Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

    Oorspronkelijk geplaatst door VapingMMJ View Post
    Hey Amazing, ik volg je verslag op de achtergrond, wat een mooie planten weer zeg! Dit lijkt weer een heel succesvolle ronde te worden. Ook leuk om te zien dat je nu weer totaal iets anders probeert (met de wasmanden, dat dan weer wel [emoji14] ) Keep it up! [emoji1]

    - Vaping.
    Ik heb een goeie keuze gemakt om meerdere in 1 pot te steken. ik zie het nu oo meer in andere topics
    leuk dat je ook volgt
    alles gaat idd zoals verwacht en wil dit zo houden tot het einde
    en idd is iets helemaal anders maar is eens leuk om te doen.

    Comment


      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

      Mooi vol dat net.en hopen dat de purple haze purple wordt deze keer. Ik denk dat ik de volgende keer ook eens wat grotere potten ga gebruiken en wat minder planten ga zetten. Denk je dat je efect hebt met het licht op 11/13? ? Kben wel benieuwd

      Greetz Wiedewiet

      Comment


        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

        Ik ben op een buitenlands forum aardig wat discussies tegen gekomen over het voordeel en nadeel van 11/13 of 12/12. Wat ik eruit opmaak heeft het niet echt een voordeel. De plant staat bij 12/12 in de bloei en bij 11/13 ook en zal geen extra voordelen opleveren. Uiteindelijk kost het je wel 9% lichtopbrengst wat ten koste gaat van je top-ontwikkeling. Dan zou je eerder aan 13/11 denken dat levert je dan meer op.
        Dit is wat ik de volgende keer ook ga proberen. Om de eerste weken natuurlijk op 18/6 te draaien en daarna na 13 uur licht en 11 donker en de laatste 2 a 3 weken naar 12/12. Dit schijnt een betere top ontwikkeling op te leveren en de smaak schijnt hierdoor ook beter te worden.
        Last edited by lesley; 2 June 2015, 22:54.

        Comment


          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

          Oorspronkelijk geplaatst door wiedewiet View Post
          Mooi vol dat net.en hopen dat de purple haze purple wordt deze keer. Ik denk dat ik de volgende keer ook eens wat grotere potten ga gebruiken en wat minder planten ga zetten. Denk je dat je efect hebt met het licht op 11/13? ? Kben wel benieuwd

          Greetz Wiedewiet

          idd mooi vol
          purple haze ? verslag niet bekeken ?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door lesley View Post
          Ik ben op een buitenlands forum aardig wat discussies tegen gekomen over het voordeel en nadeel van 11/13 of 12/12. Wat ik eruit opmaak heeft het niet echt een voordeel. De plant staat bij 12/12 in de bloei en bij 11/13 ook en zal geen extra voordelen opleveren. Uiteindelijk kost het je wel 9% lichtopbrengst wat ten koste gaat van je top-ontwikkeling. Dan zou je eerder aan 13/11 denken dat levert je dan meer op.
          Dit is wat ik de volgende keer ook ga proberen. Om de eerste weken natuurlijk op 18/6 te draaien en daarna na 13 uur licht en 11 donker en de laatste 2 a 3 weken naar 12/12. Dit schijnt een betere top ontwikkeling op te leveren en de smaak schijnt hierdoor ook beter te worden.
          en dit doe ik ook de laatste 14 dagen (2 weken) licht op 12/12 .
          nu op 11/13 is het ook zeer goed mogelijk. (kan je zien op de foto's) .
          en ik bespaar er 1u/dag de ballast en lamp verbruik mee.

          Comment


            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

            ...Dan zou je eerder aan 13/11 denken dat levert je dan meer op...
            Dat dus.
            Ik geef 13 uur licht en 11 uur donker de laatste 3 weken.
            Licht is gewicht

            oi..wat zijn die amazing sprieten die boven het gaas groeien ?
            Ga je die niet plat leggen ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Dat dus.
              Ik geef 13 uur licht en 11 uur donker de laatste 3 weken.
              Licht is gewicht

              oi..wat zijn die amazing sprieten die boven het gaas groeien ?
              Ga je die niet plat leggen ?
              die amazing sprieten is de purple widow
              nee deze zal ik niet plat trekken want heb er geen plaats voor :p .
              zal vanavond wel eens zien wt ik nog kan plat trekken .
              het zullen er niet veel zijn

              Comment


                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                Dat was het probleem waar ik ook tegenaan liep te weinig ruimte... maar uiteindelijk zijn juist de toppen die niet meer plat gelegd konden worden het mooist geworden

                Comment


                  Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                  Had je vorige kweek eens doorgenomen, spijtig dat de fotos niet meer zichtbaar zijn, of ligt het aan mij?

                  Comment


                    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                    Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                    Had je vorige kweek eens doorgenomen, spijtig dat de fotos niet meer zichtbaar zijn, of ligt het aan mij?
                    leuk , nee dit ligt aan mij. ik had een maximum bereikt aan foto's en kon geen foto's meer plaatsen ......
                    links en rechts gezocht en gevraagd hoe of wat te doen. met resultaat dat ik het gedaan heb en alle foto's weg gedaan had.
                    kon er zelf niet om lachen.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door lesley View Post
                    Dat was het probleem waar ik ook tegenaan liep te weinig ruimte... maar uiteindelijk zijn juist de toppen die niet meer plat gelegd konden worden het mooist geworden
                    ghehe , we zullen zien

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    DAG 34 11/13
                    BLOEI DAG 20

                    34-1212 (3).jpg34-1212 (10).jpg34-1212 (9).jpg34-1212 (8).jpg34-1212 (7).jpg34-1212 (6).jpg34-1212 (5).jpg34-1212 (4).jpg34-1212 (2).jpg
                    34-1212.jpg

                    Comment


                      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                      Ze staan er echt mooi en gezond bij!

                      Spijtig ja, pics zeggen zoveel meer.

                      succes nog verder.

                      Comment


                        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                        Ziet er mooi uit Amaze
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                          dag 35 11/13
                          bloei dag 21
                          [ATTACH=CONFIG]265185[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265186[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265187[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265188[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265189[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265190[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265191[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265196[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265195[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265194[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265193[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265192[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]265197[/ATTACH]

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                          Ze staan er echt mooi en gezond bij!

                          Spijtig ja, pics zeggen zoveel meer.

                          succes nog verder.
                          dank je

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                          Ziet er mooi uit Amaze
                          bedankt stemma

                          Comment


                            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                            Ze hebben het wat warm zo te zien aan de klapbladranden

                            Comment


                              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                              het begint he

                              Comment


                                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                                denk dat bijna iedere indoorkweker gisteren met warmteoverlast gezeten heeft.
                                ze staan nog altijd mooi groen e en wa een groot veld jonge schoon vol,ik zitn toch altijd me een gat in de midden e in mi netje
                                Man Man dat wordt lekkerrr

                                Comment

                                Bezig...
                                X