Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e rit 2x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e rit 2x amnesia haze

Die bruine stippen had ik ook, van te veel ph- was het bij mij. Plant stond op ph 5.6 op aarde en dat is te zuur, zelf houd ik 6,5 a 7 aan en dat werkt voor mij het best.

Comment

Nou dat is niet verkeerd hoor , ziet er goed uit dikke toppen !
      wat heel goed wil is buiten voorgroeien en scroggen , zet je de pot op tafel , kan je hem draaien zo als jij wil en maar knopen en dan afbloeien
      binnen , knallen die toppen eruit , echt MEGA , kon bijna 2jaar vooruit , en de wiet smaakte heerlijk , fijn aroma !

Vraag me af waarom ik dat dan niet vaker gedaan heb ?

Strak plan !

Grts Budha

Comment

Dag 56 12/12
        belichting is weer super..heb verschillende instellingen geprobeerd maar blijft te wensen overhouden

ftf 042.jpgftf 039.jpgftf 038.jpgftf 036.jpgftf 031.jpgftf 030.jpgftf 028.jpgftf 027.jpg

Comment

Misschien heb je hier iets aan voor je belichting...

Comment

Gebruik je wel de hoogste resolutie op je camera ?
            De belichting is wel redelijk, het is vooral wazig.

Voila, die toppen zien er wel mega uit.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dag 57 12/12

Nu maar op een andere manier gedaan..lamp uit...gordijn los en voila iets betere foto's

fgf 014.jpgfgf 011.jpgfgf 010.jpgfgf 009.jpgfgf 008.jpgfgf 006.jpgfgf 005.jpgfgf 004.jpg
              Attached Files

Comment

een zonnebril voor de lens van de camera, probeer dat eens
                vette toppen man

Comment

2e rit 2x amnesia haze

Dit zijn idd echt vette toppen. Mooi hoor!
                  Wbt je foto's. zonde dat ze zo wazig zijn, want we zien er eigenlijk niets van zo.
                  Wat voor camera gebruik je? Kun je de resolutie verhogen? Is je lens vuil? Probeer eens wat tips uit het foto topic.
                  Zou leuk zijn om het eindresultaat in goede kwaliteit te kunnen zien. Verheugen we ons op.
                  Rook smakelijk!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Amai veel bijgeleerd door deze topic!
                    Benieuwd naar de opbrengst

Comment

Als ik jou toppen zie, is dit het eerste wat in mij opkomt

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dag 61 12/12

Een andere camera, foto's zijn al wat beter. Moet alleen nog even uitzoeken hoe het nog beter kan.
                        De verkleuring op het blad komt weer terug, maar aangezien ik nog 3.5 weken moet en over een paar dagen wil beginnen met spoelen, laat ik het maar gaan.
                        Ze drinken een stuk minder water wat ook wel aangeeft dat ze richting einde gaan. Hoewel 3.5 week nog wel lang is Ik krijg bijna de neiging om er een topje tussen uit te halen om alvast eens te kijken hoe het smaakt . Maar geduld is een schone zaak.
                        fgfgfhfhhfh 017.jpgfgfgfhfhhfh 015.jpgfgfgfhfhhfh 012.jpgfgfgfhfhhfh 011.jpgfgfgfhfhhfh 003.jpg

Comment

Maak je foto's in het pikkedonker soms ?
                          Probeer dan eens bij te lichten met een zaklamp ofzo.
                          Een klein beetje licht zodat de camera langer de tijd heeft om te focussen.

Toppen zien er goed uit, blad wat minder, als ze nog 3 weken moeten.
                          Aan het eind komt het vaker voor dat ze even een paar dagen minder drinken.
                          Daarna gaat de behoefte weer langzaam omhoog.

Let op dat ze niet tegen de tent aanhangen.

Comment

Ik heb al bekers tussen de randen gestopt om te zorgen dat de toppen de tent niet rakken . Ja ik maak foto's in het donker omdat mijn tent in donker hoekje staat en ik licht bij met een lampje maar ja dan worden ze beetje spooky haha .. Rare is dat de verkleuring alleen bij de linker plant is en rechts blijft ie redelijk groen. Ook verbruikt de plant rechts meer water en links lijkt het erop dat de plant veel minder opneemt, maar het blad begint nu wel erg geel te worden en ook te verbranden.
                            Nog 2.5 week minimaal dus hopelijk gaan we het halen.

Comment

12 002.jpgIk denk dat ik nu echt een probleem heb en hoop dat iemand mij kan zeggen wat te doen?
                              jhjjhhjhj 033.jpgjhjjhhjhj 034.jpgjhjjhhjhj 035.jpgjhjjhhjhj 032.jpgjhjjhhjhj 031.jpgjhjjhhjhj 030.jpgjhjjhhjhj 029.jpgjhjjhhjhj 028.jpg

Het blad gaat hard achter uit van de linkerplant..wat kan ik hier aan doen nu nog? Foto's zijn niet mega maar het probleem is goed te zien en ook het kleurverschil tussen de linker en rechter plant.
                              Last edited by lesley; 7 June 2015, 02:12.

Comment

Bekijk de trichomen eens ?
                                Het lijkt een fosfor tekort, en in dat geval zou je een keer PK kunnen geven of de bloeivoeding iets verhogen.
                                Mits de trichomen nog helder zijn, anders zit je te dicht op de oogst.

Comment

Bezig...
                                X