Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste ronde KO kush en herijuana
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
He iedereen
Bedankt om te reageren, het zijn inderdaad de kush soorten die zo laag blijven. Ben ondertussen al aan dag 19 van het groeiproces en sommige planten halen de 10 cm niet. Het eigenaardige van de zaak is dat ze een dikke stam hebben en dat de internoden elkaar opvolgen dat het niet meer schoon is.
Ik heb momenteel 10 planten staan uit zaad dus er volgt nog een strenge selectie dus ik hou het op 4 vrouwen dus er zal in elk geval voldoende plaats zijn in de tent.
Met de hoogte zit ik momenteel ook niet aangezien ik 2 m heb en de gemiddelde grootte van de planten is 80 cm.
Bij ingesloten een paar foto"s van de internoden en bedenk dat dit plantje maar 10 cm hoog is
Maar zoals ik begrepen heb is dit eigen aan de soort en zal ik waarschijnlijk meer geduld moeten opbrengen en de groeiperiode nog wat verlengen.
Nogmaals bedankt iedereen en tot gauw
See ya
Wannes
Comment
-
Re: eerste ronde KO kush en herijuana
Dag iedereen
Het is een tijd geleden dat ik gepost heb maar er was eigenlijk niet veel te melden tot ik gisteren in de tent kwam. s' morgens had ik de toppen wat bewonderd met een J natuurlijk en ik was zeker onder de indruk van de kush plant die links in de tent stond. Bij het openen van de tent om de dames goedenacht te wensen zag ik tot mijn verbazing dat de bewuste plant en zijn top serieus was gegroeid en zelfs op dat moment was ik overtuigd van mijn aanpak want de toppen groeien zoals kool...
Ik was toch niet overtuigd en ben weer gaan kijken en volgens mij heeft hij mij goe liggen gehad. Kan iemand bevestigen of dit een mannelijke plant is of niet. Ik zal eerst een paar foto's tonen van de tent met de 4 resterende planten ---> 3 X herijuana en 1 X KO kush.
Ik heb ook net besloten om een luchtbevochtiger aan te schaffen want het handmatig sproeien lukt me wel maar hier en daar zie ik toch schade aan de bladeren omdat het sproeien niet altijd even nauwkeurig gebeurt en de planten lang hebben voor gegroeid. Bedankt voor de tip en ik hou jullie op de hoogte.
Wannes
Comment
Comment