Re: 9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)
Zo, ik ben echt lui met updaten deze ronde. Excuses daarvoor.
Maar sinds ik op 22:00/10:00 draai, en aan het binden ben tot midden van de nacht, heb ik minder tijd (en zin) om foto's te schieten.
Verder lijkt ook alles wel relaxed te gaan, dus ook minder paniek momentjes
Temperaturen zijn tussen de 25 en 28 graden met licht aan, en uit ongeveer 21
Luchtvochtigheid heb ik nu rond de 50%
Ze staan nu 14 dagen op 12/12
Sinds eergisteren zijn de bloeiverschijnselen goed te zien.
Dus ik hou 12 juli aan voor begin van de bloei
Qua voeding, hebben ze gisteren nog 50ml Vega gehad. Vandaag krijgen ze alleen water.
Morgen ga ik over op Flores en kleine dosis Boost (heb nog halve fles over van vorige keer)
Verder heb ik achterin niet goed dicht kunnen krijgen. Niet genoeg takken, allemaal kleine sprieten.
Misschien ook verkeerde kant op gebonden, maar sowieso lijkt de zijkant allemaal wat gestrekter en dunner
Geen idee, had nu liever mijn normale kap gehouden.
Dan had ik kunnen weten of het misschien aan de 400 watt ligt. Of misschien toch aan de kap.
Zit er over te denken om straks toch nog de 600watt er boven te knallen
Dan kan de lamp ook weer omhoog, en krijgt de buitenkant ook fastoenlijk licht om toch nog redelijke toppen te kunnen vormen.
Maar moet ik nog even over denken... zoals eerder al gezegd, wil ook wel een keer volledig op 400 doen, en kijken wat het wordt.
Maar als ik die temperatuur in het hok af en toe bekijk... kan makkelijk... totdat er weer een hittegolf komt natuurlijk.
Maar dan kan ik altijd nog weer terug switchen... lastig, lastig
Gisteren ook alle beentjes geschoren. Helaas niet gelukt om daar nuttige foto's van te schieten.
Maar dit zijn de foto's die ik gisteren geschoten heb.
IMG_4222-1250.jpg
IMG_4221-1250.jpg
En de lege hoekjes.
IMG_4224-1250.jpg
IMG_4225-1250.jpg
Heb de sprieten helemaal achterin niet vastgebonden, omdat ik hoopte dat er nog wat zijtakjes aankwamen.
Maar misschien nu ook minder licht gekregen. Ga ze nog wel even platbinden, voor de zekerheid.
Al met al is het niet het mooitste veldje... onder de lamp erg vol, buitenom allemaal minder.
Maar ik denk dat ik ophou met binden... tenzij ze nog heel erg omhoog komen.
.
Zo, ik ben echt lui met updaten deze ronde. Excuses daarvoor.
Maar sinds ik op 22:00/10:00 draai, en aan het binden ben tot midden van de nacht, heb ik minder tijd (en zin) om foto's te schieten.
Verder lijkt ook alles wel relaxed te gaan, dus ook minder paniek momentjes
Temperaturen zijn tussen de 25 en 28 graden met licht aan, en uit ongeveer 21
Luchtvochtigheid heb ik nu rond de 50%
Ze staan nu 14 dagen op 12/12
Sinds eergisteren zijn de bloeiverschijnselen goed te zien.
Dus ik hou 12 juli aan voor begin van de bloei
Qua voeding, hebben ze gisteren nog 50ml Vega gehad. Vandaag krijgen ze alleen water.
Morgen ga ik over op Flores en kleine dosis Boost (heb nog halve fles over van vorige keer)
Verder heb ik achterin niet goed dicht kunnen krijgen. Niet genoeg takken, allemaal kleine sprieten.
Misschien ook verkeerde kant op gebonden, maar sowieso lijkt de zijkant allemaal wat gestrekter en dunner
Geen idee, had nu liever mijn normale kap gehouden.
Dan had ik kunnen weten of het misschien aan de 400 watt ligt. Of misschien toch aan de kap.
Zit er over te denken om straks toch nog de 600watt er boven te knallen
Dan kan de lamp ook weer omhoog, en krijgt de buitenkant ook fastoenlijk licht om toch nog redelijke toppen te kunnen vormen.
Maar moet ik nog even over denken... zoals eerder al gezegd, wil ook wel een keer volledig op 400 doen, en kijken wat het wordt.
Maar als ik die temperatuur in het hok af en toe bekijk... kan makkelijk... totdat er weer een hittegolf komt natuurlijk.
Maar dan kan ik altijd nog weer terug switchen... lastig, lastig
Gisteren ook alle beentjes geschoren. Helaas niet gelukt om daar nuttige foto's van te schieten.
Maar dit zijn de foto's die ik gisteren geschoten heb.
IMG_4222-1250.jpg
IMG_4221-1250.jpg
En de lege hoekjes.
IMG_4224-1250.jpg
IMG_4225-1250.jpg
Heb de sprieten helemaal achterin niet vastgebonden, omdat ik hoopte dat er nog wat zijtakjes aankwamen.
Maar misschien nu ook minder licht gekregen. Ga ze nog wel even platbinden, voor de zekerheid.
Al met al is het niet het mooitste veldje... onder de lamp erg vol, buitenom allemaal minder.
Maar ik denk dat ik ophou met binden... tenzij ze nog heel erg omhoog komen.
.
Comment