Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e rit 2x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e rit 2x amnesia haze

bedankt.. is een mooi stukje info..ik ga dan toch nog eens kijken of ik het netjes plat kan krijgen . Tot hoever in de bloei kan dit dan?

Comment

In de handleiding staat dat je tot de groei er helemaal uit is moet blijven binden...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

probleem is hierna kan ik niet meer buigen ..alles zit vol..

Comment

Lol..ik zie nog gaas.
          Zolang je nog gaas ziet is het echt nog niet vol.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Lol..ik zie nog gaas.
            Zolang je nog gaas ziet is het echt nog niet vol.
            ik heb het advies opgevolgd en ben gaan plat leggen weer, het zit nu echt aardig vol en weet niet waar en hoe ik alles heen moet buigen nog als het gaat groeien weer.
            Maar zal morgen nieuwe foto plaatsen..

Comment

Tja, 't is amnesia haze. Blijft maar groeien :p
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Dag 55
                24 dagen groei
                31 dagen 12/12

hhhhhhhhhhhh 010.jpghhhhhhhhhhhh 011.jpghhhhhhhhhhhh 012.jpghhhhhhhhhhhh 013.jpg

licht is niet helemaal super

vooraan is nog wat gaas maar daar wou ik een rij vrij houden ivm licht val.
                op de ruimte die ik heb had ik 1 plant moeten zetten denk ik, dan had het er iets mooier uitgezien. Maar dat is achteraf. Verder vind ik het wel redelijk gaan.
                Last edited by lesley; 3 May 2015, 20:25.

Comment

41 dagen op 12/12

jkjhhjhjhk 014.jpgjkjhhjhjhk 013.jpg

helaas net iets te laat, lamp sprong aan, anders had ik iets duidelijker het verschil erop kunnen krijgen.

beeld is een beetje vertekend...achterin en langs de randen zijn ze wat groter en in het midden zijn ze toch iets minder..
                  Last edited by lesley; 12 May 2015, 22:41.

Comment

Da's logisch, zo hoort dat.
                    In het midden is lichtdruk het hoogst.

14 dagen groei is ook genoeg voor deze, zo te zien.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

45 dagen 12/12

Last gekregen van bruine vlekjes op het blad en dat blad weer geel trekt.. hier de 1e keer ook last van gehad.
                      Ik gebruik voeding van plagron.
                      Nu zuur ik ook als ik geen voeding geef het water af naar 6.0. Na een tip van een goede kennis voeg ik geen ph- meer toe.
                      Het lijkt erop dat het wat minder wordt en de laatste paar dagen groeit alles weer explosief .

De belichting laat te wensen over maar dit komt vanwege het weinige licht dat ik bij mijn tent heb.

12345 025.jpg12345 026.jpg12345 024.jpg12345 023.jpg12345 021.jpg12345 019.jpg

Comment

Op de verkleuringen en de kwaliteit van de foto's na ziet het er goed uit
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ziet er goed uit lesley.
                          waarom heb je ze niet op je net plat getrokken ?
                          zoals je al vroeg in mijn topic... hoe houden jullie je bladeren zo groen.
                          dank denk ik dat jij een klein beetje te weinig water toedient.
                          beter te weinig dan teveel.

Comment

Ik heb ze plat getrokken tot het niet meer kon, en ze daarna maar laten groeien..voorin is nog wat net over maar daar is lichtval iets minder voor de rest zit de ruimte vol. Ze groeien aardig en zijn al erg wit aan het worden, een heerlijk gezicht om te zien. Achteraf had ik niet 2 maar 1 plant moeten zetten ivm met de ruimte maar dat is een les voor de volgende keer. Ze krijgen 1.5 liter per dag per plant en om de dag voeding erbij, zou je denken dat ze nog meer moeten hebben dan?

Comment

Ik heb de hoeveelheid water en voeding verhoogd en gebruik nu een kleine week geen ph- meer en het schijnt te helpen. De bladeren worden niet meer geel en zelfs de aangetaste bladeren worden weer wat groen . Tevens er achter gekomen dat ik mijn voeding schijnbaar verkeerd gebruik. Ik gebruik terra bloom en green sensation. Ik heb begrepen dat je na de green sensation je ec op pijl brengt met de terra bloom waarna je de ph op het gewenste niveau brengt.
                              Op het voedingsschema stond dit niet vermeld en moet zeggen dat ik geen ec meter heb. Deze is met spoed besteld en komt morgen met de post. kan dit een mogelijke oorzaak van de bruine vlekjes zijn? kan iemand mij vertellen of dit nu de juiste manier is? Eerst green sensation dan ec op pijl met terra bloom en dan ph op pijl?
                              Tevens bij het bestellen van nieuwe voeding voor een volgende keer fish force en sugar royal erbij besteld, zijn er mensen die dit ook gebruiken en wat is de ervaring ermee?
                              Last edited by lesley; 19 May 2015, 22:06.

Comment

Dag 49 12/12

EC meter vandaag ontvangen en hopelijk geef ik nu de juiste hoeveelheden. Geen geel blad hoeven te verwijderen dus het lijkt erop dat er een probleem is opgelost is.
                                De bruine stipjes worden niet erger maar ik neem aan dat dit ook kwam door de ph- en toch te weinig water.
                                Ik was bang dat ik te veel gaf maar na het opvoeren ziet het er beter uit terwijl ik toch al wel redelijk wat gaf voor mijn gevoel.
                                Bedankt iedereen voor de opmerkingen en tips. Ik ben erg tevreden hoe het eruit ziet ondanks mijn kleine tentje en ruimte problemen.

kk 037.jpgkk 035.jpgkk 032.jpgkk 031.jpgkk 030.jpg

Comment

Bezig...
                                X