Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

second run mishmash-stijl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: second run mishmash-stijl

Thx thugz, de kweek valt mee al had ik gehoopt dat het deze keer wat beter zou gaan.
    Heb wel al weer wat bijgeleerd voor de volgende ronde, wat dan wel weer positief is.

Hopelijk dikken ze nog wat aan de komende weken maar mag al blij zijn als ze het uithouden tot de oogst

grtz

Comment

Gaat lekker hiero zeg, wel erg gaaf dat je zoveel verschillende soorten hebt staan.
      Keep on growing

Comment

Bedankt,
        Is mn 2de indoor en ben nog wat aan het zoeken voor een goed soortje.
        De eerste keer had ik 6 plantjes/3 soorten waaronder ook de black domina en wwcritical.
        De black domina had een zeer goed smaak, heel vaste toppen maar niet zo een grote opbrengst. Ook had ik toen 1 die hetzelfde probleem vertoonde als die dat ik nu heb staan.
        De wwcritical was dan weer minder in smaak maar wel een grote opbrengst en sterke groei.

Tot nu toe lijkt die akwidow wel een goed/sterk en interessant soortje te zijn, veel uitlopers en zeer snelle groei. Nu nog paar weekjes afwachten voor de smaaktest

grtz

Comment

Je hebt in ieder geval genoeg keuze, er zal zeker wel iets bijzitten die je een goede opbrengst met een super smaak.

Comment

Even wat trichomen fotos van voornamelijk de Jack en de Akwidow.
            De andere zijn wat moeilijker omdat ze achterin de tent staan.

tri10.jpgtri2.jpgtri3.jpgtri4.jpgtri5.jpgtri6.jpgtri7.jpgtri8.jpgtri9.jpgtri1.jpgtri12.jpgtri11.jpg
            Last edited by wietje wanker; 25 June 2015, 00:35.

Comment

Prachtige scherpe foto's :o wauw *jaloers*

Verstuurd vanaf mijn C2105 met Tapatalk
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Nice pics man, super. Even geduld nog zitten net in omslag claer/milkey, oogstvenster is bijna open.

Comment

Bedankt mannen!
                  TRichomen op de Jack zijn grotendeels milky, enkele amber en nog enkele clear.
                  Ook heb ik hier en daar een tweede bloei opgemerkt, de plant is toch gezonder dan ik dacht (wat ik erover las op het internet).
                  Nog enkele dagen en de schaar gaat erin??
                  Wat denken jullie?

Als de plant droogt rijpt die nog een beetje dacht ik?

Zal in het weekend nog wat fotos proberen te posten van de gehele toppen.

Hier nog enkele fotos van de trichomen op de Jack, half uurtje geleden.
                  tri4601.jpgtri4609.jpgtri4608.jpgtri4607.jpgtri4606.jpgtri4605.jpgtri4604.jpgtri4603.jpgtri4602.jpgtri46010.jpg

Sommige lijken amber maar volgens mij is dat gewoon wat oranje reflectie van de lamp?

Trichomen, een goede stofmagneet-P

Comment

Ik zou nog een dag of 5 wachten,alhoewel er ook al serieus wat amber is,trichomes rijpen door tijdens het droogproces
                    Mooie closups van de trichs heb je daar...

Comment

Thx rebel, nu las ik dat het van dag tot dag sterk kan verschillen(cloudy-amber) + het rijpen tijdens het drogen. Liever heb ik het high-gevoel dus denk dat dinsdag een mooie dag is, heb ik ook wat meer tijd.
                      Dan staat ie 50 dagen op 12/12! is wel zeer snel gegaan.
                      Ze mogen zeggen wat ze willen van 'spanish seeds bank' op 2 rondes 100% ontkieming en geen hermas + snelle oogst ben ik wel content. Opbrengst is mss wat aan de lagere kant maar kan ook zijn omdat ik maar 2-3 weken voorgroei.

fotos van de jack 2 dagen geleden
                      _DSC4616.jpg_DSC4617.jpg_DSC4618.jpg_DSC4619.jpg

Of het dinsdag de dag voor de Jack wordt laat ik dan wel weten, heb wel nog wat geduld(min of meer)
                      Weet niet of het duidelijk is maar daar waar de witte haartjes zijn is dit nu de 2de bloei?
                      Straks mss wat meer fotos om het verschil te zien.

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oh ja, had ik nog en vraagje.
                      Is het ok om de schutbladeren te verwijderen? Zo hebben de onderliggende toppen wat meer licht en kunnen ze mss wat sneller rijpen? En komen ze wat gelijk met de bovenste toppen kwa rijping?
                      Of hebben die nog een functie, met een kleine week te gaan?

Bedankt

Comment

groei : dag 63
                        12/12 : dag 47

Dinsdag gaat de Jack H kopje onder.
                        Trichomes zijn nu allemaal milky en elke dag zie ik meer en meer amber tevoorschijn komen. Haar tijd nadert!
                        Vandaag ga ik eens proberen met ijswater te geven, aanbevolen door een medelid. Eens zien wat dat geeft!

De volgende die om gaat zal de ww/critiacl of de earlybubble zijn. Meerdere topjes van die planten zien er oogstklaar uit dus mss eerst dit deel oogsten terwijl de rest nog wat rijpt.

De black domina heeft een achterstand door voedingstekort, die laat ik nog een 2 weken staan samen met de wwak. Langer kan ik ze niet laten staan ivm vakantie.

Even wat fotos onder de hps.

-ww/critical
                        wwcritical1.jpg

-Earlybubble
                        early-2.jpgearly-1.jpg

-wwak47
                        wwak2.jpgwwak47.jpg

-black domina
                        domina.jpg

-Jack H
                        jack47d.jpgjack47a.jpgjack47b.jpgjack47.jpg

-samen
                        samen2.jpgsamen1.jpg

Comment

Nog even een dankwoordje en de Jack was verleden tijd.

Heb uiteindelijk meer blad weg genomen dan ik van plan was ivm een vrij hoge lv hier.
                          Nat woog ze 150gr met hier en daar wat blad en tak. Met een beetje geluk schat ik op +-30gr droog.

Nu de Jack weg is Had ik ook wat meer plaats om de andere plantjes te controleren op de staat van de trichomen.
                          De early skunk wordt dit weekend hoogst waarschijnlijk ook omgehakt, vertoond al zeer veel trichomen met 75% milky en 25% amber. Alhoewel de haartjes/pistels op de gehele plant maar 50/50 - wit/bruin zijn ga ik me hier niet op baseren maar enkel op de trichomen.

Voor de ww/critial nog een klein weekje en de rest moet ik volgende week eens bekijken of het de moeite is om ze te oogsten of ik een andere oplossing vind om ze nog een tijdje te laten staan als ik er niet ben.

Comment

Bezig...
                          X