Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e rit 2x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e rit 2x amnesia haze

dag19 (3).jpgdag19.jpgdag19toppen (4).jpgdag19toppen (214644).jpgdag19toppen (34877852).jpg

dit is een voorbeeld hoe ik het gedaan heb.
    foto 5 - de 2 kleinere zijn zoals flint zegt de onderste zijtakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Het plaatje is van 5 op 3 niet van 4 op 2. Als je het goed bekeken had zie je dat de onderste zijtakken van node 1 worden weggenomen.

Ik heb de eerste x getopt van 5 naar 3 en nu de 2e x van 4 naar 2, dat gaat vandaag gebeuren. Kan ik dan morgen schakelen naar 12/12 ze staan dan 21 dagen onder 18/6 of is het beter even paar dagen te wachten na het toppen??

Comment

Uit mijn persoonlijke ervaringen lijkt het me beter om ze na het toppen nog even op 18/6 te houden.
        Plantje dient zich te herstellen. Ik heb ze ooit onmiddellijk na het toppen op 12/12 gezet en kreeg serieus misvormde hoofdbuds die vrij klein bleven.
        Het groeiproces was al gestopt nog voor de 2 nieuwe scheuten volledig hersteld waren. Dit hangt natuurlijk ook af van soort tot soort.

Deze soort is sativa dominant dus ze groeit nog wel een eindje door nadat ze op 12/12 staat. Maar ik zou ze toch nog een paar dagen op 18/6 laten staan om zeker te zijn .
        5x Jack Herer & een AMS'je!

Comment

Ah, owke. Dan kan dan wel idd.

Comment

Dag 20.

vandaag getopt voor de tweede keer van de 4e naar de 2e node ..scrogg "net" geplaatst. Voorgroei wordt op deze manier wel beetje erg lang vind ik maar het is niet anders.

hhhhhhhhhhhhh 040.jpghhhhhhhhhhhhh 041.jpghhhhhhhhhhhhh 042.jpghhhhhhhhhhhhh 043.jpg

Comment

Even weer een kleine update.
              Helaas ging net de lamp aan voor de foto.

Dag 32
              24 dagen groei
              8 dagen voorbloei
              2maal getopt.

Het ziet er allemaal groen en gezond uit. Hoewel ik voor het eerst getopt heb en nog nooit gebogen heb ect.. Ben ik best tevreden.

Vanaf wanneer mag je onder het net de bladeren verwijderen?

ol 002.jpg

Comment

Zou al wat scheuten onder het net verwijderd hebben. Gaan de bovenste harder. Hangt je net niet wat te hoog, heb ik de indruk?

Veel plezier verder.

Comment

Ik ben niet helemaal tevreden hoe het gaat..lijkt wel een gatenkaas..in het begin leek het dat alles vrij gelijk opging maar zijn een boel nieuwe scheuten bijgekomen die toch wel erg achterblijven.
                  Dag 46
                  24 dagen groei
                  24 dagen 12/12

kkkkkkkkkkkkkk 020.jpgkkkkkkkkkkkkkk 023.jpgkkkkkkkkkkkkkk 024.jpg
                  Last edited by lesley; 26 April 2015, 04:09.

Comment

Toch tamelijk vol niet? Werk ook met een 60x60 maar met hoogte 2m. Succes met je ronde
                    HOBBY GROWER

Comment

Ik had beter 1 plant kunnen zetten achteraf hier was ik al wel beetje bang voor toen ik wat foto's van iemand anders zag. Nu kwam ik met het buigen aardig in de knop. Tot overmaat van ramp brak er ook nog eens een top af waarna ik besloten heb om te stoppen met buigen. Wat een gepriegel om erbij te komen.

Nu is mijn vraag er zijn nog een boel kleine scheutjes die erg klein zijn en scheutjes die erg dicht op elkaar zitten, is het verstandig om deze te verwijderen of is de verwachting dat deze nog een spurt zullen kunnen gaan maken??
                      Last edited by lesley; 26 April 2015, 04:18.

Comment

Je moet ook doorgaan met scroggen.
                        Scroggen betekend alles wat boven het net uit komt plat binden, net zolang tot er echt topjes beginnen te vormen.
                        Zo te zien ben je daar een tijdje geleden al mee gestopt, er steken allerlei stengels boven het gaas uit.
                        Nu wordt het meer een steunnet dan een scrognet, waardoor de toppen niet meer op 1 hoogte zitten.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik ben hier een kleine 3 dagen geleden mee gestopt, doordat bij het buigen ineens spontaan top afbrak en omdat er al bloeiverschijnselen kwamen. Ik had begrepen om niet meer te gaan buigen als de bloei begonnen was ivm met beschadigen van de toppen. Maar goed is ook de eerste keer en moet het al doende leren.

maar het vreemde is op bepaalde plekken gaan ze erg hard en op andere plekken lijkt het wel of het niet echt wil groeien terwijl toch een week geleden alles op gelijke hoogte was behalve 2 toppen omdat ik wou zien hoe die zich zouden ontwikkelen daar ben ik iets eerder me gestopt en deze zijn ook wat groter.

het ging ook mooi gelijk op totdat er ineens boel nieuwe scheuten op doken deze blijven ook redelijk achter.

De volgende keer houd ik het weer bij de AF. Mooie opbrengst en weinig gedoe.

Comment

dan je de stam eerst eens wat heen en weer wiebelen dat het wat soepeler wordt.
                            zo zal ze niet breken. en zou toch ook alles nog eens platleggen zal de opbrengst alleen maar verhogen.

thugz
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik zou ze zeker nog eens allemaal plat trekken lesley.

Comment

Use the "Screen of Green" technique to create an even cannabis canopy and get bigger yields from your grow lights. This tutorial will show you how...

deze link vond ik wel interresant, hopelijk kan jij er ook wat mee.
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
                                X