Hallo, hier dan toch eens een klein verslagje met fotos. Eerst wat info welk medium ik gebruik, tentgrootte, lamp...
-Ik heb gekozen voor een growtent van 80 op 80 160 hoog.
(een goeie tent maar de volgende word groter, dit omwille dat er in het begin een bevochtiger erbij moet en daardoor was het puzzelen om alles erin te krijgen, kwalitatief werken ze heel goed)
-lamp 400 w phillips son t pia
-klein ventilatortje om de warmte te verspreiden.
-smalle draairadiator
-goeie afzuiging met overcapaciteit
-klein kacheltje
-thermostaat met max en min afzuiging
voor de rest kweek ik op batmix ik denk 15L potten. sweet afhani delicious en ben nu ook begonnen voeding te geven.(plagron terra bloom en plagron green sensation) Over die voeding heb ik wel nog een vraag, hoeveel keer per week geef ik het best die voeding? en mag die samen worden gegeven?
-Ik heb gekozen voor een growtent van 80 op 80 160 hoog.
(een goeie tent maar de volgende word groter, dit omwille dat er in het begin een bevochtiger erbij moet en daardoor was het puzzelen om alles erin te krijgen, kwalitatief werken ze heel goed)
-lamp 400 w phillips son t pia
-klein ventilatortje om de warmte te verspreiden.
-smalle draairadiator
-goeie afzuiging met overcapaciteit
-klein kacheltje
-thermostaat met max en min afzuiging
voor de rest kweek ik op batmix ik denk 15L potten. sweet afhani delicious en ben nu ook begonnen voeding te geven.(plagron terra bloom en plagron green sensation) Over die voeding heb ik wel nog een vraag, hoeveel keer per week geef ik het best die voeding? en mag die samen worden gegeven?
Comment