Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Dag 18 11/13

dag18-1212 (2).jpgdag18-1212 (4).jpgdag18-1212 (3).jpgdag18-1212 (5).jpgdag18-1212 (2).jpgdag18-1212 (4).jpgdag18-1212 (3).jpgdag18-1212 (5).jpgdag18-1212 (6).jpgdag18-1212.jpgdag18-1212 (7).jpg

Comment

Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Ziet er zeer schoon uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
        Ziet er zeer schoon uit
        dank je het word een VOL net

Comment

Ziet er geweldig uit en bedankt voor de tip, het ziet er bij mij een stuk groener uit.
          Je hebt er ook haze tussen ben je niet bang dat die te veel doorgroeit. Bij mij groeide het nog zeker 4 weken door na het schakelen naar 12/12. En kwam uit eindelijk ruimte te kort om het fatsoenlijk plat te leggen. Hoewel ik met verbazing kijk wat het uiteindelijk wordt en ga ook zeker vaker dit doen maar dan met 1 plant of een andere soort die wat minder door groeit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lesley View Post
            Ziet er geweldig uit en bedankt voor de tip, het ziet er bij mij een stuk groener uit.
            Je hebt er ook haze tussen ben je niet bang dat die te veel doorgroeit. Bij mij groeide het nog zeker 4 weken door na het schakelen naar 12/12. En kwam uit eindelijk ruimte te kort om het fatsoenlijk plat te leggen. Hoewel ik met verbazing kijk wat het uiteindelijk wordt en ga ook zeker vaker dit doen maar dan met 1 plant of een andere soort die wat minder door groeit.
            ja ik zit met 1 sativa en deze groeit idd langer dan de rest maar dit is niet erg
            deze staat in de hoek , niet onder de recht lamp en deze zal ik dan gewoon schuin trekken . je zal het wel zien op de foto's die zullen komen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dag 20 11-13

bewerkte foto 20 12-12.jpg

GROEN : White widow
            ROOD : Amnesia
            PAARS : Purple widow
            ZWART : Nadia
            dag20 12-12 (2).jpgdag20 12-12 (3).jpgdag20 12-12 (4).jpgdag20 12-12 (5).jpgdag20 12-12 (7).jpgdag20 12-12.jpg

Comment

dag 22 11/13
              bloei dag 8
              22-1212.jpg22-1212 (4).jpg22-1212 (3).jpg22-1212 (2).jpg22-12-12.jpg22-12-12 (9).jpg22-1212 (5).jpg
              22-12-12 (2).jpg22-12-12 (3).jpg22-12-12 (4).jpg22-12-12 (5).jpg22-12-12 (6).jpg22-12-12 (7).jpg22-12-12 (8).jpg

Comment

Mooi veldje amazing.
                Doe zo verder.

Thugz
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                  Mooi veldje amazing.
                  Doe zo verder.

Thugz
                  dank je thugz. zal ik zeker doen
                  het zijn mar 9-10 weken bloei

Comment

Ziet er gezond en mooi uit!!

:2duimenomhoog:

Comment

das hier en goe vol netteke he man !
                      die inimini paar plekkies maakt nu nie echt iet uit he , je opbrengst zal deze keer wel wa meer zijn .
                      succes ermee !

Comment

Heb je alles onder het net weggehaald? Heb ik nog geen foto van gezien...
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                          Laatste foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
                            Ziet er gezond en mooi uit!!

:2duimenomhoog:
                            dank je faach

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                            nog eens goed kijken
                            ik plaats er wel nog bij

Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
                            das hier en goe vol netteke he man !
                            die inimini paar plekkies maakt nu nie echt iet uit he , je opbrengst zal deze keer wel wa meer zijn .
                            succes ermee !
                            dank je steuni , tziet er idd mooi vol uit.
                            de paar plekjes maken idd niets uit. moet er nog ergens tussen geraken om ze drinken te geven.
                            de opbrengst zal idd meer zijn. staan er ook meer gheheh
                            ja bij men vorige zag ik mooi het verschil van de toppen in het zonnetje en zonder zonnetje. de ene waren veel compacter dan de andere.
                            bedankt steuni

Comment

Dag 23 12-12
                              bloei dag 9

[ATTACH=CONFIG]264027[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264026[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264031[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264030[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264029[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264028[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264032[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264039[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264038[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264037[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264036[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264035[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264034[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264033[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]264040[/ATTACH]

Comment

ziet er netjes uit hoor!!

Comment

Bezig...
                                X