Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Bedankt stemma
yes i did it again
zodra ik alles amen kan posten dan zal ik hier nog het eindresultaat posten.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door steundheufdView Post
schoon gedaan man !
laat het smaken he .
bedankt steuni
het smaakt enorm goed
leuk eens verschillende soorten te hebben.
en leuk om een goed eind te hebben op 11/13 met indica
eindpost volgt nog
Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Bedoel gewoon dat je weer een mooie ronde en verslag hebt laten zien.
dankje
ALARM ALARM
de purple widow word morgen geknipt , word weeral niet paars grrrrr
waarom morgen.
nu al 30%amber 60%milcky en 10% clear
waarom geven ze de naam purple als ze erg groen uit ziet ????????????
Re: purple haze fem , white widow fem , purple widow reg , nadia reg en amnesia reg
Kenmerk paars is een resesief kenmerk groen is dominant. Enkel bij een kruising tussen twee homosychote paarse planten krijg je 100% paarse nakomelingen omdat deze altijd van de ouderparen het ressesieve paars mee krijgen.
a = recessieve kenmerk paars
A = Dominant kenmerk groen
Nakomelingen kunnen dan:
aa = paars
Aa= groen
aA=groen
AA=groen
Ouderpaar 0 (p1) was een paarse x een groene. (er van uitgaande dat de groene homosychoot draagt (AA)
P1| A | A |
a | Aa | Aa |
a | Aa | Aa |
Je f1 is dus 100 % Aa , heterosychoot. Het draagt het paarse kenmerk wel met zich mee maar omdat het resezief is toont het zich niet. Groen is immer dominant. Kruis je deze dan weer door geeft dit:
P2| A | a |
A | AA | Aa |
a | Aa | aa |
Dit geeft dus 1/4 paars (aa) en 3/4 groen (1 x AA en 2 maal Aa)
Kruist men deze paarse homosychoot dan weer met elkaar heb je dus wel 100 % homosychote paarse nakomelingen.
P3| a | a |
a | aa | aa |
a | aa | aa |
Bovenstaande is sterk vereenvoudigt en zo heel simpel als het hier staat is het in de praktijk echter niet. Kenmerken kunnen naast resesief en dominant ook co-dominant zijn en er kunnen mengvormen ontstaan (bijvoorbeeld witte bloem x rode bloem geeft rose bloem) Kenmerken kunnen ook nog op meerdere genen en allelen vast liggen die aan of uitgezet kunnen zijn. dus zo simpel als mendel en zijn erwtjes en 1 kenmerk bekijkende is het helaas niet.
Heb je dus een groene die paars zou moeten zijn dan is het paarse kenmerk niet voldoende stabiel vastgelecht door de breeder.
Buiten ga je ook meer kans hebben op paars amazing
Binnenkweek ga je het niet te vaak tegenkomen,vooral omdat de koude nachten buiten,het paars naar boven brengen in de plant
Ik herrinner het mij levendig,hoe men purple haze,toen in de tijd ik 16 was,echt purple uitsloeg buiten,en dat in de tijden van Prince!
Balen dat ze groen blijven, voor de rest een gaaf verslag om te lezen!!!!
dank je david2202
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Kenmerk paars is een resesief kenmerk groen is dominant. Enkel bij een kruising tussen twee homosychote paarse planten krijg je 100% paarse nakomelingen omdat deze altijd van de ouderparen het ressesieve paars mee krijgen.
a = recessieve kenmerk paars
A = Dominant kenmerk groen
Nakomelingen kunnen dan:
aa = paars
Aa= groen
aA=groen
AA=groen
Ouderpaar 0 (p1) was een paarse x een groene. (er van uitgaande dat de groene homosychoot draagt (AA)
P1| A | A |
a | Aa | Aa |
a | Aa | Aa |
Je f1 is dus 100 % Aa , heterosychoot. Het draagt het paarse kenmerk wel met zich mee maar omdat het resezief is toont het zich niet. Groen is immer dominant. Kruis je deze dan weer door geeft dit:
P2| A | a |
A | AA | Aa |
a | Aa | aa |
Dit geeft dus 1/4 paars (aa) en 3/4 groen (1 x AA en 2 maal Aa)
Kruist men deze paarse homosychoot dan weer met elkaar heb je dus wel 100 % homosychote paarse nakomelingen.
P3| a | a |
a | aa | aa |
a | aa | aa |
Bovenstaande is sterk vereenvoudigt en zo heel simpel als het hier staat is het in de praktijk echter niet. Kenmerken kunnen naast resesief en dominant ook co-dominant zijn en er kunnen mengvormen ontstaan (bijvoorbeeld witte bloem x rode bloem geeft rose bloem) Kenmerken kunnen ook nog op meerdere genen en allelen vast liggen die aan of uitgezet kunnen zijn. dus zo simpel als mendel en zijn erwtjes en 1 kenmerk bekijkende is het helaas niet.
Heb je dus een groene die paars zou moeten zijn dan is het paarse kenmerk niet voldoende stabiel vastgelecht door de breeder.
bedankt voor je mooie duidelijke AA uitleg
dus paarse benamingen moet je echt zeker van zijn dat ze zeker aa zijn.
Buiten ga je ook meer kans hebben op paars amazing
Binnenkweek ga je het niet te vaak tegenkomen,vooral omdat de koude nachten buiten,het paars naar boven brengen in de plant
Ik herrinner het mij levendig,hoe men purple haze,toen in de tijd ik 16 was,echt purple uitsloeg buiten,en dat in de tijden van Prince!
dank je , dit wist ik niet soul.
dus zal ik eens buiten moeten beginnen met paars
voor volgend jaar dan ghehe
in de tijd van prince hahaha mss purple rain gehad zonder het te weten
nadia de white widow droog 149 gram de nadia (reg) 159 gram
de amnesia (reg) 47 gram
de purple widow (reg) 44 gram
samen komt dit op een 399 gram.
ben er zeer tevreden mee.
white widow geur is gewoon lekker .
smaak en effect goed.
nadia geur is citrus achtig
smaak zeer licht en fris met lange nasmaak van citrus achtige smaak
effect zeer goed
amnesia geur is amnesia
komt zwaar binnen bij het inhaleren.
smaak , lekker maar liever purple widow
purple widow geur enorm citrus
smaak enorm citrus
zeeeer lekker echt een aanrader
effect zeer goed
foto's volgen nog want als ik ze nu upload dan worden het attachtments.
Comment