Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Bedankt, ik ga mijn best doen !
    Kom er allemaal gezellig bij zitten, er is plaats genoeg animaatjes-bitterballen.gif

@ Grinderke, ik heb de P#2 gewonnen, dus gaan we deze uitproberen
    @ Beowulf, het lichtregime ben ik nog niet helemaal uit. Mijn plan was om ivm de mogelijke semi- of non- af zowiezo op 12/12 af te bloeien.
    Maar als ik alleen maar AF-jes heb kan ik dit nog anders doen.

26- 3

Nog weinig te melden.

De P#2 nog niet boven de grond en, vanwege continue aanloop vandaag, de DD nog niet in de grond .
    Op zulke momenten is zo'n "geheime" hobby best lastig.
    Als de visite van mijn zoon zo gaan dan doe ik de DD nog wel in de aarde anders wordt het morgenochtend,
    ik zal de bel dan maar alvast uitzetten.....

Hoewel ik tot nu toe voor groei en bloei HPS gebruik, lijkt mij in dit geval voor de groei lijkt een MH lamp beter
    dus die ga ik morgen aanschaffen.
    Twijfel nog welke goed werkt op een Lumatek, ik las een Sylvania Growlux maar dat topic was uit 2008...
    Dus als jullie suggesties hebben ?

Tot laters

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

27-3

Toch nog gelukt , de Dark Devils zijn gezaaid.

In plaats van de bestelde 3 zaden kreeg ik er 4, dus ik kan, na ijsheiligen, er ook nog 2 buiten planten .

De foto's

P1020577-1-1.jpgP1020580-1.jpg
    P1020581-3.jpg

Tot laters smiley_bye.gif
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ik volg. Maar dat weet je natuurlijk al!

Comment

Hey, Stemma

ook vertrokken voor de volgende run, en wat een flinke namen hebben ze weer meegekregen.

Schuif die bitterballen maar eens lekker door langs hier, een warm hapje gaat er hier altijd in tijdens het lezen.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik had voor jullie al een plekje gereserveerd

29-3 babies-smiley.gif

Gistermiddag waren van de P#2 er 4 ontkiemd, net na middernacht de andere 4.
          Gelukkig zonder helmpjes of andere ongemakken. De DD zijn nog in blijde verwachting.
          De aarde droogt snel uit dus we gaan plastic bordjes verknippen en daar grotendeels de aarde mee afdekken.

Op de foto is nog weinig te zien, zoekplaatje

P1020594-1.jpg

Tot laters

Stemma doet stout (2016)

Comment

Let it grow

Greetz,

xslt66x

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

30-3

Nadat ik zaterdagnacht mijn topic had bijgewerkt ging ik even bij de kiemplantjes kijken. Mijn man had de afzuiger Ruck 125LS aangezet ivm een wat hoge temperatuur van 29 C (onder 250W)
              en ik wilde kijken of de temperatuur was gezakt. Omdat ik de afzuiger wat lawaaiig vond checkte ik of hij op stand 1 stond door te draaien aan de 4 standen knop.
              Dat hielp niet, dus wilde ik hem dan maar wat vaster op het filter drukken maar ineens stond ik met een losgeschoten draaiende afzuiger in mijn hand

Gauw mijn man geroepen, die al half lag te slapen smiley angry.gif, zodat hij de afzuiger los kon koppelen van het stroom.

Zondagmiddag hebben we de afzuiger weer aangesloten, toen maakte hij helemaal een kabaal en de stoppen sloegen door.
              Lichte paniek, afzuiger losgekoppeld en mijn man heeft hem later opengemaakt. Aangezien hij donkere vlekken op de schoepen zag nam hij aan dat er
              kortsluiting was geweest in de afzuiger. Waarschijnlijk door onbalans ? In ieder geval overleden na 1 jaar en 2 runs. Je kan het beroerder treffen, zeg ik dan maar.
              Inmiddels andere 250W EVSA aangesloten en de lamp op 175 W gezet, daarmee bleef de tent op zo'n 27 C.

Foto en Crop
              P1020599-2.jpgP1020599-1-1.jpg

Nieuwe afzuiging besteld, geen ruck meer, maar een softbox met variac.

Nu over naar de kraamkamer twin_baby_boys-3344.gif, want jawel ook de 2 Dark Devils zijn ontkiemd. Eentje worstelt nog met het zaadhoesje, dus deze heb ik wat natgesproeid en weer afgedekt.
              Ze hebben gisteren en vandaag wat Root Juice van biobizz gekregen. Omdat ze in die grote potten staan ben ik geneigd om meer water te geven dan dat ze in een klein potje hadden gestaan, kwestie van beheersen dus.

P1020610-1-1.jpgP1020609-1-1.jpg

Er zit strek in de kiemplantjes, hier had ik al rekening meegehouden door de potten niet helemaal tot de rand te vullen.
              Zodra morgenavond de softbox etc. zijn geinstalleerd ga ik de potten bijvullen met aarde.

Tot laters...waving2.gif

Stemma doet stout (2016)

Comment

nu word ik simpel
                dat met die bordjes is verdomd slim idee zeg
                dat ik dat zelf niet heb kunnen verzinnen
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  nu word ik simpel
                  dat met die bordjes is verdomd slim idee zeg
                  dat ik dat zelf niet heb kunnen verzinnen
                  Ja hoor Angel....
                  Heb het hier ook ergens gezien, heb ze alleen helemaal door de midden geknipt uit angst voor schimmels

Stemma doet stout (2016)

Comment

31-3

Vanmiddag in het tuincentrum geweest. De verkoper raadde me, net als flint, af om een groeilamp voor autoflowers te gebruiken.
                    Dus hebben we die maar achter gelaten. De softbox en variac worden vanavond aangesloten. smiley47 mechanic.gif

Stemma doet stout (2016)

Comment

Nou zit je ook niet altijd even mee zeg.
                      Maar het gaat nu wel een stukje stiller worden.

Comment

Volgens mij ook niet ben hier een testje aan het doen,voorgroeien onder 400watt gavita lamp(30cm)en ze blijven mooi kort,zonder strek,en het zijn dan nog geen autoflowers ook,2 maal ice nl.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                        31-3

Vanmiddag in het tuincentrum geweest. De verkoper raadde me, net als flint, af om een groeilamp voor autoflowers te gebruiken.
                        Dus hebben we die maar achter gelaten. De softbox en variac worden vanavond aangesloten. [ATTACH=CONFIG]258620[/ATTACH]

Comment

Hoi Stemma,

Je nieuwe ronde is al van start zie ik !
                          Jammer van de afzuiger, hoop dat je plezier zal hebben van je softbox en variac.

Veel suc6 en geluk met deze ronde .

Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Succes er mee Stemma, ze staan al netjes boven de grond. Nummer 1 en 3 in de onderste rij doen me wel vermoeden dat je leuke feno's te pakken hebt.
                            Hopelijk heb ik gelijk. Hopelijk zijn het vrouwtjes, en hopelijk komt er wat leuks aan.
                            Voor 1 denk ik: sativa, uitbundige groei en heerlijk citrus-achtig smaakje, met hier en daar wat zoet fruit.
                            Die derde, die kan best eens paars/roze worden.
                            Maar zover zijn we nog laaaaang niet!

Ik blijf mee kijken, duimen en kaarsjes branden op een goede afloop.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Die afzuiger is toch nog in garantie als ik me niet vergis?
                              Zou toch eens contact opnemen met de shop waar je 'em kocht en enige vorm van compensatie vragen, dat ding is veel te snel stuk gegaan!

Comment

1 april bouncinghello.gif

@MWay, het is zeker een stuk stiller
                                @Rebel, dat lukt je aardig, ivm met de temperatuur durf ik niet zo laag te gaan met de lamp
                                @Hip, je zetel stond al gereserveerd
                                @LR2, ik ben ook benieuwd welke phenotypes er tevoorschijn komen, ik dacht er bij eentje zelfs een paarse gloed op de lobblaadjes te zien
                                @Ganjax,ik had de afzuiger net een jaar, toen ik hem dinsdag in het tuincentrum wilde laten zien had mijn man hem al weggegooid

Ontkiemd :
                                P2 29 maart
                                DD 30 maart

Temp 20-28 C
                                LV 40-70

Licht 17/7 (twijfelde of het nu 18/6 of 16/8 moest zijn)vanaf vanavond op 250W op zo'n 30-35 cm hoogte

Vandaag voor de 3e keer stroomstoring gehad in ruim een week, na Diemen en een "gewone" storing in het dorp
                                ging er bij bij mijn overburen bij het tuinieren iets verkeerd waardoor Liander moest komen opdraven.

Enfin, brand is erger...

De potten zijn goed aangevuld met lightmix en de plantjes hebben omdat de (oorspronkelijke) bovenste laag aarde zo droog was
                                toch zo'n 100 ml water met Root Juice gehad.
                                De kleine DD die zo met zijn zaadhoesje worstelde heeft het gered maar is echt een miniatuur plantje, we zullen zien wat ze de komende dagen gaat doen.

In de overzichtsfoto heb ik nu alle planten genummerd aangegeven, dat lijkt mij wel handig.
                                Maar zijn de letters nu te klein ?

Als de plantjes wat groter zijn zal ik van elke plant een portretfoto maken fotograaf.gif

De foto's

P1020618-1-1.jpgP1020619-1-1.jpg

P1020615-1.jpgP1020624-1-1.jpg

Tot de volgende update en alvast een eastersmiley.gif.....
                                Last edited by Stemma; 2 April 2015, 00:41. Reden: Foto's juist plaatsen

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X