Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Ik zeg niks, hebt wel gezien,......
je hoeft niets te zeggen ook al heb je iets gezien.
vind het wel leuk dat je het opmerkt. wat je ook ziet.
want ik kijk elke dag naar alle toppen en ik zie nergens iets verkeerd.
op welke foto denk je iets gezien te hebben ?
dan post ik deze foto opnieuw maar veel duidelijker. volgens mij is het bedrog van de foto als je iets ziet.
wat ik wel al gehad heb zijn ballen aan de ww maar die heb ik telkens verwijderd.
er was 1tje opengesprongen en heb het stuifmeel weg gedaan met de stofzuiger en vaseline.
dank je thugz , ja dit denk ik ook. en nu door de scrog toe te passen zijn alle buds hetzelfde. geen fluffie toestand
de geur is al veeeel beter dan men vorige ronde en de smaak ook ja ik heb stiekem eens gaan proeven
nadia ok 2gr genomen
amnesia nog niet aangekomen
purple widow zeer oke 2gr genomen
white widow de beste 5gr genomen
dus droog gewicht op het einde mag ik in totaal - 9gr doen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik heb vandaag beslist om ze op 17-07-'15 om te leggen.
de white widow en ndaia hebben nu al enkele milky trichomen.
de purple widow en amnesia beginnen met milky trichomen aan te maken.
Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
the growgame
laten we terug hetzelfde doen zoals men vorige ronde
laten we terug een gokje wagen. van het droog gewicht van de oogst. de dichtste die erbij zit wint 5 reg nadia zaden.
Lets play
Ela ela dat was wel exlusief mijn idee he zaden uitdelen ik doe niet mee,zaad genoeg voorlopig
hahaha weet i slourebel , had dit in de tijd bij een topc van jou gevonden en vond dit wel tof om te doen
mee gokken kan ook voor de fun , zoals QnQ zal doen de vorige gokwinnaar
Blij dat ik iemand aangespoord heb
Moest ik kunnen,zaai ik de halve wereld vol,geen ontkomen meer aan altijd wel mensen te vinden die je er pleziertje kan mee doen
Blij dat ik iemand aangespoord heb
Moest ik kunnen,zaai ik de halve wereld vol,geen ontkomen meer aan altijd wel mensen te vinden die je er pleziertje kan mee doen
ja is een leuk spel toch
lol dit zouden we beter doen. dan kan het niet anders dan gelegialiseerd worden
Comment