Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje med gom 1.0

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekje med gom 1.0

Die bladeren vergeelden niet,ze waren eigenlijk aan het rotten en is zo beginnen te schimmelen
    volgende keer die bladeren die "rotten" er direct van tussennemen m8
    roken of vapen,niet doen,je hoest je longen uit zo

Comment

Inderdaad. Ben ook te voorzichtig geweest met de top open te buigen anders had ik wss eerder al beginnende rot kunnen ontdekken. Was bang de toppen te breken en kwam er zo pas achter na het oogsten. een van jullie heb me er eerder al voor gewaarschuwd. Voor zover ik zie heb ik de goeie nou nog ligge drogen. Kijk over een week 2 weken wel wat er helemaal schimmelvrij is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

dit is nou wat ok heb liggen drogen onderin zit een actieve inlaat. Afzuiging staat volop. Zullen ongetwijfeld nog wat slechte topjes tussen zitten maar pik die er later wel uit. Ze liggen niet tegen elkaar aan dus
        Ik ben geen toprot kenner dus de vraag is of dit soort topjes gewoon goed te roken zijn dalijk zo niet.. Tiefstraal ik alles gelijk bij me buurman in de tuin. Joke

Comment

GVD man, dat is balen

Geen risico, toprot verspreid zich door de lucht.
          Alle rotte delen ruim wegknippen en weggooien in plastic zak.
          Goed handen wassen tussendoor want je besmet anders al je topjes.

En ik nog zeggen dat je geduld moest hebben
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Was niet voorbereid op rot heb tijdens het knippen alle toppen op een berg gehad. En met me handen alle toppen tegelijk beet gehad/ opgengetrokken. Besmet moet haast elke top wel zijn inmiddels. Onervarenheid... Leerzaam maar ben bang dat ik heel de bende weg kan doen. Had eigenlijk nog helemaal geen kennis over toprot en hoe te handelen bij rot. De gemaakte fouten zijn me iig duidelijk haha. Nou maar duimen dat ik in elk geval een klein topje om een med gom wietje te proberen overhou. Een leuke voorraad heb ik al uit me hoofd gezet. En of ik doorga met kweken ga ik de komende weken ook maar is beslissen aangezien het vrouwtje het nou helemaal niks meer vind hehe.

Comment

niet te rap conclusies nemen man dat ziet er mij hierboven nog redelijk goe uit,goed laten drogen en curen nu,en dat zal wel nog meevallen
              dat je je handen niet gewassen hebt,zal ook wel meevallen,maar is de volgende x wel aan te raden

Comment

Topjes zijn al aardig droog. Kan de temp ook niet lager als 25 krijgen helaas dus gaat hard. Vind niet echt een wiet geur hangen aan de topjes. Ga ze denk ik morgen in een weckpot laten curen en komt dan de aroma een beetje vrij?

Comment

Vandaag alles in weckpotten gedaan omdat ze morgen de zolderramen komen doen moet het hokje ff weg. Opzich aardig wat rookbare wiet over. 80 gr totaal waarvan wel veel blad is maar toch. Ga vanavond is eentje uittesten wel besloten dat ik voorlopig stop met kweken omdat het je toch een berg vrije tijd kost en ik op zijn tijd toch wil minderen met roken. Ben benieuwd wat ik nu gehad als ik de dikke hoofdtoppen had kunnen gebruiken! Opzich denk ik dat ik helemaal geen verkeerd kweekje heb gedraaid alleen dat het in de laatste weken grotendeels is verkloot anders had ik een aardige zak vol gehad. Kweekkast lampen koolstoffilter voeding etc etc gaat compleet in de verkoop mochten er mensen interesse hebben hoor ik het wel. Is plug and play je dient enkel een afzuiging aan te sluiten op de flens van de kast. Wil iedereen hierbij danken voor de adviezen.

Comment

Jammer dat je stopt, maar het is je eigen keuze Ddantje.
                    Ik ben benieuwd hoe de med gom bevalt
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Wietje smaakte me gister prima. Merkte met grinden al dat het eigenlijk nog helemaal niet zo goed droog is na 11 dagen drogen op ong 24 graden. Is het noodzakelijk de toppen weer in een drooghok te hangen of kan ik het ook gewoon in een weckpot die openstaat in een donkere kast in de schuur verder laten drogen

Comment

Zal van de week als ik er nog eentje heb getest een iets uitgebreider verslag van et effect en smaak geven.

Comment

Bezig...
                        X