Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical Kweekverslag 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Critical Kweekverslag 1

Thanks! & nope het zijn geen autoflower,, herinner het me nu was een pack per drie.. De drie soorten die ik eerder al vernoemde,, en het waren allemaal Feminized seeds zodus hebbek m'n antwoord Merci !

Comment

Mooi mooi, maar blijkbaar maakt het hier tegenwoordig niet meer uit dat de kweekverslagen in de daartoe behorende secties worden gepost.

Comment

Ik zal ervoor zorgen dat mijn kweekverslag in de goede sectie terechtkomt @ orgasmatron
        En denk voor de rest zowat op deze manier verder te doen..
        Let see how my baby wil grow !

Comment

Kwam dan op een site waarop stond dat dit een mythe is,, dus deed ik het toch maar ?!
          Zeg dit er gewoon bij,, omdat het misschien hierdoor is.. En het mss ook teveel doe!

Kan echt wel elke goeie raad gebruiken !!

Hier foto's van 1 zelfde blad met mss de slechtste symptomen.. Eerste foto van wat verder en dan een close up,, met als je wat oplet die gele puntjes ?? :/

Zijkant afstand.jpg

IMG_20150606_144155.jpg

De volgende lijkt lichtjes op te krullen van de warmte?! Denk ik (vroeg stadium)

IMG_20150606_144250.jpg

En deze wie weet ?? Beestjes ofzo..

IMG_20150606_144339.jpg
          Begrijp niet hoe het zo snel, zo slecht kan gaan
          Zal het wat onderschat hebben toch.. Maargoed

Hoop dat ik me toch aan waardevolle tips kan verwachtten..
          Heb ze meer dan nodeg!!

Thanks, Critical

Comment

Nou jij besproeit je planten met water als er vol zon op staat? Dat gaat verbranden natuurlijk.... spuit jezelf maar eens steeds onder met water als je in de zon ligt.

Wat is het nut er van eigenlijk?

Comment

Heb je best gelijk in.. Had me laten wijsmaken dat het blijkbaar beestjes enz.. weg zou houwen, en zorgt voor een betere fotosynthese..
              Dus dat is enkel het probleem denk je dan Hypnotized ?

Comment

Denk dat het enige probleem is ja..

Comment

Thanks,, Weet dan wat me te doen staat voor de komende tijd..
                  Maak wel wekelijks een update!! Zien wel hoe ze groeit

Greetzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
                    Nou jij besproeit je planten met water als er vol zon op staat? Dat gaat verbranden natuurlijk.... spuit jezelf maar eens steeds onder met water als je in de zon ligt.

Wat is het nut er van eigenlijk?
                    Helemaal mee eens.. besproeien als de zon er op staat is niet slim.. als je het toch doet dan zorgen dat je het doet voordat de zon er volop staat.

Comment

Thanks!! Tips die ik zeker niet links ga laten liggen in de toekomst!!

Reden waarom ik het hiervoor eigenlek deed was dat m'n broer het bij hem (z'n plant) constant deed.. Zelf in de volle zon & om de 2 uur :/

Hij heeft van zijn leven geen vlekken vertoond of afstervende bladeren.. Ligt misschien ook voor een deel aan de strain verschillen??
                      Mijn critical is zeker meer Indica,, en zijn Super Silver Haze is gwn een zeer sterke Sativa en verdragen mss makkelijk meer

Nou maakt me niet zoveel uit,, want sinds ek Hypnotized en Lesley hun tips heb gebruikt zit het dus super & vertoond ze alleen maar vooruitgang..
                      Zet er later de dag nog es een update op met wat foto'tjes

Greetzz Critical !!
                      Last edited by Critical88; 9 June 2015, 10:55. Reden: Schrijffout

Comment

Ze staan trouwens ook rijkelijk te nat.
                        Cannabis prefereert wat drogere grond
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dankje QnQ!!

Dat kwam ook omdat ik toen net water had gegeven,, maar begrijp zeker wel wat je bedoelt!!
                          Heb de dag erna (gisteren dus), GEEN voeding of teveel water gegeven.. Gwn paar keer op de aarde gesprayt..
                          Ze ziet er nu wel erg droog uit.. Maar leek me zoals je zei wel eens goed..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hey guys,,

Terug met meer nieuws.. 2 dagen na de eerste probleempjes..
                          Dag 19 groei dus!
                          Zoals eerder al gezegd heb ik die tips van eerder gebruikt en werken ze zover ik kan zien perfect

De Critical begon die gele vlekken te krijgen en op te krullen maar is dus opgelost nu!! Of stopt in de verderzetting ervan..

Ze meet nu 24 cm en ziet er als volgt uit:

1.zijkant.jpg 2. Van bovenaf.jpg

Zal wel blijven zitten met deze opgelopen schade denk ik dan??

3. zoom oude problemen.jpg 4. Scheef van boven.jpg

En ook nog een foto voor QnQ i.v.m de rijkelijk te natte grond
                          Ik ga inderdaad minderen daarmee ook.. Kan je hieruit al afleiden LOL

5. droogte vd aarde.jpg

Thanks,,
                          Critical
                          Last edited by Critical88; 9 June 2015, 13:13.

Comment

Die schade zal blijven ja, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Voor de rest ziet die er prima uit dus zo doorgaan

Comment

Gwn afblijven,, en de slechte bladeren ni beginnen in snoeien zeker ?? Denk van niet maar er zijn geen domme vragen zogezegd :p LOL!

Had gwn is ergens gelezen dat die bladeren dan energie verspillen t.o.v de rest van de plant.. Maar ik heb nog wel wat tijd & zal hopelijk wel een gevat antwoord kunnen verwachtten van iemand op dit forum!!

Comment

Gewoon laten zitten ja

Comment

Bezig...
                                X