Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Thanks man, je hebt weer eens gelijk volgens mij.

Toch maar even loepje erbij gepakt met mn plakkerige handen, en lijken idd op slakjes.

Ze voelen wel wat hard, maar misschien ook omdat ze zo klein compact zijn.

Ben iig weer wat rusitger, gaan weer verder

Comment

Uhu, slakjes. Geen paniek Ik denk zelfs met een huisje. Maar herken ze vanuit de groententuin.

Comment

Ik had nooit bij baby-slakjes (geen huisje) nagedacht. Ik dacht aan eieren ofzo.

Maar nu denk ik me te herinneren, dat ik wel vaker bruine "balletjes" aan de stam heb gevonden.

Dacht altijd dat het van de plant zelf was. Maar waarschijnlijk zijn dat ook gewoon slakjes.

Ik denk dat de meeste zijn overleden, op de weg naar boven.

Een paar waren wat hoger gekomen, die hadden zich waarschijnlijk eerst volgevreten met het blad wat nog in de pot lag

Dat verklaard ook waarom bij de achter er meer zaten, want daar ben ik wat (s)lakser mee geweest, met blad opruimen.

Anyway, knippen zit er na 15 uur op... woehoe....

Eindresultaat: een "schamele" 1409 gram nat, wel zonder de meeste takken.

Vorige keer 3409 (exact 2 kilo meer) met takken en 600 watt uiteraard... als ik het nu deel door de vorige "drogings-percentage", kom ik uit op 269 gram.

Zal wel een soort van tegenvallertje zijn, na de vorige knaller... maar goed, kan niet altijd feest zijn

Ik hoop nog, omdat ik na het donker geknipt heb, de toppen minder volgezogen waren.

Ze voelden dan ook als na een dag drogen, van die weke en zachte bladeren en toppen.

Als het licht aan stond, waren de meeste wel lekker hard.

Maar we gaat het zien... het hangt.

Eerst even een verdiende dikke kneiter, en dan de pleurisbende maar even opruimen
        Last edited by Faach Viechuur; 12 September 2015, 18:15.

Comment

Takken wegen relatief veel ten opzichte van de bloei. Dus ik denk niet dat je veel kan afleiden van dat nat gewicht. Ik denk dat als het droog is het nog best zal meevallen qua opbrengst.

Comment

Weer een topper hoor Faach !

Ik zou je graag een luier zien verschonen straks, dat gaat zo secuur en zorgzaam gebeuren

Er komt een heel speciale tijd aan, geniet ervan met zijn tweetjes
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Als je niet tevreden bent met je oogst wil ik ze altijd wel adopteren voor jou hoor .

Ziet er mooi uit, en idd wel een groot verschil met vorige kweek. Waren er nog verschillen in kweekstijl bij de vorige ronde (buiten de lamp?).

Bij m'n Bubblegum vorige ronde heb ik wel gekliefd en ijswater gegeven. Ik had toch het gevoel dat de toppen zichtbaar 'blinkerder' eruit zagen als voor het ijswater.
              Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Haha!

Nee, ook al zou het 269 gram zijn, nog steeds wel tevreden er mee hoor.

Ik hoop nog dat FlintStoned gelijk heeft.

Voor de hoeveelheid hoef ik het momenteel eigenlijk ook niet te doen... nog meer dan een halve kilo liggen

Maar het is gewoon ook een soort wedstrijdje met jezelf.

Verder niets anders gedaan, alleen andere kap en lamp, en andere plek in het huis.

@Stemma,

Nu je het zegt... mijn kind(eren) behandel ik ongeveer net zoals mijn plantjes ja

Veel aandacht en liefde... maar ook niet te zachthandig zijn he, anders worden het van die piepertjes.

Eigenlijk is het streven minimaal een goede schaafplek per week, maar daar zitten we nog niet aan (andere is nu bijna 4)

Comment

Van waar komen je PP's ?
                  Welke zaadbank enzo als ik vragen mag ? Ziet er een mooi soortje uit nog niet ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Helaas geen idee welke zaadbank, waren stekken...

Maar zien er mooi uit ja. En ik heb het idee, waar ik ze haal, dat ze ook echt geven wat ze zeggen.

Heb ik wel eens anders meegemaakt.

Maar ik vond hem best vies stinken, watvoor mij aandeed als een typische PP geur (die ik ineens herinnerde van "vroegah").

Beetje muf, maar wel scherp. Geen idee, hoe ik het moet omschrijven.

Maar nu die ligt te drogen is die geur helemaal weg, en ruikt het best naar een smakelijk wietje

Misschien komt die smaak nog terug bij het roken.

En sowieso is het ook een associatie van mij, met niet goed gedroogde en waarschijnlijk te vroeg geoogste wiet.

Dus ik denk dat ik die smaak na verloop van tijd ook wel ga waarderen

Comment

Veel rook plezier man!
                      Hoop dat je deze keer de wedstrijd van jezelf gaat winnen. Ik blijf nog even plakken voor de uitslag

Love,
                      Wunkie
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
                        Helaas geen idee welke zaadbank, waren stekken...
                        Stekken van gefeminiseerde zaden? Ik heb nu regulier zaad ontkiemt en wil gaan scroggen (voor het eerst). Het zal wel niet zo mooi worden als jouw scrog omdat er ik dus later wat mannetjes uit zal moeten halen. Hoe heb jij dat opgelost? Mooie oogst verder!

Comment

Duidelijk dat het voor het eerst is Tegen dat je ze effectief kan gaan opbinden hebben ze al lang geslacht getoond en zijn de mannen er al van tussen.

Comment

Hoi Faach Viechuur,

Mooi Kweek Scrog achter de rug man!

Ik heb alles eens wat door genomen over je ganse topic, want dit was iets nieuws voor me!
                            Het zette me dan ook zeker aan om het te overlopen

Echt wel top gedaan Faach !
                            Knappe kweek en mooi oogst, heel veel rook plezier

---------------------------------------------------

Respect For You

Grtz V.N.
                            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              Duidelijk dat het voor het eerst is Tegen dat je ze effectief kan gaan opbinden hebben ze al lang geslacht getoond en zijn de mannen er al van tussen.
                              Ze tonen toch pas geslacht in de bloeifase? Ik heb begrepen dat men al opbindt in de groeifase...

Comment

Voorbloei, (geslacht tonen) komt voor de bloei, daarom heet dat ook voor-bloei he. dat gebeurt in de vegetatieve fase dus. Voorbloei toont zich in groei. Doorgaans tussen node 5 en node 8. Voorbloei heeft niks met donker of lichturen te maken.

Comment

Bezig...
                                X