Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Modest's 2e indoor!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Modest's 2e indoor!
He Modest, ik schuif ook mijn stoeltje bij
Heb je de all-mix ook doorgespoeld ?
Van www.plagron.nl
Oorspronkelijk geplaatst door MWay View PostWat zijn dat voor witte stipjes op foto 1 en 2?.
Comment
-
Jup, de Allmix is doorgespoeld.
Witte stipjes zijn niet erg, had bij het bestuiven van de Vita Race per ongeluk wat aarde over de plant laten vallen, en met de nevel bleef deze erop plakken... Is er nu terug af.
Zal idd de zaailingen op een verhoogje zetten.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
2e Foto is denk ik het blinkend gedoe dat achterblijft als je Vita Race gebruikt.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Om zeker te zijn heb je de blaadjes met witte spoortjes al met een vergrootglas bekeken, aan de onderkant ?
Dat uitspoelen van voeding uit de aarde vind ik zo'n bullshit, net als bij batmix.
Eerst koop je bemeste aarde, en daarna moet je die betaalde mest eruit gaan zitten spoelen en na twee weken gaan voeren.
Dan kunnen ze toch beter een lightmix aanbevelen ?
Mgoed, da's een persoonlijke irritatie. Ik snap dat het nodig is, als je zaailingen erin wil zetten omdat de grond daar eigenlijk niet voor geschikt is.
Veel hoogteverschil straks.
Zouden die oudste de kleintjes niet gaan overwoekeren ?
Het wordt in ieder geval geen saai kweekje, da's ook mooi
Succes !
Comment
-
Hehe, dat was ook een beetje m'n zorg, maar komt wel goed denk ik. Met de zaailingen nu te verhogen staan ze volop in het licht, zodat ze geen last kunnen hebben van de stekken.
Had het liefst ook gehad dat alle stekken in het begin het gehaald hadden...
Witte blaadjes zal ik straks nog eens goed bekijken, maar denk dat het gewoon de foto's zijn.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Hehe, da's een goeie vraag.
Heb een beetje een gokje gewaagd.
De auto's zouden (als ik ze onder de juiste benaming heb gekregen) zo'n 8 weken bloeien, daar tel ik ongeveer 2 weken bij.
Momenteel staan ze nog onder 18/6, en wring ik de (getopte) stekken zodat ze de tent wat vullen, de gaten die er nu nog zijn hoop ik opgevuld te krijgen met de zaailingen (waaronder de 2 autoflowers).
Ik denk van ze binnen een week onder 12/12 te zetten, weet wel niet hoe het gaat uitdraaien in de hoogte. Ga allesinds alles zo proberen te buigen dat de tent zo vol mogelijk geraakt, maar dat lijkt me niet direct zo'n probleem .
Beetje uit de hand gelopen, maar als m'n 2e kweek gaat het allesinds leerzaam worden...Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Ok...
Net met de lampen aan wat gaan kijken en toch een degelijke foto kunnen nemen.
Het zijn er niet erg veel, dus denk dat ik er wel redelijk op tijd bij ben.
Groene beestjes (denk ik), net groot genoeg om te zien. Langwerpig, misschien een mm groot.
Foto's (ook wat mindere):
P3280007.jpgAanslag van de beestjes...
P3280001.jpgPotten met zaailingen die wat hoger gezet zijn.
P3280002.jpgVanilla Kush.
P3280003.jpgGrootste zijn de 2 AF's.
P3280004.jpgNieuwe puntjes waren verband door de Plagron denk ik, geef nu een weekje niets van voeding meer en dit is allesinds goed aan het komen.
P3280005.jpg
P3280006.jpgTerug de aanslag van de beestjes, op dit blad zaten aan de onderkant ook 4 beestjes.
P3280008.jpgTeveel voeding?
P3280009.jpgWas er eentje aan het trainen. Slim zijn ze allesinds, want hij wist steeds m'n vinger te ontwijken, maar nooit stil genoeg te zitten voor de foto.
Een salto kan hij nog net niet, pootje lukt al perfect.
Wat zijn dit nu?
Grtz.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
EDIT: Na te kijken zie je op de 1e foto rechts ook eentje lopen..Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
-
Jup, lijkt me ook..
Ben aan het opzoeken over roofwantsen, maar lees er positieve, maar evenveel negatieve zaken over (dat het niet zou werken).
Iemand hier ervaring met bestrijding i.p.v. allemaal tegenstrijdige antwoorden te lezen op het internet?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
Comment