekeken naar de trich en daar waren toch al een paar amber bij
het ander phenotype. veel rondere dikkere toppen. thc is hetzelfde off mss wel ietske meer.
heeft trouwens ook het minst last van vergeling "mg-tekort"
echt wel een mooi plantje. mooie ronde dikke toppen. thc is minder zichtbaar maar aan de toppen zelf is ie goed wit
verder als de smaak goed zit komt deze zeker nog eens in huis om zo ook de paarse pheno eens te pakken te krijgen.
20-06-2015
Goblin's Blood groeidag 60 voorbij
Dancehal groeidag 60 voorbij
klok 12/12 dag 58
10 dagen voorbloei
Dag 43 Bloei
hi y`all
vandaag weer updatetijd. wat gaan die weken toch snel als je maar wekelijks een update doet ipv bv 2x in de week.
dat is dan toch mijn ondervinding.
mgoed. plantjes zijn mooi aan het zwellen, een paar toppen beginnen dan ook al wat neer te buigen
we zijn nu ook een goede 6 weken ver in de bloei. normaal zouden de plantenjes rond 8 a 9 weken klaar moeten zijn. of dit gaat lukken zien we wel.
maar vermoedens zijn er dat dit er niet ver af zal liggen. ze hebben nu deze week 2 x green sensation meegekregen van plagron 1ml/1l en 2 x alga bloom ook van plagron.3ml/1l.
denk zelf dat ik nog 1 weekje zal voeden en nadien dan zal beginnen met spoelen mochten er mensen zijn die een ander gedacht hebben hoor ik dat graag. geen bananen meer gevonden bij de ene goblin. verder zeggen foto's zoveel meer dus bij deze.
jah deze zal niet meer paars worden vermoed ik. dus weer geen paars rokertje. jammer.
maar is wel een mooi plantje ook wel potent alleen strooit ze zo niet met de thc op de blaadjes.
ook zijn het mooie ronde dikke toppen en vermoed ik wel dat deze wat langer zullen nodig hebben. DSCI0021.jpg DSCI0022.jpgDSCI0023.jpgDSCI0024.jpgDSCI0025.jpgDSCI0026.jpg
Comment