Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e (n00b) binnen kweek, 4 x Liberty haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e (n00b) binnen kweek, 4 x Liberty haze

ja zo zou ik het doen en ja nee ik oogst ook wat op gevoel en trichomen maar heb altij lekker weedje en stevig dus .. maar te vroeg is nooit goed als je het niet zeker weet moet je van 5cm van de top fotos hier even neer zetten kunne we wat meekijken voor jou he

Comment

USB Microscoopje besteld, begin volgende week binnen. Zal daar dan foto's van plaatsen.

En ga gewoon zaterdag beginnen met spoelen.
      Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
      Verslag:
      1e n00b binnen kweek...
      Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

Comment

ah voila dan ga je het tegoei kunne zien se

Comment

Zondag begonnen met spoelen maar dit was helaas niet zo'n succes
          Na totaal 5 liter water in de pot te hebben gegooid kwam er nog niks onderuit (eerst 2,5 liter, 10 min wachten en dan weer 2,5 liter). Ik ben bang dat ik de wortels aan het verzuipen ben.
          Dus maar gestopt en nu even een paar dagen geen water tot ze weer helemaal droog staan.
          Daarna gewoon water zonder voeding geven voor de resterende tijd.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Volledig vergeelde bladeren verwijderen zodat andere nog wat extra licht krijgen of laten zitten totdat ze volledig leeg zijn gezogen en er af vallen?
          Verslag:
          1e n00b binnen kweek...

Comment

wat???? hoe spoel jij??? ik zet ze gewoon op 2 weken water zonder voeding en dan is toch goed voor de smaak denk ik???
            dat heb ik nu nog nooit gedaan ineens 5 liter water of 2.5 das ook al teveel ...
            alee is mijn mening he ik zou niet weten wrm je er zoveel in doet..

grtz

Comment

Mischien even naar het voorbeeldje kijken?

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Jij hebt ze vrijwel volledig geflushed, spoelen houdt simpelweg in dat je alleen water geeft zonder voeding.
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Wtf steekt die allemaal ut zeg planten zijn klaar,(zegt hij)gaat die er nog enkele gallons water opgieten,zo zijn de buds weer lekker vol met water

Comment

@ Dieseltj, Eerst geef je de plant daarvoor een flinke dosis afgezuurd water. Dan wacht je een minuut of vijf zodat de voedingsstoffen in het water kunnen oplossen. Daarna geef je nog eens een flinke dosis water zodat de eerste dosis aan de onderkant uit de pot loopt. Op deze manier laat je de opgeloste voedingsstoffen effectief uit het medium weglopen.
                    en daarna gewoon verder water geven als normaal .
                    Dat is wat ik had gelezen iig.

Normaal gaf ik ze 2,5 liter om de dag per plant, de laatste 2 weken 2 liter per plant om de dag. (Zijn natnekken )

p.s.
                    Microscoop is binnen, vanavond maar eens de trichonomen bekijken, ben benieuwd.

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                    Wtf steekt die allemaal ut zeg planten zijn klaar,(zegt hij)gaat die er nog enkele gallons water opgieten,zo zijn de buds weer lekker vol met water
                    Extra water in zijn toppen, kan hij langer drogen, dus betere kwaliteit
                    Heb filmpje even snel gescanned, nu op werk, kijk vanavond wel even.

Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
                    Jij hebt ze vrijwel volledig geflushed, spoelen houdt simpelweg in dat je alleen water geeft zonder voeding.
                    Goed om te horen dat ze iig helemaal geflushed zijn.
                    Ga vanaf nu alleen met water zonder voeding verder tot ze klaar zijn. Alleen nu even op laten drogen van deze overdosis

Naar aanleiding van mislukte flushen nog wat meer gaan lezen:
                    Fully Organic soil cannot be fully flushed because the soil is the nutrients. To make sure the plant cannot absorb anymore nutrients before harvesting a FULLY-ORGANICALLY grown plant it must be flushed the morning the day before harvest to ensure no nutrient uptake.

En aangezien ik volledig organisch groei met biobizz aarde (All-mix) en voeding...

En nu we toch bezig zijn....

Dus als de boel rijp is voor oogst nog even 72 uur in het donker zetten.

It really isn't at odds with the UV-B idea. Some THC is broken down during each period of light and then during the next period of darkness what was lost plus a small additional amount is created, so you have a slow but steady increase until harvest.

When given 72-hours of darkness the THC production continues as it would during periods of darkness, but without the daily loss during light cycles. Without a period of light/photosynthesis 72-hours is about as long as plants can continue to carry out what to plants would be normal nighttime functions, then they basically run out of steam and their life cycle ends.

Dat in combinatie met de laatje 3 wateringen ijs water geven (waarvan de laatste aan begin donker periode) zouden mega veel kristallen moeten genereren
                    Last edited by Ariebombarie; 28 July 2015, 15:03.
                    Verslag:
                    1e n00b binnen kweek...

Comment

Vanavond wat foto's gemaakt met de usb microscoop, is nog best lastig om stil te houden....
                      Maar je ziet duidelijk de staat van de plantjes.

Still005.jpgStill007.jpgStill015.jpgStill016.jpgStill018.jpgStill019.jpgStill020.jpg

Wat ik er uit opmaak is dat ze 2/3 melkwit zijn en 1/3 helder met hier en daar een beginnend bruine.
                      De beginnend bruinen zitten vooral op de kleine blaadjes aan de toppen.
                      Verwacht nog 1,5 week te moeten.
                      Zijn jullie het hier mee eens?

Ook een paar toppen aan bamboe stokken moeten binden omdat ze door hun eigen gewicht knakten. 1 lag er zelfs op de grond .

En nog een paar overzicht en top foto's je ziet wel al duidelijk de tekorten komen.

WP_20150728_005.jpgWP_20150728_007.jpgWP_20150728_008.jpgWP_20150728_009.jpgWP_20150728_010.jpgWP_20150728_011.jpgWP_20150728_012.jpgWP_20150728_013.jpgWP_20150728_004.jpg
                      Verslag:
                      1e n00b binnen kweek...

Comment

Wat een gaaf beeld met die USB microscoop zeg! Kan mijn 60x loepje uit China niet aan tippen [emoji23]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Wees een beetje lief voor elkaar.

Comment

Net binnengekregen, ben er erg blij mee.
                          Is deze: http://www.andonstar.com/e_products/...cope-V1-1.html

Ook uit China.
                          Verslag:
                          1e n00b binnen kweek...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ariebombarie View Post
                            Net binnengekregen, ben er erg blij mee.
                            Is deze: http://www.andonstar.com/e_products/...cope-V1-1.html

Ook uit China.
                            Herkende het aluminium plaatje al . Het is even pielen maar hij kan mooie foto's maken.

je planten gaan lekker Arie. Let wel op dat je de trichomen van de zijkant beoordeeld. Van bovenaf kijk je op de groeischijf die ziet wit, daardoor lijkt de trichoom vaak mily terwijl hij nog clear is.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Wat is jou oordeel stemma? Ik had 2/3 wit en 1/3 helder maar dat ook op basis van bovenaf gekeken.
                              De foto's zijn deels van de bovenkant en deels op 1/2 hoog van de top genomen.
                              Als ik alleen via de zijkant moet beoordelen denk ik 1/2 helder 1/2 melk????
                              Best lastig ook met microscoop.
                              En hoelang zouden ze dan nog moeten?
                              Verslag:
                              1e n00b binnen kweek...

Comment

Heb je daar al eens weed uit de shop ondergelegd?
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
                                X