Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e rit 2x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2e rit 2x amnesia haze

Korting op 420shop
    Van start gegaan met mijn 2e rit, krijg er plezier in

60x60x140cm tentje
    ELT 250W - Philips Son-tPia Lamp - Spiegelkap
    Vents Buisventilator TT125
    Can1500PL koolstoffilter

Dit keer gekozen voor 2x amnseia haze om te kijken of het lukt om dit in mijn kleine tentje dit te kweken. De bedoeling is om te toppen en te scroggen vanwege de hoogte van mijn tentje.

5-3-2015 zaadjes in ontkiem kastje gedaan. De 7e kwamen ze al naar boven en vanaf de 8e staan ze onder de lamp.
    Op dit moment groeien ze lekker zal foto morgen plaatsen.

Gekozen voor Gold label special mix en ze staan in een 19.3lt smartpot.
    Ze hebben nog geen voeding gehad en de 1e week 1x water geven 150ml en bedoeling was deze week 2x.
    Voeding ga ik pas geven vanaf week 3 denk ik. Wel geef ik iets enzymen bij het water mee en wortelstimulator.
    Last edited by lesley; 18 March 2015, 01:22.

Re: 2e rit 2x amnesia haze

Kan je ze niet in een grotere bak krijgen? Vind de pot namelijk aan de kleine kant voor 2 dames. Ga dit kweekje volgen!
    Ziet er leuk uit.

Comment

2 planten in 1 pot is inderdaad geen goed idee,
      planten worden dan minder sterk. Ik heb het bij laatste kweek ook gezien.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

- ik wens je veel succes...
        - ik zal er ook 2 in 1 doen maar dan in 40L

Comment

ik heb er 1 in een 19L pot dus 2 potten

Comment

Yo, ik heb ook Amnesia staan. Bij mij is het maar 1 plant in een 11l pot in een 60x60x120 tent, setup is gelijkaardig aan die van jou. Ga je niet wat plaatsgebrek hebben in je tentje? Deze die ik staan heb is van Dinafem, welke is het bij jou? Grtz en succes ermee.

DSC_0105.jpgDSC_0106.jpg

Comment

Dat is afwachten eerlijk gezegd, ik wil proberen het tentje zo vol mogelijk te maken. Ik heb geen ervaring met haze en toppen ect dus het is allemaal nieuw. Ik ga 2x toppen en dan over na de bloei. Die van mij komen dit keer van Dutch-headshop.

Comment

Dag 11 groei.

lllllllllllllllllll 032.jpglllllllllllllllllll 031.jpg

Comment

dag 17 groei..
                  paar dagen geleden dames naar de kapper gedaan.. en getopt van node 5 naar 3.
                  Ik heb begrepen dat haze nog redelijk lang door groeit. Nu is de bedoeling om nog eens te toppen om zo een goede scrog te krijgen.
                  Maar dit betekend zeker nog een weekje groei erbij is dit niet te lang??

Comment

Mijn veldje is bijna zo goed als vol, exact 21 dagen 18/6 gegeven en dan 12/12 ineens. Eenmaal getopt op node 5 en op 12/12 sinds 27/02. Nu is de groei er wat aan het uitgaan en begint ze goed toppen aan te maken.

DSC_0107.jpgDSC_0106.jpgDSC_0108.jpg

Grtz

Comment

- getopt 5 naar 3 goeie keuze , waar zou je dit hebben gelezen
                      - je kan dan nog meer toppen als je wilt.
                      toppen voor een scrog..jpg
                      - ze staan er nog mooi bij houden zo

- Grts Amazing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                        Mijn veldje is bijna zo goed als vol, exact 21 dagen 18/6 gegeven en dan 12/12 ineens. Eenmaal getopt op node 5 en op 12/12 sinds 27/02. Nu is de groei er wat aan het uitgaan en begint ze goed toppen aan te maken.

[ATTACH=CONFIG]258115[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258114[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]258116[/ATTACH]

Grtz

ziet er goed uit ..ben bang dat ik er dan toch alsnog 1 moet uithalen ..denk dat te vol raakt bij mij dan als ik het zo bij jouw zie.

o 012.jpgo 011.jpg
                        Last edited by lesley; 26 March 2015, 15:16.

Comment

Na het omschakelen naar 12/12 gaan die nog een eind groeien en heb je alle tijd om je net vol te krijgen. Zou er al 1 boven hangen en niet lang meer wachten om te schakelen, je plantjes zijn al goed gegroeid. Van begin af aan met 250W erboven?

Comment

klopt, gelijk onder de lamp. Maar ik wou nog eens toppen. Ze zijn nu met de 3e node bezig en bij de 4e wou ik nog eens toppen naar 2 zoals het plaatje dat amezing liet zien en dan in de bloei gaan. Het netje komt iets hoger te hangen op 35 a 40 cm en bedoeling is om de boel plat te leggen, dan zou het met de hoogte goed moeten komen. De lamp hangt er vrij dicht boven op..tenminste probeer hem zo laag mogelijk te houden zonder dat de dames er last van hebben. Op deze manier hoop ik dat ze ook iets lager blijven.

Comment

Het plaatje is van 5 op 3 niet van 4 op 2. Als je het goed bekeken had zie je dat de onderste zijtakken van node 1 worden weggenomen.

Comment

Bezig...
                              X