Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x bubblegum 4x northenlight

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x bubblegum 4x northenlight

Korting op 420shop
    Hallo Allemaal
    Na wat tegenslagen is mijn hokje eindelijk af. en kan ik beginnen met mijn tomaten kweekje.
    Mijn hok is als volgt ingedeeld

Afmeting 80cm diep 150 breed en 220 hoog
    CFL groeilamp 200 watt
    Gativa digistar dimbaar
    Gavita Enhanced 600w
    700 kub torin softbox en 800 kub filter

de voeding die ik ga gebruiken zijn buffertabs van sannie

Ik heb gekozen voor een passieve inlaat heb denk ik iets te weinig 2 gaten van 15x15 en de uitlaat is 160 diameter.

Ik heb 5 zaadjes in een spongepot gedaan en zijn er in totaal 3 uitgekomen na 1,5 week de rest lag te diep denk ik.
    ik heb ze in een bakje water gelegd en hoop dat ze snel nog ontkiemen en ze erbij kan zetten onder de lamp....
    IMG_20150406_105147.jpgIMG_20150406_104958.jpgIMG_20150406_105217.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20150410_203114.jpg20150410_212603.jpg20150410_203102.jpg
    De plantje die het doen heb ik overgepot in 0.8 ltr potjes
    Last edited by Wijkagent; 11 April 2015, 09:14.

Re: 4x bubblegum 4x northenlight

Die elektra mag je nog wel even gaan vervangen voor die beter tegen vocht bestand zijn.
    Ik zie 6 open stopcontacten die problemen gaan geven als daar een laagje vocht op komt.
    Eigenlijk zou de elektra buiten de kast moeten natuurlijk, maar da's niet altijd mogelijk.

Of de inlaat te klein is weet je als het te warm wordt.
    Je hebt toch wel een paar uur fullpower test gedraaid neem ik aan.

Ik ben benieuwd of het voldoende is, op alleen buffertabs.
    Hoeveel doe je erin, hoe groot worden de potten, wat voor soort grond ?

Als ze na anderhalve week niet kiemen, dan doen ze dat daarna in een bakje water ook niet meer denk ik.

Voila, mijn gezever heb je vast
    Verder zal het best meevallen. Leuke ruimte, en die krijg je met 4-5-6 plantjes ook wel vol, misschien een paar weekjes extra groeien dan, mits dat uitkomt met de vakantie.

Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey bedankt voor je gezever ben net begonnen en ben blij met alle kitiek en complimenten natuurlijk om mijn kweek goed te laten verlopen en ik er van leer.
      de elektra is aangesloten door eletricien en vertelde mij dat het geen kwaad kon? heb gekeken naar stopcontacten voor buiten maar zijn er niet per 4 dus heb het zo gedaan. maar ik ga er zeker wat mee doen want heb echt geen zin in electriciteits problemen... geef me dan maar liever spint bladluis en schimmels bij elkaar......

nee heb mijn hokje niet getest op temperatuur... weer wat geleerd kan evt nog extra inlaat maken boven mijn softbox als het nodig is.
      ik heb 8 zaadjes geplant en hoop op minimaal 6 in potten van 11 ltr
      de grond die ik gebruik is atami bio growmix en heb een complete bio set van sannie gebruik niet alleen buffertabs.

ik heb nog een paar zaadjes liggen en ga die in en appart bakje erbij zetten om te ontkiemen zodat ik mijn ruimte toch kan vullen met min 5 plantjes vind 3 net iets te weinig naar mijn zin.

Last edited by Wijkagent; 13 April 2015, 13:35.

Comment

Hey eddy leuke set up heb je voor de rest wordt het je eerste ronde? Veel succes ermee ieder geval zal af en toe is mee spieken bij je.

P.s waar komen je bubblegum zaadjes vandaan?

Comment

Thnxs👍
          ja dit is mijn eerste kweek. Ongeveer 20 jaar geleden wel wat buiten planten gehad.

De bubblegum komt bij dutch headshop vandaan de northen light bij sensi seeds.
          Allemaal gefeminaliseerd.

Comment

leuk set upje , kga je volgen en succes!

Comment

Oke dan cool dan weet je nog wel een beetje wat je plantje doet denk ik zo haha.
              Oke daar was ik inderdaad benieuwd naar probeer een lekkere bubblegum te vinden voor wanneer ik weer een keer start haha dus zal je verdere kweek goed volgen northern lights ben ik totaal niet bekend mee dus zal het wel zien haha je hebt nog een lange weg te gaan maar wel leuk en leerzaam natuurlijk.

Comment

er gaat iets niet helemaal goed denk aan overvoeing of te nat weetiemand wathet kan zijn?

Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Comment

Allebei waarschijnlijk.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Update week 2
                    Met de plantjes is het helemaal goed gekomen gelukkig en groeien lekker.
                    Heb nog wat zaadjes extra ontkimet waaronder 2 cheese haze en 1 nothernlight de northenlight heeft het light al gezien nog ff wachten is het tot de cheese doorkomt.
                    20150416_185416.jpg20150415_184327.jpg20150415_184322.jpg20150413_115249-1.jpg

Comment

Bezig...
                    X