Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

    ipv 1 wasmand,heeft em nu alle wasmanden afhandig gemaakt ziet er goed uit man,goe bezig

    Comment


      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

      Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
      ipv 1 wasmand,heeft em nu alle wasmanden afhandig gemaakt ziet er goed uit man,goe bezig
      hehe wasmanden zijn niet enkel voor de was
      en dit valt niet op he
      bvb in de winkel ik zoek 5 potten voor planten van 40L
      nu gewoon , waar vind ik grote wasmanden ? hehee

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Ik zou overschakelen als bij de getopte plantjes de nieuwe uitlopers 1cm of meer zijn.
      Als daar nieuw blad begint te ontwikkelen.
      okay zal ik doen dank je

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
      nu al omschakellen ? das vrij vroeg he man ...
      je zit toch nog mer reg zaad dachtek ?
      als die dan man blijken tezijn mag je nog wat bij zaaien omdatje open plekken hebt .
      beetje wikken en wegen he , ma ask nen tip mag geven wacht nog een weekske .
      ik ga je tip gebruiken steuni
      zal nog een weekje wachten.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
      Zo snel al? [emoji15]
      ik wacht nog een week

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      [QUOTE=dieseltj;520934]je zou nog gerust een dag of 5 kunnen wachten denk ik hoor,toch vooral die links boven gaat maar klein blijven denk ik..als je hem morgen al verzet.
      ze zien er wel heel mooi uit !
      Je kiest het natuurlijk zelf he amazing het is jou tentje en jiij doe wat je wil en je laat ze ze groot of klein worden als je zelf wil..
      Mijn mening zou zijn wacht nog 4a5 dagen .. iedereen kan een andere mening hebben

      4-5 dagen , mooi , ik doe er nog 7 bij

      Comment


        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

        welja,met die handvaten is wel easy in gebruik
        enigste prob waar je tegenop kan lopen,is de temperatuur in de grond,gezien de kleur vd manden,maar dat loopt wel los

        Comment


          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

          Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
          welja,met die handvaten is wel easy in gebruik
          enigste prob waar je tegenop kan lopen,is de temperatuur in de grond,gezien de kleur vd manden,maar dat loopt wel los
          de kleur heb ik bewust gekozen omdat zwart de warmte aantrekt. wortels willen warmte toch

          Comment


            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

            nah ik denk niet dat ze airpots,smartpots en dergelijke hebben uitgevonden voor niets steek maar eens je vinger in de bodem,waar wortels optimaal groeien,lekker fris

            Comment


              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

              Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
              nah ik denk niet dat ze airpots,smartpots en dergelijke hebben uitgevonden voor niets steek maar eens je vinger in de bodem,waar wortels optimaal groeien,lekker fris
              Ik steek mijne vinger daar niet in viespeuk
              nu kan ik ze niet meer veranderen , zou te veel wortel schade maken.
              Ik zal je laten zien dat dit wel zal lukken ghehe , alee dat hoop ik toch

              Grts Amazing

              Comment


                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                Ik prik geregeld met een schroevendraaier bewust me wortels kapot en belucht de zaak. niet zo bang zijn om een vinger in je grond te stoppen. Niet door je penwortel steken maar in de hoeken. weed is geen francipanie, this weed.

                Comment


                  Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                  Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                  Ik prik geregeld met een schroevendraaier bewust me wortels kapot en belucht de zaak. niet zo bang zijn om een vinger in je grond te stoppen. Niet door je penwortel steken maar in de hoeken. weed is geen francipanie, this weed.
                  Ik zal dit bewust niet doen , ik hou het nog even simpel

                  Comment


                    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                    Je bent goed bezig amazing! Maar niet bang zijn ben ik ook van afgestapt durf ook al eens gek doen ermee .. maar je doet en leert hoe jezelf wil natuurlijk.
                    Keep it Green

                    Comment


                      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                      Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
                      Je bent goed bezig amazing! Maar niet bang zijn ben ik ook van afgestapt durf ook al eens gek doen ermee .. maar je doet en leert hoe jezelf wil natuurlijk.
                      Keep it Green
                      komt wel nog maar nu zo normaal mogelijk ghehe

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Dag 16 18/6

                      purple widow 2x 2 nodes terug getopt.
                      purple widow dag 16 2x getopt 2nodes terug.jpg
                      purple widow
                      purple widow dag 16.jpg


                      white widow
                      white widow dag 16.jpg

                      nadia
                      nadia dag 16.jpg

                      amnesia
                      amnesia dag16.jpg

                      groepsfoto
                      groepsfoto dag 16.jpg

                      Dit was het dan voor vandaag.
                      Zoals jullie kunnen zien gaat het momenteel goed met alle 'dames' .
                      voorlopig nog geen tekorten en geen teveel
                      Ik heb net beslist dat ik een scrog zal doen.
                      Tot de volgende update

                      Grts Amazing

                      Last edited by amazing; 25 April 2015, 10:46.

                      Comment


                        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                        ik heb ook een scrog gedaan voor het eerst en moet eerlijk zeggen ben er niet blij mee hoe het verloopt. Misschien heb ik wat verkeerd gedaan (wat ik wel verwacht) ..in het begin bleef alles vrij gelijk.. nu komen er ineens een boel nieuwe scheuten bij die achter blijven op de rest..zal morgen eens foto plaatsen weer bij mijn verslag en hoop dat iemand mij kan vertellen wat het beste is..de scheuten verwijderen of laten gaan.

                        Comment


                          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                          ik denk zolang ze onder je net zijn om deze weg te doen , ik weet er niet zoveel vanaf maar ik kijk wel even als ge een foto gepost hebt.

                          Comment


                            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                            dag 17 18/6

                            Bij deze wil ik jullie mijn zelfgemaakt scrognet tonen
                            deze staat op 35cm van de aarde.
                            temp 27gr lv 35%

                            dag17 (2).jpgdag17.jpgdag17 (3).jpg

                            Comment


                              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                              mooi gedaan amazing.

                              nu zal alles zeker op 1 hoogte blijven.

                              thugz
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                                [QUOTE=thugz;521550]mooi gedaan amazing.

                                nu zal alles zeker op 1 hoogte blijven.

                                dank je , had alles liggen dus zelf gemaakt uit verveling en dus eens toepassen om idd alles op gelijke hoogte te hebben.
                                Had graag overgegaan op 11/13 maar zal nog een paar weken wachten. wil voor ik een pauze inlas eens een scrog meemaken hahahaa

                                Comment

                                Bezig...
                                X