Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Modest's 2e indoor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #32
      Re: Modest's 2e indoor!

      Dan gebruiken ze het niet goed,neemolie werkt uitstekend.
      Maar je moet wel de behandeling afronden.
      Dus met die van Plagron 5 x om de dag de planten bespuiten met neem.
      Dan werkt het goed.
      En goed mengen uiteraard zoals QnQ al aangaf.

      Comment


        #33
        Re: Modest's 2e indoor!

        IMG_20150325_162016.jpgIMG_20150326_170542.jpg

        2.79 bij de action
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #34
          Re: Modest's 2e indoor!

          Hehe, heb net een flesje Pyrethro-Pur gaan halen voor 14 euro, dit had ik eerder moeten lezen.
          Maar bon, straks als de lampen aangaan krijgen ze de eerste sproeibeurt, vraag me wel af dat als de lampen er maar 40 cm boven hangen, gaat dit product dan niet te snel 'verdampen' i.p.v. in te werken op de trips?
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #35
            Re: Modest's 2e indoor!

            kooptips topic bij je abonnementen zetten.
            Baas in eigen brein.

            Comment


              #36
              Re: Modest's 2e indoor!

              Sproeien vlak voordat het licht uitgaat, anders verbranden je bladeren!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #37
                Re: Modest's 2e indoor!

                Behandeling lijkt goed te zijn gelukt, en zou binnen 14 dagen nog eens moeten worden overgedaan.
                Ga binnen 14 dagen dan ook eens gebruik maken om de slechte bladen eraf te plukken, zo krijgen de grotere stekken terug wat meer lucht.

                Enkel de 3 kleinste zaailingen hebben 'brandwondes' aan hun onderste blaadjes. Maar de blaadjes erboven hebben helemaal nergens last van, raar maar waar...
                Updates volgen vanaf dat er iets boeiends te vertellen valt .

                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #38
                  Re: Modest's 2e indoor!

                  Nou mooi, dat was die extra euro's waard.
                  Succes verder, ik kom af en toe wel spieken.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #39
                    Re: Modest's 2e indoor!

                    Ondertussen 2 weken verder.

                    Enkele dagen geleden zijn ze op 12/12 gegaan.
                    Alle planten blijken op ongeveer gelijke hoogte te komen. Hierbij waren er nog 2 die verhoogd waren, die ik nu terug lager heb gezet.

                    3x Happy Skunk doen het goed, valt niet veel over te zeggen.
                    1x Vanilla Kush doet het ook goed, enkel wel opvallend anders dan de rest. Ietsje kleiner nog, maar de paar bladen dat hij heeft zijn bijna even groot als m'n hand.
                    Zeer duidelijk indica.
                    2 AK Auto doen het iets minder. Zijn enorm gestrekt, waarbij de een de andere z'n voeding precies verbruikt. Beide zijn al in bloei, maar eentje doet het redelijk, en eentje is enorm licht van kleur.
                    5x Critical, hierbij heb ik er 2 die het slecht doen (gele bladen, uitgedroogd), maar deze problemen waren er al vanaf de stek. De andere 3 doen het wel goed.

                    Overal komen nu de bloeiharen tevoorschijn. Alles is ook geplooid/geknakt zodat de oppervlakte zo goed mogelijk word gevuld.
                    Daarnet bij de 2e tripsbehandeling ook een hele hoop verdorde bladen verwijderd, zodat de goede bladeren wat meer licht krijgen.

                    Foto's:
                    P4150007.jpgUitgedroogde bladen. Alles wat direct loskomt haal ik eraf, de rest laat ik zitten.
                    P4150006.jpgOverzichtje, lijkt wel een jungle zo.
                    P4150005.jpgVanilla Kush, terug wat lager gezet, deze zal nog wel wat strekken in de komende weken.
                    P4150004.jpgDe 2 AF's: links degene die precies geen voeding krijgt, recht de (geknakte) tegenhanger.
                    P4150003.jpgGoede stek. Wel wat last van de Plagron. Ik vond Biobizz wel makkelijker werken...
                    P4150002.jpgHappy Skunk
                    P4150001.jpgStekje dat redelijk kaal en slap is.


                    Grtz.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ohja, de witte vlekken op de bladen zijn de Pyrethro-Pur die in net gesproeid heb.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #40
                      Re: Modest's 2e indoor!

                      zie er goed uit modest
                      mss kan je eens proberen enkel links en rechts van de 2af's water te geven en niet tussenin.
                      keep it green , ik blijf je volgen

                      Comment


                        #41
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment


                          #42
                          Re: Modest's 2e indoor!

                          Plant uit de tent, van top tot aarde besproeien, in de rondte en blaadjes omhoog en de onderkant besprayen.

                          Maar wat anders, heb je je tent wel schoongemaakt ? Anders zijn ze dood op je planten en kruipen ze na een paar dagen van de wand in de plant.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #43
                            Last edited by FlintStoned; 26 April 2015, 17:10.

                            Comment


                              #44
                              Re: Modest's 2e indoor!

                              Net de 3e beurt gegeven tegen de trips. Wist niet dat zo'n kleine kutbeestjes zo'n schade konden aanrichten.

                              Hoe het nu zit: Van de 2 AF's is er 1tje in de vuilbak gegaan omdat deze het niet haalde.
                              De rest van de planten schieten in de bloei en beginnen met de topgroei. De zaailingen zitten wel wat achter, maar dat komt wel ok.
                              Enkel de Vanilla Kush vertoont na 3 weken op 12/12 nog geen enkel teken van bloei. Geen idee wat daarmee scheelt...

                              Alles is nu ook mooi gelijk qua hoogte, enkel hopen dat de zaailingen niet teveel meer gaan strekken, anders ga ik daar wel iets op moeten vinden.
                              Grtz.
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment


                                #45
                                Re: Modest's 2e indoor!

                                Spijtig van het ongedierte, hopelijk ben je er snel vanaf. Heb er zelf nog geen last van gehad maar als ik zie hoeveel last iedereen ermee heeft om ze weg te krijgen zit ik er niet op te wachten.
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X