hallo ik ben Gert kom uit het noorden van het land en hou van kweken het geeft me vooral rust en bezigheid.
Mijn setup is als volgt
1 Mammoth tent 60x60x160
1 2x55watt Tneon
1 Winflex buisventilator 190m3/h
1 koolstoffilter
1 meter akoestische flexibele slang
1 19liter pot
1 Scrognet met mazen van 2cm
1 Clipfan 15Watt
1 The ultimate van Dutch Passion
Aarde is van de intratuin met 6maanden voeding voor de eerste weken heb ik stekaarde
Ben inmiddels begonnen met ontkiemen doe het zaadje eerst 2uur in een glas met water staan
en vervolgens leg ik ze met de brede kant van het zaadje naar beneden in de stekaarde de aarde heb ik met een plantenspuit bevochtigd ongeveer 5x spuiten
wanneer het zaadje in ze huisje ligt bedek ik dit met stekaarde en spuit vervolgens nog even 3 keer op de droge aarde dan gaat er de onderkant van een colafles op voor het mooi op pijl houden van de RV.
Nu afwachten tot ze geboren wordt
Vragen tips en opmerkingen zijn altijd welkom van elkaar leren is productiever dan de hele dag beren
Mijn setup is als volgt
1 Mammoth tent 60x60x160
1 2x55watt Tneon
1 Winflex buisventilator 190m3/h
1 koolstoffilter
1 meter akoestische flexibele slang
1 19liter pot
1 Scrognet met mazen van 2cm
1 Clipfan 15Watt
1 The ultimate van Dutch Passion
Aarde is van de intratuin met 6maanden voeding voor de eerste weken heb ik stekaarde
Ben inmiddels begonnen met ontkiemen doe het zaadje eerst 2uur in een glas met water staan
en vervolgens leg ik ze met de brede kant van het zaadje naar beneden in de stekaarde de aarde heb ik met een plantenspuit bevochtigd ongeveer 5x spuiten
wanneer het zaadje in ze huisje ligt bedek ik dit met stekaarde en spuit vervolgens nog even 3 keer op de droge aarde dan gaat er de onderkant van een colafles op voor het mooi op pijl houden van de RV.
Nu afwachten tot ze geboren wordt
Vragen tips en opmerkingen zijn altijd welkom van elkaar leren is productiever dan de hele dag beren
Comment