ik ben momenteel bezig om een zadenkweekje te realiseren,.
omdat de koelkast uitpuilt met mooie genetica en mijn moederhok uit zn voegen groeit,
heb ik besloten mn moeders (stekken van) te bestuiven
ik heb lang na gedacht over de eventuele vader,
aangezien er al zoveel hippe hybrides op de markt zijn vond ik de keuze best moeilijk..
de vader moet wel iets extra's toevoegen aan de huidige pareltjes..
uiteindelijk ben ik zo bij de CBD dominante soortjes terecht gekomen..
ik ben in contact gekomen met de nederlandse distributeur van Resin seeds.
en de cannatonic zaden van Canshaman gekregen (uit zn eigen zadenkweek f4)
de Line up:
Sourdiesel X Blueberry
Cheeseberry
S5 haze
Selene
Kolossus
Uruzghani
19x Cannatonic Regular
helaas zijn er van de 19 zaden 18 vrouw geworden en hebben we maar 1 man over gehouden.
dus er viel weinig te selecteren..
van de Cannatonic zijn Bladsamples naar het lab gestuurd om de aanwezigheid en de Verhoudingen tussen CBD & THC in vegatieve fase vast te kunnen stellen.
hier de resultaten:
(THC:CBD)
1 1:0
2 1:0
3 1:1
4 1:5
5 10:1
6 10:1
7 1:4
8
9 1:1
10 10:1
11 1:1
12 1:1
13 1:1
14 1:0
15 1:1
16 1:0
17 1:0
18 (M) 1:1
19 1:1
20 1:1
het enigste mannetje:
ziet de trichromen op het blad zitten.. potent mannetje zeg ik! ( en dat zei het lab ook )
in het hok samen met Man #18 (thc/cbd=1:1)
#4 =1:5
#7= 1:4
#10=10:1
#12=1:1
#13=1:1
#14= 1:0
#15=1:1
#19=1:1
# Cheeseberry
#kolossus
#Sourdiesel
#Cheeseberry
#S5haze
#uruzghani
na het schudden stond ze er een beetje "aangerand"bij:
alles gestekt...
misschien een beetje een onconventionele manier om in de voorbloei te stekken (hoop dat ze alsnog pakken)
kennis van me vertelde dat breeders vaker om ruimte en tijd te besparen pas stekken na het tonen van geslacht op 12/12
de afgelopen 24 uur is het mannetje begonnen met Stuiven
iemand een idee hoelang hij door Bloeit?
de stekken staan allemaal al wel mooi in de bloei en zullen ongetwijfeld genoeg zaden maken,
de uruzghani is zelfs zo ver dat het leek of het bijna te laat was om nog te bestuiven, gelukkig zitten er onderin nog wat topjes die minder rijp zijn (witte haren)
de vrouwlijke cannatonic's beginnen de kleine tietjes net te komen..
ik hoop dat de man lang genoeg leeft en stuift om de cannatonic vrouwen ook nog te bevruchten
tonnics:
THC:CBD
4= 1:5
7= 1:4
10=10:1
12 = 1:1 (minst potent volgens het lab, alleen een reccesieve pheno.. die duidelijk anders is dan de rest zaten er maar 2 tussen wie weet wat het brengt)
13= 1:1
14= 1:0
15=1:1
19= 1:1
ze stonden er beetje verdukt bij met zn allen, en beetje droog
vandaar dat ze er wat minder fris uitzien, ik zit er vanaf nu weer boven op met tijdig water en voeding
ik heb ze "blind" op lab resultaten geselecteerd, en niet echt naar pheno gekeken.
ik zal morgen de dames die ik niet zal bestuiven op de foto zetten...
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik heb trouwens ook de man gestekt, naast dat ik toch een beetje stuif hoop op te vangen wil ik hem gebruiken in de volgende zaden kweek,
ik heb daarvoor de UBC Chemo, Santa F8 en Jack F8 ontkiemd, die staan nu voor te groeien.
omdat de koelkast uitpuilt met mooie genetica en mijn moederhok uit zn voegen groeit,
heb ik besloten mn moeders (stekken van) te bestuiven
ik heb lang na gedacht over de eventuele vader,
aangezien er al zoveel hippe hybrides op de markt zijn vond ik de keuze best moeilijk..
de vader moet wel iets extra's toevoegen aan de huidige pareltjes..
uiteindelijk ben ik zo bij de CBD dominante soortjes terecht gekomen..
ik ben in contact gekomen met de nederlandse distributeur van Resin seeds.
en de cannatonic zaden van Canshaman gekregen (uit zn eigen zadenkweek f4)
de Line up:
Sourdiesel X Blueberry
Cheeseberry
S5 haze
Selene
Kolossus
Uruzghani
19x Cannatonic Regular
helaas zijn er van de 19 zaden 18 vrouw geworden en hebben we maar 1 man over gehouden.
dus er viel weinig te selecteren..
van de Cannatonic zijn Bladsamples naar het lab gestuurd om de aanwezigheid en de Verhoudingen tussen CBD & THC in vegatieve fase vast te kunnen stellen.
hier de resultaten:
(THC:CBD)
1 1:0
2 1:0
3 1:1
4 1:5
5 10:1
6 10:1
7 1:4
8
9 1:1
10 10:1
11 1:1
12 1:1
13 1:1
14 1:0
15 1:1
16 1:0
17 1:0
18 (M) 1:1
19 1:1
20 1:1
het enigste mannetje:
ziet de trichromen op het blad zitten.. potent mannetje zeg ik! ( en dat zei het lab ook )
in het hok samen met Man #18 (thc/cbd=1:1)
#4 =1:5
#7= 1:4
#10=10:1
#12=1:1
#13=1:1
#14= 1:0
#15=1:1
#19=1:1
# Cheeseberry
#kolossus
#Sourdiesel
#Cheeseberry
#S5haze
#uruzghani
na het schudden stond ze er een beetje "aangerand"bij:
alles gestekt...
misschien een beetje een onconventionele manier om in de voorbloei te stekken (hoop dat ze alsnog pakken)
kennis van me vertelde dat breeders vaker om ruimte en tijd te besparen pas stekken na het tonen van geslacht op 12/12
de afgelopen 24 uur is het mannetje begonnen met Stuiven
iemand een idee hoelang hij door Bloeit?
de stekken staan allemaal al wel mooi in de bloei en zullen ongetwijfeld genoeg zaden maken,
de uruzghani is zelfs zo ver dat het leek of het bijna te laat was om nog te bestuiven, gelukkig zitten er onderin nog wat topjes die minder rijp zijn (witte haren)
de vrouwlijke cannatonic's beginnen de kleine tietjes net te komen..
ik hoop dat de man lang genoeg leeft en stuift om de cannatonic vrouwen ook nog te bevruchten
tonnics:
THC:CBD
4= 1:5
7= 1:4
10=10:1
12 = 1:1 (minst potent volgens het lab, alleen een reccesieve pheno.. die duidelijk anders is dan de rest zaten er maar 2 tussen wie weet wat het brengt)
13= 1:1
14= 1:0
15=1:1
19= 1:1
ze stonden er beetje verdukt bij met zn allen, en beetje droog
vandaar dat ze er wat minder fris uitzien, ik zit er vanaf nu weer boven op met tijdig water en voeding
ik heb ze "blind" op lab resultaten geselecteerd, en niet echt naar pheno gekeken.
ik zal morgen de dames die ik niet zal bestuiven op de foto zetten...
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ik heb trouwens ook de man gestekt, naast dat ik toch een beetje stuif hoop op te vangen wil ik hem gebruiken in de volgende zaden kweek,
ik heb daarvoor de UBC Chemo, Santa F8 en Jack F8 ontkiemd, die staan nu voor te groeien.
Comment