Re: Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma
Bedankt, ik ga mijn best doen !
Kom er allemaal gezellig bij zitten, er is plaats genoeg animaatjes-bitterballen.gif
@ Grinderke, ik heb de P#2 gewonnen, dus gaan we deze uitproberen
@ Beowulf, het lichtregime ben ik nog niet helemaal uit. Mijn plan was om ivm de mogelijke semi- of non- af zowiezo op 12/12 af te bloeien.
Maar als ik alleen maar AF-jes heb kan ik dit nog anders doen.
26- 3
Nog weinig te melden.
De P#2 nog niet boven de grond en, vanwege continue aanloop vandaag, de DD nog niet in de grond .
Op zulke momenten is zo'n "geheime" hobby best lastig.
Als de visite van mijn zoon zo gaan dan doe ik de DD nog wel in de aarde anders wordt het morgenochtend,
ik zal de bel dan maar alvast uitzetten.....
Hoewel ik tot nu toe voor groei en bloei HPS gebruik, lijkt mij in dit geval voor de groei lijkt een MH lamp beter
dus die ga ik morgen aanschaffen.
Twijfel nog welke goed werkt op een Lumatek, ik las een Sylvania Growlux maar dat topic was uit 2008...
Dus als jullie suggesties hebben ?
Tot laters
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
27-3
Toch nog gelukt , de Dark Devils zijn gezaaid.
In plaats van de bestelde 3 zaden kreeg ik er 4, dus ik kan, na ijsheiligen, er ook nog 2 buiten planten .
De foto's
P1020577-1-1.jpgP1020580-1.jpg
P1020581-3.jpg
Tot laters smiley_bye.gif
Bedankt, ik ga mijn best doen !
Kom er allemaal gezellig bij zitten, er is plaats genoeg animaatjes-bitterballen.gif
@ Grinderke, ik heb de P#2 gewonnen, dus gaan we deze uitproberen
@ Beowulf, het lichtregime ben ik nog niet helemaal uit. Mijn plan was om ivm de mogelijke semi- of non- af zowiezo op 12/12 af te bloeien.
Maar als ik alleen maar AF-jes heb kan ik dit nog anders doen.
26- 3
Nog weinig te melden.
De P#2 nog niet boven de grond en, vanwege continue aanloop vandaag, de DD nog niet in de grond .
Op zulke momenten is zo'n "geheime" hobby best lastig.
Als de visite van mijn zoon zo gaan dan doe ik de DD nog wel in de aarde anders wordt het morgenochtend,
ik zal de bel dan maar alvast uitzetten.....
Hoewel ik tot nu toe voor groei en bloei HPS gebruik, lijkt mij in dit geval voor de groei lijkt een MH lamp beter
dus die ga ik morgen aanschaffen.
Twijfel nog welke goed werkt op een Lumatek, ik las een Sylvania Growlux maar dat topic was uit 2008...
Dus als jullie suggesties hebben ?
Tot laters
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
27-3
Toch nog gelukt , de Dark Devils zijn gezaaid.
In plaats van de bestelde 3 zaden kreeg ik er 4, dus ik kan, na ijsheiligen, er ook nog 2 buiten planten .
De foto's
P1020577-1-1.jpgP1020580-1.jpg
P1020581-3.jpg
Tot laters smiley_bye.gif
Comment