Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

    Use the "Screen of Green" technique to create an even cannabis canopy and get bigger yields from your grow lights. This tutorial will show you how...


    mischien een interresante scrogghandleiding, ik vond het het wel handig.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

      Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
      http://www.growweedeasy.com/scrog-tutorial

      mischien een interresante scrogghandleiding, ik vond het het wel handig.
      dank je vriendelijk , zal onmiddelijk effe kijken

      peace bro

      Comment


        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

        hmm een scrog leuk!
        ben wel eens benieuwd wat dat word .

        Comment


          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

          "mag van men vrouwtje maar 5 potten" en dan zulke wasmanden gebruiken...



          Maar ziet er leuk uit... mooi net ook gemaakt


          Enige tip die ik je nu zou willen geven: niet opgeven met binden...

          Is fucked up veel werk, en op het laatst heb je echt geen zin meer (ik was om de dag twee uur kwijt)

          Maar als je even verzwakt en een dagje of wat extra wacht, kom je er bijna niet meer door.

          Je bent er twee of drie weken druk mee, dan heb je het ook gehad, zowel letterlijk als figuurlijk.





          Ben ook benieuwd wat het effect van je "potjes" zullen zijn... ik heb nu 11L, had ze achteraf liever 18L gehad...


          Ik volg succes!

          Comment


            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

            ga drukken boel worden !
            hoelang gade nog groeien ?
            zullen toch wel paar venten tussen zitten denk ik ...
            vind wel raare pot keuze en planten neer gooi tacktiek mer soit
            succes meje scrog .

            groetselsss

            Comment


              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

              Top amazing ,ik benieuwd om nog een scrogverslag te lezen.
              zal veel aandacht vragen, maar komt wel goed.
              greets
              One plant scrog 400w 1x1/&

              Comment


                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
                "mag van men vrouwtje maar 5 potten" en dan zulke wasmanden gebruiken...



                Maar ziet er leuk uit... mooi net ook gemaakt


                Enige tip die ik je nu zou willen geven: niet opgeven met binden...

                Is fucked up veel werk, en op het laatst heb je echt geen zin meer (ik was om de dag twee uur kwijt)

                Maar als je even verzwakt en een dagje of wat extra wacht, kom je er bijna niet meer door.

                Je bent er twee of drie weken druk mee, dan heb je het ook gehad, zowel letterlijk als figuurlijk.





                Ben ook benieuwd wat het effect van je "potjes" zullen zijn... ik heb nu 11L, had ze achteraf liever 18L gehad...


                Ik volg succes!

                Dank je
                ik zal elke dag indien nodig blijven binden , dat hou ik vol hoor
                Ben graag bezig met de dames.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
                ga drukken boel worden !
                hoelang gade nog groeien ?
                zullen toch wel paar venten tussen zitten denk ik ...
                vind wel raare pot keuze en planten neer gooi tacktiek mer soit
                succes meje scrog .

                groetselsss
                euhm drukke boel weet i niet steuni , zal dit zien ghehe.
                er zitten idd mannen tussen maar waar hmmm.
                hoelang nog voorgroeien , ik had nog gedacht aan een 2weken.
                Wat denk jezelf ?

                Grts Amazing

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door benj333 View Post
                Top amazing ,ik benieuwd om nog een scrogverslag te lezen.
                zal veel aandacht vragen, maar komt wel goed.
                greets
                aandacht zal ik er genoeg in besteden , en goedkomen dat denk ik wel .
                we zullen zien .
                leuk dat je ook volgt.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
                hmm een scrog leuk!
                ben wel eens benieuwd wat dat word .

                ja ik vond dat ik het toch moest gaan toepassen.
                wegens de verschillen van genetica.
                ikzelf ben ook zeer benieuwd wat het word.
                We zullen zien

                Comment


                  Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                  ja ik had ook eerst de twijfel voor scrog te doen omdat veel verschillende heb maar heb het bij toppen gehouden en buigen/knakken .. mss ga ik de volgende keer voor een scrog kwil eerst wat ervaring opdoen van jullie!

                  Comment


                    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                    Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
                    ja ik had ook eerst de twijfel voor scrog te doen omdat veel verschillende heb maar heb het bij toppen gehouden en buigen/knakken .. mss ga ik de volgende keer voor een scrog kwil eerst wat ervaring opdoen van jullie!
                    Ik twijfelde zelf ook hoor , en eerst wat ervaring opdoen van jullie ghehe.
                    Moet zelf zelf nog veel opzoeken ivm scrog , dus ik kan even goed nog leren van jou

                    Hoe zal ik mijn scrog doen.
                    Ik wacht tot de 'dames' ongeveer een 10cm onder het scrognet zijn en dan begin ik met 11/13.
                    en zal ik BLIJVEN binden tot de groei er volledig uit is.
                    Al duurt dit 3u per dag , Ik vind als je het toepast en bij je verslag post , dat je het dan ook goed moet doen.
                    Niemand ziet graag verslagen waar bvb niet alles gebonden is of een halve scrog.
                    mss luiheid van de tuinman

                    Comment


                      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                      Leuk scrog netje zo amazing ^^
                      Ben al benieuwd naar gebonden resultaat

                      Al duurt dit 3u per dag , Ik vind als je het toepast en bij je verslag post , dat je het dan ook goed moet doen.
                      Niemand ziet graag verslagen waar bvb niet alles gebonden is of een halve scrog.
                      Ben ik niet volledig met je eens
                      Een verslag is ook onderdeel van het leer proces waarbij anderen je kunnen helpen met de fouten die je zogenaamd zou maken.
                      Houd niet op dat je niet je best moet doen als men er eenmaal aan begint.
                      Luiigheid gaat inderdaad niemand serieus mee om
                      If life keeps putting you down, You better stay high

                      Comment


                        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                        Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
                        Leuk scrog netje zo amazing ^^
                        Ben al benieuwd naar gebonden resultaat



                        Ben ik niet volledig met je eens
                        Een verslag is ook onderdeel van het leer proces waarbij anderen je kunnen helpen met de fouten die je zogenaamd zou maken.
                        Houd niet op dat je niet je best moet doen als men er eenmaal aan begint.
                        Luiigheid gaat inderdaad niemand serieus mee om
                        Ben zelf ook zeer benieuwd , ja mijn uitleg was beetje verkeerd geformuleerd.
                        ik bedoel als je het doet , doe het dan duidelijk zodat de personen die voor de eerste maal dit zien , ook goed zien wat een scrog is .
                        Is nu zelf men eerste keer en ga dit zo goed mogelijk doen

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Dag 20 18/6

                        Purple Widow
                        IMG_3898.jpgIMG_3901.jpg

                        White Widow
                        IMG_3899.jpgIMG_3900.jpg

                        Nadia
                        IMG_3902.jpgIMG_3903.jpg

                        Amnesia
                        IMG_3904.jpgIMG_3905.jpg


                        Groepsfoto's

                        IMG_3912.jpgIMG_3911.jpgIMG_3908.jpgIMG_3906.jpgIMG_3913.jpg




                        Vandaag dag 20 18/6
                        Ik zal op dag 30 18/6 overschakelen naar 11/13 , want zoals jullie kunnen zien gaat het snel...
                        Wat krijgen ze nu... elke dag 2L verdeeld over alle 'dames' met samenvatting van.
                        3/4L regenwater op 1/2 kraantjeswater 6ml/L terra vega , 2ml/L rhinzotonic , 2.5ml/L enzymen.
                        1x per week krijgen ze een goeie sproeibeurt met cannacure. verhouding 300ml/L.

                        Grts Amazing
                        Last edited by amazing; 30 April 2015, 00:14.

                        Comment


                          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                          Wegens onvoorziene omstandigheden zal de klok op 11/13 gezet worden vanaf morgen.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          EEN MAN GRRRRRRRR
                          dank je stemma
                          IMG_3916.jpgIMG_3918.jpgIMG_3920.jpgIMG_3927.jpg

                          Comment


                            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                            Huh, omdat je een een man hebt, en dus een plant minder, ga je korter groeien?

                            Logica ontgaat me...



                            Of heeft het een niet met het andere te maken?

                            Comment


                              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                              [QUOTE=Faach Viechuur;522320]Huh, omdat je een een man hebt, en dus een plant minder, ga je korter groeien?

                              Logica ontgaat me...

                              hahaha nee hoor heeft dar echt nies mee te maken maar in augustus heb ik gewoon geen tijd.
                              zou idd rare redenering zijn 1 weg minder groeien ghehe .

                              Comment


                                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                                ga je geen ruimte problemen krijgen denk je? ik heb maar 2 planten staan en eigenlijk 1 te veel..het scroggen heb ik zo lang mogelijk volgehouden..maar kan geen kant meer op nu..

                                Comment

                                Bezig...
                                X