Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

    Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
    hmm lijkt me wel voordeliger...kan je van 12/12 naar 13/11 overschakelen denk je?
    ja had ik ook gedaan na 2 weken 12/12 had ik het filmpje gezien en heb dan naar 11/13 gegaan. heb er een mooie oogst mee gehad dus ik dacht nu het zelfde te doen.
    + 1u per dag 600w uitgespaard

    Comment


      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

      Ja is wel mooi ga het met men volgende ook eens proberen denk ik en nu niet dan zie ik wat verschil het geeft

      Comment


        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

        Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
        Ja is wel mooi ga het met men volgende ook eens proberen denk ik en nu niet dan zie ik wat verschil het geeft
        kan je zeker doen , maar het 11/13 regime is goed voor sativa maar weet niet voor indica.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        dag 13 18/6
        dag13 18-6.jpg

        ondertussen is er links beneden 1 purple widow reg getopt 2nodes terug
        rechts beneden 2 white widow fem getopt 2nodes terug
        en rechtsboven 3 amnesia reg getopt 2nodes terug.
        en zoals u kunt zien rechtsboven heb ik 1 zaadje verkeerd geplant de lichtgroene is een nadia , de donker groene amnesia.
        wat ik ook zeer leuk vind is om de verschillen te zien.
        beste snelste soort amnesia gevolgd door white widow dan purple widow en nadia
        de nadia gaat traag en maak weinig vertakkingen vergeleken met de andere.
        op dit moment nog geen enkele nadia getopt.

        wat krijgen ze nu van water ?
        ik verdeel 1.5L rond alle dames , samenvatting
        rhinzotonic 5ml/L , terra vega 5ml/L , cannazym 2.5ml/L

        wat ik nu ook al ondervind is dat de amnesia , purple en white widow al goed beginnen ruiken.
        als de 'dames' zo snel blijven gaan dan ga ik wss vroeger dan 15-5 op 11/13 gaan.
        we zullen zien

        grts Amazing
        Last edited by amazing; 22 April 2015, 07:34.

        Comment


          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

          ik zet mijn stoeletje er ook bij
          ziet er goed uit man !
          good luck :p
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

          Comment


            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

            Oorspronkelijk geplaatst door splieftje View Post
            ik zet mijn stoeletje er ook bij
            ziet er goed uit man !
            good luck :p
            thank you man kom er maar gezellig bij

            Comment


              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

              Gaat snel zeg [emoji15] [emoji15] goed bezig!

              Comment


                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                ik heb een vraagje , laatje die meerde plantjes in 1 pot zitten tot het einde ?
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                Comment


                  Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
                  Gaat snel zeg [emoji15] [emoji15] goed bezig!
                  ja gaat idd snel he
                  heel snel

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door splieftje View Post
                  ik heb een vraagje , laatje die meerde plantjes in 1 pot zitten tot het einde ?
                  al je een beetje terug had gelezen dan had je je antwoord al
                  ja ze blijven er tot het einde.
                  enkel na overschakeling 'bloei' gaan de mannen eruit. ( stam word dan afgeknipt en blijft zitten in de grond )

                  Comment


                    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                    aah okee :p ben benieuwd wat het gaat worden ! als het een suc6 is ga ik dat ook eens proberen meerdere in een pot :p
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

                    Comment


                      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                      Oorspronkelijk geplaatst door splieftje View Post
                      aah okee :p ben benieuwd wat het gaat worden ! als het een suc6 is ga ik dat ook eens proberen meerdere in een pot :p
                      waarom zou dit niet lukken ? gewoon goed kijken war je water kan geven en ongeveer hoeveel.
                      er zijn er hier op forum met een aarde bak , daar staan alle dames samen
                      Van mij zijn dit wel potten van 40L hou daar rekening mee.

                      Comment


                        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                        Vandaag dag 14 18/6

                        dag14 purple widow.jpgdag14amnesia.jpgdag14nadia.jpgdag14white widow.jpgdag14.jpg

                        vanaf morgen ga ik waarschijnlijk omschakelen naar 11/13.
                        denk dat ik anders geen plaats genoeg zal hebben.
                        en ben benieuwd hoeveel dames ik heb
                        ondertussen nu 9 'dames' getopt 2nodes terug.

                        Comment


                          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                          Zo snel al? [emoji15]

                          Comment


                            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                            je zou nog gerust een dag of 5 kunnen wachten denk ik hoor,toch vooral die links boven gaat maar klein blijven denk ik..als je hem morgen al verzet.
                            ze zien er wel heel mooi uit !
                            Je kiest het natuurlijk zelf he amazing het is jou tentje en jiij doe wat je wil en je laat ze ze groot of klein worden als je zelf wil..
                            Mijn mening zou zijn wacht nog 4a5 dagen .. iedereen kan een andere mening hebben

                            grtzz diesel en doe zo verder het gaat je goed af!

                            Comment


                              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                              nu al omschakellen ? das vrij vroeg he man ...
                              je zit toch nog mer reg zaad dachtek ?
                              als die dan man blijken tezijn mag je nog wat bij zaaien omdatje open plekken hebt .
                              beetje wikken en wegen he , ma ask nen tip mag geven wacht nog een weekske .

                              Comment


                                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                                Ik zou overschakelen als bij de getopte plantjes de nieuwe uitlopers 1cm of meer zijn.
                                Als daar nieuw blad begint te ontwikkelen.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X