Ola, zal me ff voorstelle ben daan uit den haag. 24 jaar en ben bezig met me eerste kweekje. Heb momenteen 3 x med gom 1.0 mediwiet uit zaadje staak. Heb zelf een kast gebouwd van 60x60x1.30. 3x 11 liter pot, afzuiging staat aangesloten op de centrale afzuiging(3 standen). En heb nog een koolstoffilter voor 250m3 maar die ben ik pas van plan der tussen te zetten wanneer des geur flink begint te worden. Ik ben zelf een plaatwerker/lasser , dus heb op me werk in eerste instantie en alu kap gemaakt met daarin 8x 20w spaarlamp . Voor die tijd had ik al bij dutch growshop .com 2x cfl 125 watt besteld, maar kreeg maar geen bevestiging van ze en kreeg maar niks binnen. Inmiddels ook via paypal bezig me geld terug te halen. Zijn namelijk 3 weken verder de ze zijn aardig gegroeid. Nou 3x raden wat der bezorgt wordt vandaag...die 2 cfl lampen van 125w . Nou wil ik ze toch wel graag gaan gebruiken( zijn trouwes bloeilampen 2700k) alleen ben ik niet van plan dalijk een hele nieuwe ventilatieopstelling te bouwen. Lampenkappen etc zijn allemaal geen probleem. De planten die ik derin heb zijn autoflowers en zal ik niet groter als 80cm laten worden. Mijn vraag wordt het te warm met die 2 cfl lampen van 125 watt? Of zeggen jullie laat lekker die 8 spaarlampen hangen. Groetjes daan uit 070
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zie hier 1 foto van de oude opstelling met 8x spaarlamp en 1 fototje van de 125w lamp
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zie hier 1 foto van de oude opstelling met 8x spaarlamp en 1 fototje van de 125w lamp
Comment