Van start gegaan met mijn 2e rit, krijg er plezier in
60x60x140cm tentje
ELT 250W - Philips Son-tPia Lamp - Spiegelkap
Vents Buisventilator TT125
Can1500PL koolstoffilter
Dit keer gekozen voor 2x amnseia haze om te kijken of het lukt om dit in mijn kleine tentje dit te kweken. De bedoeling is om te toppen en te scroggen vanwege de hoogte van mijn tentje.
5-3-2015 zaadjes in ontkiem kastje gedaan. De 7e kwamen ze al naar boven en vanaf de 8e staan ze onder de lamp.
Op dit moment groeien ze lekker zal foto morgen plaatsen.
Gekozen voor Gold label special mix en ze staan in een 19.3lt smartpot.
Ze hebben nog geen voeding gehad en de 1e week 1x water geven 150ml en bedoeling was deze week 2x.
Voeding ga ik pas geven vanaf week 3 denk ik. Wel geef ik iets enzymen bij het water mee en wortelstimulator.
60x60x140cm tentje
ELT 250W - Philips Son-tPia Lamp - Spiegelkap
Vents Buisventilator TT125
Can1500PL koolstoffilter
Dit keer gekozen voor 2x amnseia haze om te kijken of het lukt om dit in mijn kleine tentje dit te kweken. De bedoeling is om te toppen en te scroggen vanwege de hoogte van mijn tentje.
5-3-2015 zaadjes in ontkiem kastje gedaan. De 7e kwamen ze al naar boven en vanaf de 8e staan ze onder de lamp.
Op dit moment groeien ze lekker zal foto morgen plaatsen.
Gekozen voor Gold label special mix en ze staan in een 19.3lt smartpot.
Ze hebben nog geen voeding gehad en de 1e week 1x water geven 150ml en bedoeling was deze week 2x.
Voeding ga ik pas geven vanaf week 3 denk ik. Wel geef ik iets enzymen bij het water mee en wortelstimulator.
Comment