Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Sommige takjes zeggen al behoorlijk -knak-... (vrij snel 6 dagen)

Dus kon me niet weerhouden om even een paar klein topje te pakken voor die VrijMiBlo (vrijdag midag blowtje)

De vieze geur is echt helemaal weg, ook tijdens het roken, maar het smaakt ook nog voor geen meter veel te "groen"

En ondanks het ook nog niet helemaal optimaal is, is het wel al...... dus dat belooft veel goeds.

Laat het nog even liggen, en dan ga ik het wegen.

Comment

Eindstand 376 gram

Hoewel ik er een beetje van baal dat ik er niet nog 24 gram bij had, ben ik toch wel heel erg blij verrast

Was mijn hoop op 300 gram al min of meer verloren, dus dit overtrof zeker mijn verwachtingen.

Zit wel ongeveer 65 gram klein grut bij, vorige keer was dat eigenlijk niks.

Maar ok, eigen schuld, ik wilde tegen de adviezen de hoogte in.

Ik ben weer een content mens

.
      Last edited by Faach Viechuur; 21 September 2015, 23:13.

Comment

Gefeliciteerd, Faach. Geniet ervan! [emoji4]
        Lacy LaPlante (Voorheen VapingMMJ): Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen! 2x CBD Yummy + 1x Choco haze + 1x Chocolope.

Comment

Heerlijk om te met je mee te lezen faach. Ik verheug me nu al weer op je volgende project
          Geniet er van <3

Love,
          Wunkie
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

Comment

Netjes, dat valt niks tegen

Kijk ook uit naar je volgende kweek, geniet ervan!
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
              Eindstand 376 gram

Hoewel ik er een beetje van baal dat ik er niet nog 24 gram bij had, ben ik toch wel heel erg blij verrast

Was mijn hoop op 300 gram al min of meer verloren, dus dit overtrof zeker mijn verwachtingen.

Zit wel ongeveer 65 gram klein grut bij, vorige keer was dat eigenlijk niks.

Maar ok, eigen schuld, ik wilde tegen de adviezen de hoogte in.

Ik ben weer een content mens

.
              Haha!

Nee, ook al zou het 269 gram zijn, nog steeds wel tevreden er mee hoor.

Ik hoop nog dat FlintStoned gelijk heeft.
              Dan zat ik er niet ver naast. Wederom een schoolvoorbeeld hoe je een geslaagde scrog doet, top!
              Last edited by FlintStoned; 22 September 2015, 22:08.

Comment

Thanks mensen!

En ja, een scrog bevalt me echt goed.

Het is een pokkewerk. Maar qua moeilijkheid valt het volgens mij wel mee. Het is gewoon een kwestie van doorzetten.

En je krijgt wel allemaal mooiere toppen, dat vind ik het allemaal wel waard.

Weet alleen waar je aan begint. Volgens mij haken veel mensen halverwege af, en daar gaat het denk ik grotendeels mis.

Twee, twee-en-half week bikkelen (half uur tot anderhalf uur per dag), en klaar is kees.

En verder beetjes LR2's motto volgen "How did I grow this? It's a plant, it grows itself."

Comment

Thx voor je verhaal Faach. Dankzij jou verhaal heb ik net wat plantjes te ontkiemen gelegd voor mijn eerste Scrog kweek. Zal mij benieuwen[emoji41]

Comment

Mooi man, ben ben benieuwd naar je verslag (als je die bij gaat houden)

Comment

Heeft nog niet echt zin om een rookverslag te maken, maar het is echt een potent wietje volgens mij.

Waar ik bij de Bubblegum paar weken moest wachten, voordat ik hij echt goed voelde.

Word ik hier de hele tijd al knetterstoned van, en wordt maar beter en beter...

En smaak is ook wel al te doen, maar dat zal ook nog wel helemaal veranderen.

Daar heb ik met die Bubblegum niks over te klagen, die smaak is echt 5 van de 5 sterren.

Maarja, dat duurde ook een tijdje. En lijkt ook alleen maar beter en beter te worden

Wat een verheerlijking na jaren coffeeshop wiet te hebben gerookt.

Laatst nog 8 euro van de "lekkerste" wiet gehaald, om even weer te proberen/proeven.

Weggegooid geld.

Comment

De shops doen hun best vind ik zelf, maar mijn 85 op 85 cm tentje doet het beter af.

Wat ik nooit verwacht had
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Was het zelf ook weer vergeten. Tuurlijk heb je af en toe ook wel een fatsoenlijk wietje er tussen zitten.

Maar wat je er voor betaald is niet normaal; en ook de prijs schept bepaalde verwachtingen

Comment

Hmm, is waar, maar er word ook een bepaalde dienst verschaft door die mensen
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Gat in de markt, een coffeeshop die aangeleverd wordt door jointjedraaien leden... Ooit mss? Of een ijskarretje, maar dan met wiet in alle smaken en geuren. Doe mij maar een grammetje van die, eentje van die. Hm. Ik zou kunnen blijven werken tot mijn 65.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                                Hmm, is waar, maar er word ook een bepaalde dienst verschaft door die mensen
                                Toch krijg ik het idee, aan de levenstijl van de meeste coffeeshop-eigenaren te zien, dat ze net iets meer marge pakken dan de bakker op de hoek

En veel harder werken, doen ze ook niet volgens mij

Comment

Bezig...
                                X