Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

    Korting op 420shop
    Goeden dag iedereen,

    Na een aantal jaren weer zijn verdwenen van dit topic heb ik me de laatste paar jaren toch zeker bezig gehouden met een aantal plantjes.

    Ik merk dat dit nu lekker gaat en ben daarom van plan om een kweekverslagje te maken van de plantjes die ik nu thuis in de tuin heb staan!
    Hierna hoop ik natuurlijk vele verslagen meer te kunnen delen maar dat horen jullie vanzelf!

    Ik heb 3 auto's (quick one) gekocht en zal dr binnenkort nog een aantal bij bestellen.
    Ook heb ik een aantal gemixte zaadjes gekregen van iemand, die beweerde dat t een goed soortje was... ben benieuwd Chocolope, er kwam nog aardig wat vanaf vorig seizoen

    Verder gebruik ik Universele potgrond met de juiste ph en dergelijke, ik wil hier nog wel mee gaan spelen door mijn volgende auto's in een mix te zetten.

    Dus - Universele Potgrond
    - Groei en Bloei Voeding van Plagron alga grow en bloom
    - Ik hoop genoeg zon
    - Wortelstimulator


    Het is nu zo een 3 weken terug voor de Choco's na ontkiemen, heb er een paar van overgehouden, 2 staan in de tuin op een mooie plek, ik hoop dat dit vrouwen worden zodat ik een mooi bosje heb staan straks.. Als ik een mannetje zie, schop ik m dr gelijk uit en hoop ik dat ik een vrouwelijke buffer heb staan dan.

    Mn auto doet het aardig, die is nu 9 daagjes oud heb hem in een grote B&F emmer gezet met gaten aan de onderkant, deze ben ik van plan geen voeding te geven, dat doe ik bij de 2 chocos wel. 1tje van de chocos lijkt wel iets te veel voeding hebben gehad de linkse heeft zn weg volgensmij goed gevonden in de grond want die ziet er ook gezond uit, die ander knapt hoop ik wel weer op! Ik begin wel met het gooien van een paar foto's vragen zijn altijd welkom!!!

    Eerste fotos van de Quick one


    daar staat ie dan, ik weet het doorschijnend is niet goed, nu anders.

    Na 24h kwam die al
    20150412_154448.jpg
    Dit vind ze lekker
    20150414_091738.jpg
    There she is!!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Nou doet mn pc ineens raar met t plaatsen van fotos snap er niks vann kan na een foto niet meer typen
    20150419_160730.jpg

    Nu wel weer, zo staat de auto er tot op vandaag deze laatse foto gemaakt:

    20150422_201231.jpg
    Dat is dus de quick one,
    Nu de chocos, waarmee ik me vooral focus op de 2 planten in mn TUIN en niet die ik als buffer heb staan in de potten.
    deze plantjes zijn nu zo n 2 tot 3 weken oud!
    20150320_100747.jpg
    Daar komen ze
    20150321_174149.jpg
    20150330_121148.jpg
    20150330_121152.jpg
    Overgepot om nog even binnen te kunnen blijven staan.
    20150411_191743.jpg
    En daar staan ze nu, buiten in het zonnetje!
    20150422_102135.jpg
    Vandaag gemaakt, hier is te zien dat rechts wat achterloopt..
    20150422_201247.jpg
    Ziet er gezond uit toch?

    20150422_201256.jpg
    Deze heeft wat probleempjes...
    20150422_201338.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

    mooie set-up, ik zet men stoeltje hier neer .

    Maar een vraagje is het nog niet te koud voor ze nu al buiten in volle grond te zetten?
    Ik zelf begin pas rond mei te ontkiemen en dan gaat hij rond de 15de naar buiten dan weet je zeker dat er geen nachtvorst meer is..

    Maar voor de rest ziet het er allemaal heel proper uit

    ze gaan goed dus hopelijk blijft het weer ook wat goed.

    grtz diesel

    Comment


      #3
      Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

      Ze staan nat zat voorlopig.
      Succes, benieuwd hoe die choco's het gaan doen buiten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

        Thx! heb t r een beetje opgegokt diesel omdat ik van plan ben ze eind juni te gaan verduisteren, wil namelijk dat ze een leuke lengte hebben voordat ik ze in de bloei ga zetten opzich staan ze nu aardig heb eventueel ook een kasje die ik erom heen kan zetten

        Thx qnq zodra ze weer fotowaardit zijn veranderd update ik!!

        Gr

        Comment


          #5
          Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

          Heb mijn stoeltje ook bijgezet.
          Succes.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

          Comment


            #6
            Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

            Ze staan heerlijk in t zonnetje komende dagen nog goede voorspellingen, hoop dat t na de regenperiode even doorzet, dit is natuurlijk perfect weer om de guerilla kweek op te starten ook auto's vandaag op de plek geweest jullie horen hier vanzelf meer over!!20150423_155353.jpg
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

              ff een update voor de volgers haha alvast een fijne koningsdag btw!!

              Mn linker plantje groeit als een gek staat er gezond en goed bij ik wil echt een flinke struik hebben staan straks dus heb de gezonde gisteren gefimd! Hij staat nog en heeft er volgensmij niks van gemerkt wat hij groeit gewoon verder!! Ben benieuwd! Die andere daarintegen staat er nog steeds wat minder bij, hij heeft echt een grote stresschok gehad? want groeien doet hij nog niet, leven wel hij lijkt ook niet dood te gaan ofzo.. ff afwachten dan maar, anders een backup! Eventueel plaats ik een stek als het niet gaat maar ik vertrouw er op. Auto is wat gegroeid, niet veel aan te zien op de foto..
              20150426_192548.jpg
              Choco's
              20150426_192550.jpg
              20150426_192553.jpg

              Heb trouwens bat-mix besteld ! komt hoop ik dinsdag binnen, ben mn 2 Quick ones aan t ontkiemen, ben benieuwd wat deze 2 gaan doen op deze aarde mix!!
              20150426_231830.jpg

              Nogmaals een fijne dag!!! Hopen op mooi weer!!

              Comment


                #8
                Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                quik one is een auto flower ik denk dat die gaat verbranden in bat mix... heb er geen ervaring mee maar heb er al wel wat over gelezen .. het kan zijn dat ik fout zit , maar volgens mij is die grond te sterk..

                grtz diesltj

                Comment


                  #9
                  Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                  Oei ja ik weet dat het voor kiem en jonge plantjes sowieso funest is om in zo een zwaar bemeste aarde te komen, daar kweek ik m ook op in kweekgrond en doe heb als die wat sterker is in de batmix, deze voeding is denk ik meer dan genoeg voor de groei en bloei, en anders gooi ik dr in de bloei nog wat terra bloom bij, we zullen zien!!

                  Thx voor je reactie ;d

                  Comment


                    #10
                    Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                    Ik hoop dat die Choco's allebei vrouw zijn, dan ga je nog een paar meter touw aan die schutting moeten maken om dat bos wiet in toom te houden.
                    Hopelijk vinden je buren het geen probleem als daar de wiet bovenuit steekt.
                    Alhoewel, als ik moet gokken is het een man en een vrouw.... de snelstgroeiende is meestal de man, dus hopelijk blijft de achterblijver in leven.

                    Oh, je gaat verduisteren, weer overheen gelezen.
                    Da's aardig arbeidsintensief heh, elke dag op exact dezelfde tijd, 10 weken lang.
                    Hoe ga je verduisteren ?

                    Aaah, nu herken ik die emmers weer (ツ)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                      Dat hoop ik ook qnq!! En ja dat moet goedkomen met xe buren, zo een bos lijkt me prachtig! Daarom heb ik ze daar geplaatst ik ben benieuwd, dat dacht ik idd ook al, we zullen het zien ik heb in pot nog 2 kleine chocos staan,anders komt die dr in!

                      Ja dat is t zeker, is bijna altijd wel iemand thuis ik ga een systeempje maken met 2 zijschotten en een rails daartussen een goed lichtwerend doek, ik ga ff knutselen jullie zullen t wel zien, ze staan dr ondertussen opzich gezond bij naar mijn idee, en nog steeds de linker choco heeft een grote voorsprong Hier een paar fotos!IMG-20150428-WA0011.jpg
                      Dit is de quick one, op dit moment staan de 2 in de vesterbank die tot leven gaan komen
                      20150428_211249.jpg
                      IMG-20150428-WA0012.jpg
                      IMG-20150428-WA0013.jpg

                      Gr gric

                      Comment


                        #12
                        Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                        Goeie dag iedereen,

                        Hier weer een kleine update, heb de allmix van biobizz ontvangen omdat de batmix op was, heb mn kleine autoflowertjes tot leven gebracht en in de aarde gezet!
                        Ze staan dr goed bij nog dus ben benieuwd wat dit gaat brengen!!
                        Heb verschillende grootte potten gebruikt kijken wat voor verschil dit gaat opbrengen de kleinste is 8 L de grootste denk wel richting de 20!

                        20150501_163103.jpg

                        20150501_164157.jpg

                        20150501_170003.jpg
                        dit is de ouder quick one

                        Ik krijg nu trouwen een heel sterk gevoel dat ik een mannetje in mn tuin heb staan, maarja nooit zeker natuurlijk maar als je het goed bekijkt zou het goed een mannetje of herma kunnen zijn..

                        Wat denken jullie dr van? dr op gokken en weghalen? of laten staan?
                        20150501_170044.jpg
                        dit is (denk) ik een mannetje... Van de Choco's..
                        20150501_170057.jpg
                        Dit hoop ik een mooi vrouwtje!?!

                        Mn 3 quick ones op een rij

                        20150501_173032.jpg
                        20150501_173037.jpg

                        20150501_173051.jpg

                        Groeien moeten ze!! fijn weekend iedereen!
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                          Leuk bezig, je hebt wel een buitenkweek verslag bij de binnenkweek verslagen staan, maar ze zien er goed uit.
                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            #14
                            Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                            Goeiendag!! Weer tijd voor een kleine update, de plantjes lijken opzich lekker hun weg te hebben gevonden, de jonge autoflowers heb ik denk iets te snel in de vruchtbare grond gezet, ze staan wel in het midden in wat normale aarde maar ik heb er de volste vertrouwen in, ga toch maar nog een ander zaadje bestellen zodat ik toch zekerheid heb dat ik een mooi vrouwtje in mn tuin heb staan, die gaat dan plaatst nemen waar nu (waarschijnlijk) het mannetje staat! Ook ga ik een geel courgette plantje dr naast kweken en later rode pepertjess hier wat foto's!!
                            Screenshot_2015-05-07-18-56-52.jpg
                            Deze waarschijnlijk mannelijke choco heb ik gefimd volgensmij is aardig te zien dat er anders 3 hoofdtoopen zouden ontstaan, toch??? Of zie ik dat nou verkeerd
                            Screenshot_2015-05-07-18-57-14.jpg
                            Ik hoop dat dit mijn beeldschone vrouwtje word!! (choco)
                            Screenshot_2015-05-07-18-57-22.jpg
                            Screenshot_2015-05-07-18-57-27.jpg
                            2 jonge quick ones
                            Screenshot_2015-05-07-18-57-46.jpg
                            De wat oudere quick one in standaard tuinaarde
                            Screenshot_2015-05-07-18-58-03.jpgScreenshot_2015-05-07-18-58-03.jpg
                            mijn jonge courgette plantje, hoe meer zielen hoe meer vreugs hahah ( wel apart van de dames)
                            Screenshot_2015-05-07-18-58-26.jpg
                            Screenshot_2015-05-07-18-58-33.jpg
                            Hoop dat t r nog een beetje netjes uit ziet, ik heb mn volle vertrouwen in deze zomer! Word warm weer deze week dus verwacht nog wel een leuk groeispurtje!! TIPS OPMERKINGEN ETC ZIJN ALTIJD WELKOM!!!


                            GRT GRIC

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Thx de witte!! oh is dat zo ik weet zo 1 2 3 niet hoe ik dat kan verplaatsen!

                            Comment


                              #15
                              Re: Begin van het jaar 3 Quick One 2 Chocolope

                              Ik schuif aan gricai. Dat het maar een zonovergoten zomer mag worden. Suc6 en de mzzl
                              Keep em green

                              Comment

                              Bezig...
                              X