Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Die folie heeft op deze manier natuurlijk weinig zin de lv zal er boven of eronder gelijk zijn met die gapende gaten aan de zijkanten. Of je trekt de folie geheel over de potten met wat gaatjes in de folie of je gebruikt er geen, dit is zinloos.
Ik word nerveus als ik zo'n dingen lees als ik mag niet van mijn vrouw. Als het dan gaat over banale zaken als dit. Kheb zo'n kameraad ook. Enfin, ik mag mij ni moeien. Maar als je bv naar een kerkhof gaat dan vind je daar gratis plastic potjes dus dan snap ik het probleem ni goed. Alles apart, mannen eruit en overpotten om een gelijk veld te bekomen. Ge moet ne brave mens zijn als ge u daar in schikt, niks voor mij
Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Je gaat toch geen plantjes van een graf afjatten voor een potje hoop ik. een p9 potje kost 90 cent. leeg melkpak openknippen en daarin poten kan natuurlijk ook prima.
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Je gaat toch geen plantjes van een graf afjatten voor een potje hoop ik. een p9 potje kost 90 cent. leeg melkpak openknippen en daarin poten kan natuurlijk ook prima.
klopt kan ik melkbrikken flessen tabakpotjes enzoverdr....
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Die folie heeft op deze manier natuurlijk weinig zin de lv zal er boven of eronder gelijk zijn met die gapende gaten aan de zijkanten. Of je trekt de folie geheel over de potten met wat gaatjes in de folie of je gebruikt er geen, dit is zinloos.
de folie moet nog voledig dicht gedaan worden , nu is het zo tot ik de kopjes zie boven komen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRollaView Post
heb hier nog een 2 potjes van 1L
en nog 3 potten van 18L
maar zoals ik all zei heb ik het zo gedaan omdat ik maar 5 potten mag hebben . had ik nu in elke pot maar 1 reg dan had ik zeer weinig kans op dames.
we zullen zien hoe het verloopt , ik heb er alvas veel zin in.
En lukt het hier wat amazing?
Bij mij alle sinds wel deze keer ze gaan goed onder mn lampje
voorlopig nog niets bovengekomen , nog even geduld en het start echt
men lv staat tussen 65% en 80% tot ze boven zijn.
men temp hou ik tussen 20 en 24 graden tot ze boven zijn dan gaat de lamp erboven , nu hangt er een lamp van 18w blauw licht om een minimum te geven zodat ze weten waar de bovenkant is , dat denk ik toch he lol
mooi dat het al goed bij je gaat.
Jij snoodaard, uw vrouw bedoelt gewoon 5 plantjes wsl, geen 5 potten Flintstoned, wat denk je zelf? De groendienst van de gemeente onderhoudt die hier. Alles wat verwelkt geraakt dat smijten ze op een hoop, met plastiek pot en al. Paar weken na allerheiligen kan je daar potten gaan oogsten.
Jij snoodaard, uw vrouw bedoelt gewoon 5 plantjes wsl, geen 5 potten Flintstoned, wat denk je zelf? De groendienst van de gemeente onderhoudt die hier. Alles wat verwelkt geraakt dat smijten ze op een hoop, met plastiek pot en al. Paar weken na allerheiligen kan je daar potten gaan oogsten.
Comment