Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
    Ze hebben het wat warm zo te zien aan de klapbladranden
    klopt flint , goed gezien
    gisteren was ik gaan werken en toen ik thuis kwam was het 35 graden.


    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
    het begint he
    we zijn al lang begonnen

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door menencity View Post
    denk dat bijna iedere indoorkweker gisteren met warmteoverlast gezeten heeft.
    ze staan nog altijd mooi groen e en wa een groot veld jonge schoon vol,ik zitn toch altijd me een gat in de midden e in mi netje
    Man Man dat wordt lekkerrr
    klopt menencity er hebben er nog enkele last gehad van de warmte.
    ze hebben idd nog een mooie kleur. maar dit zal wel veranderen binnen enkele weken
    euhm een gat hmmm. heb toppen en zijtakken moeten afsnijden om plaats te hebben

    Comment


      Comment


        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

        bij mij zal het een beetje verkleuren binnen een 2 weken denk ik .
        eerder oogsten door je bladeren moet je NIET doen. wacht de gevraagde bloeitijd af.
        je ph probleem. mss natte bodem ? mss je voeding te lang op voorhand gemaakt.

        Comment


          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

          Lang geleden dat ik ze nog zag, je hebt goed werk verricht amazing! Zaden zijn in zeer goede handen terechtgekomen. Mooie kleur en netjes propvol! toppen beginnen goed dik te worden man. Zeer benieuwd na de opbrengts! Keep up the good work [emoji2] [emoji106]

          Comment


            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

            Oorspronkelijk geplaatst door peepzzz View Post
            Lang geleden dat ik ze nog zag, je hebt goed werk verricht amazing! Zaden zijn in zeer goede handen terechtgekomen. Mooie kleur en netjes propvol! toppen beginnen goed dik te worden man. Zeer benieuwd na de opbrengts! Keep up the good work [emoji2] [emoji106]
            he peepzzz idd lang geleden . goed werk verricht dank je .
            ja de toppen beginnen nu goed te ontwikkelen
            de kleur is idd mooi maar het mooie paarse moet nog komen
            de opbrengst ben ik ook benieuwd naar. aangezien jij dezelfde hebt
            maar ik ben het nieuwsgierigst van de smaak van alles
            nog eens zeer bedankt voor de zaden
            mooie complimentjes gekregen , je mag zeker nog even langshoppen
            grts

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            dag 38 11/13
            bloei dag 24 3weken en 3 dagen

            38-1212 (2).jpg38-1212 (3).jpg38-1212 (4).jpg38-1212 (5).jpg38-1212 (6).jpg38-1212 (7).jpg38-1212 (8).jpg38-1212 (14).jpg38-1212 (13).jpg38-1212 (12).jpg38-1212 (11).jpg38-1212 (10).jpg38-1212 (9).jpg38-1212.jpg38-1212 (16).jpg38-1212 (15).jpg

            Comment


              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

              succes !
              "Weed is not a Drug,it's a plant,
              So i'm not a drugdealer,
              i'm a Florist"

              Comment


                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                dag 43 11-13
                bloei dag 29


                heb een beetje last van te hoge temperatuur.
                voor de rest is alles in orde
                mss hier en daar wat gietwater tekort maar is niet erg het is een droge warme zomer

                43-1212 (2).jpg43-1212 (3).jpg43-1212 (4).jpg43-1212 (5).jpg43-1212 (6).jpg43-1212 (7).jpg43-1212 (8).jpg43-1212 (16).jpg43-1212 (15).jpg43-1212 (14).jpg43-1212 (13).jpg43-1212 (12).jpg43-1212 (11).jpg43-1212 (10).jpg43-1212 (9).jpg43-1212.jpg
                Last edited by amazing; 15 June 2015, 11:09.

                Comment


                  Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                  dag 46 11/13
                  bloei dag 32

                  46-1212 (3).jpg46-1212 (12).jpg46-1212 (11).jpg46-1212 (10).jpg46-1212 (8).jpg46-1212 (7).jpg46-1212 (6).jpg46-1212 (5).jpg46-1212 (4).jpg46-1212.jpg46-1212 (2).jpg46-1212 (9).jpg


                  ten eerste , Sorry voor de scheve nek foto's
                  Zoals u kunt zien zijn de toppen al mooi aan het ontwikkelen.
                  Ik zou zeggen , geniet van de foto's en tot de volgende update.

                  Comment


                    Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                    dat zijn al mooie toppen hoor amazing.

                    doe vooral zo verder.

                    thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                      Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                      dat zijn al mooie toppen hoor amazing.

                      doe vooral zo verder.

                      thugz
                      het worden idd mooie toppen aangezien ik 16 hoofdtoppen per dame heb. 2x 2nodes terug getopt.
                      ik zal men uiterste best doen om zo verder te doen. als het maar niet te warm word

                      Comment


                        Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                        Mooi veldje en vette toppen man!

                        Comment


                          Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                          Oorspronkelijk geplaatst door wietje wanker View Post
                          Mooi veldje en vette toppen man!
                          dank je

                          Comment


                            Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                            dag 50 11/13

                            bloei dag 36

                            50-1212 (8).jpg50-1212 (7).jpg50-1212 (3).jpg50-1212 (4).jpg50-1212 (5).jpg50-1212 (6).jpg50-1212.jpg50-1212 (9).jpg50-1212 (2).jpg

                            vannaf vandaag krijgt de white widow en nadia pk 13/14 toegevoegd. we starten met 0.5ml/L
                            elke dag 0.5ml/L bij tot aan 2ml/L en dan terug afbouwen.

                            Comment


                              Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                              Mooi hoor amazing.
                              Doe zo verder.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg

                                Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                                Mooi hoor amazing.
                                Doe zo verder.
                                dank je thugz.
                                ben zeer benieuwd wanneer de purple widow purple word
                                daar verlang ik zo naar

                                Comment

                                Bezig...
                                X