Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Zo, ik ben echt lui met updaten deze ronde. Excuses daarvoor.

Maar sinds ik op 22:00/10:00 draai, en aan het binden ben tot midden van de nacht, heb ik minder tijd (en zin) om foto's te schieten.

Verder lijkt ook alles wel relaxed te gaan, dus ook minder paniek momentjes

Temperaturen zijn tussen de 25 en 28 graden met licht aan, en uit ongeveer 21

Luchtvochtigheid heb ik nu rond de 50%

Ze staan nu 14 dagen op 12/12

Sinds eergisteren zijn de bloeiverschijnselen goed te zien.

Dus ik hou 12 juli aan voor begin van de bloei

Qua voeding, hebben ze gisteren nog 50ml Vega gehad. Vandaag krijgen ze alleen water.

Morgen ga ik over op Flores en kleine dosis Boost (heb nog halve fles over van vorige keer)

Verder heb ik achterin niet goed dicht kunnen krijgen. Niet genoeg takken, allemaal kleine sprieten.

Misschien ook verkeerde kant op gebonden, maar sowieso lijkt de zijkant allemaal wat gestrekter en dunner

Geen idee, had nu liever mijn normale kap gehouden.

Dan had ik kunnen weten of het misschien aan de 400 watt ligt. Of misschien toch aan de kap.

Zit er over te denken om straks toch nog de 600watt er boven te knallen

Dan kan de lamp ook weer omhoog, en krijgt de buitenkant ook fastoenlijk licht om toch nog redelijke toppen te kunnen vormen.

Maar moet ik nog even over denken... zoals eerder al gezegd, wil ook wel een keer volledig op 400 doen, en kijken wat het wordt.

Maar als ik die temperatuur in het hok af en toe bekijk... kan makkelijk... totdat er weer een hittegolf komt natuurlijk.

Maar dan kan ik altijd nog weer terug switchen... lastig, lastig

Gisteren ook alle beentjes geschoren. Helaas niet gelukt om daar nuttige foto's van te schieten.

Maar dit zijn de foto's die ik gisteren geschoten heb.

IMG_4222-1250.jpg

IMG_4221-1250.jpg

En de lege hoekjes.

IMG_4224-1250.jpg

IMG_4225-1250.jpg

Heb de sprieten helemaal achterin niet vastgebonden, omdat ik hoopte dat er nog wat zijtakjes aankwamen.

Maar misschien nu ook minder licht gekregen. Ga ze nog wel even platbinden, voor de zekerheid.

Al met al is het niet het mooitste veldje... onder de lamp erg vol, buitenom allemaal minder.

Maar ik denk dat ik ophou met binden... tenzij ze nog heel erg omhoog komen.

.
    Last edited by Faach Viechuur; 14 July 2015, 22:29.

Comment

Keep on cruzing, gaat weer lekker daarzo.

Comment

Thanks Flint!

Comment

dat word weer een lkkr veldje :p

mooi groen trouwens
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja inderdaad, veel betere kleur dan vorige keer.

Maar die krengen groeien maar door.

Was laat begonnen met binden, even snel dacht ik.

Net weer een uur op mijn knieen gezeten en mijn rug lopen stressen.

En nog geen derde van het net gedaan.

Ook weer 50 tie-wrap er doorgeknald, zit inmiddels al over de 400

Maar een groot oerwoud is het weer, twee dagen niet gebonden.

Ga eerst slapen, morgen eerder beginnen, en verder met de rest

Zal dan ook even weer foto's schieten.

Comment

Ziet er goed uit
              Slaap ze, morgen weer een dag
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

lol ken dat , heb ook dik 250 klemmetjes gebruikt !! en kwam eigenlijk ook niet toe en ivm binden , das nadeel van een tent e hebben die geen grote openingen heeft he aan de zijkant

Comment

Ook weer een update van mij. Niet veel bijzonders te melden.

Had ze donderdag voor de eerste keer bloeivoeding en booster mee gegeven.

Toen een dagje water tussendoor, toen een dagje niks. En gisteren weer bloeivoeding met booster.

Qua temperaturen en luchtochtigheid is het lekker stabiel, ook op de iets warmere dagen

Dacht dus klaar te zijn met binden. Maar vond ze donderdag toch wel een beetje hoog.

Even de twee hoogste takjes ombuigen - oh klein gaatje - dan die en die ook nog even.

En voor je het weet heb je besloten om toch maar alles plat te gaan buigen.

Maar zo zo zo, wat een pokkewerk, na een paar dagen niet gebonden te hebben.

Donderdagavond iets meer dan een 1 uur - net begonnen

Foto is van vrijdagavond, voor ik begon

IMG_4544-1250.jpg IMG_4542-1250.jpg IMG_4541-1250.jpg

Vrijdagavond van 21:00 tot 1:00 (incl. 2 rookpauzes) - nog niet klaar

Gelukkig wel al het meeste aan de achterkant gedaan

IMG_4546-1250.jpgIMG_4545-1250.jpgIMG_4548-1250.jpg

Zaterdagochtend van 9:30 tot 11:00 - eindelijk "klaar"

IMG_4552-1250.jpg IMG_4558-1250.jpg IMG_4555-1250.jpg.

Gisteravond, licht aan:

IMG_4550-1250.jpg IMG_4551-1250.jpg
                  Last edited by Faach Viechuur; 19 July 2015, 10:44.

Comment

Mooi gedaan Faach,
                    Die harde arbeid zal je gaan belonen
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Thanks, en let's hope so

Maar hoop dat de groei er inmiddels wel een beetje uit is.

Net is behoorlijk vol nu. Achterin is middels ook redelijk.

Maar wel mooi kut trouwens. Mijn camera is voor anderhalve week op reis.

Dus komende week, worden het alleen cheap-ass telefoonfoto's zonder flits.

Comment

Ziet er netjes uit.

Wat is trouwens de maasgroote van jouw netje? Ik was zelf voor 7,5cm bij 7,5 cm gegaan, maar dat lijkt me achteraf toch wat krap. Bij jou lijkt het op 20x20cm?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

20 bij 20 volgens mij ja.. zal het nog even nameter.

Maar dat was me te groot (steunnet), dus heb er nog een tweede opgelegd, dus zal nu ongeveer 10 bij 10 zijn.

Zie: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...832#post530832

Comment

komt helemaal goed

lkkr vol :p

doe zo verder

groetjes

Comment

OK, bedankt.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Jij ook bedankt, voor je reactie in je eigen topic
                                Dat wordt weer knopen.. foto's volgen....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Het viel me ineens op dat ik in dit topic nooit "stats" meer zet

Vind ik bij andere mensen ook altijd prettig, en is voor mezelf ook handig om terug te lezen.

Dus bij deze weer:

Geplant (stekjes) 2015-06-09 19 dgn groei op 18*6
                                12*12 2015-06-28 33 dgn groei incl. 12*12
                                Bloei 2015-07-12 9 dgn bloei
                                Vandaag 2015-07-21 42 dgn totaal

Maar ik heb me vandaag echt gedragen als een doorgeflipte pooier in een slechte B-film.

Ze waren allemaal weer behoorlijk hoog. En mijn tie-wraps waren op. En ik had stiekem ook geen zin om er weer een paar uur bij te zitten.

Toch wilde ik ze niet verder laten groeien, omdat anders nog veel te veel plekken geen goed licht kregen

Dus ik heb ze allemaal door-en-onder elkaar heen gegooid en gevouwen.

Waar ik ze niet kon vouwen, heb ik ze gewoon maar "gebroken".

En dat ging uiteindelijk best hardhandig, was ook binnen een half uurtje klaar

Begin deed ik het voorzichtig, totdat ik bedacht dat ze misschien wel beetje stress konden gebruiken (misschien rem ik de groei een beetje)

En heb ook per-ongeluk-afgebroken-takken gezien, die hingen nog aan een sprietje, en die waren ook weer hersteld.

Dus ik dacht "fok die bitches"..

Haal morgen nog wel even een zakje tie-wraps, voor het geval ze het nog aan durven om weer omhoog te komen.

Verder heb ik, in dat zelfde half uurtje, alle grote bladeren weer naar beneden gevouwen om de "budspots" (?) een beetje vrij te maken.

Weet nog steeds niet of het goed is qua fotosynthese, verdamping etc, maar zie mensen ze er ook wel eens af knippen.

Laat ze er dan liever aanzitten, en vouw ze naar beneden. Want licht op de toppen lijkt me inderdaad ook niet verkeerd

Maar de foto's (zoals belooft cheap-ass telefoon foto's zonder flits):

Voor de behandeling, nog met goede moed met de laatste tie-wraps bezig:

WP_20150721_005-1250.jpg WP_20150721_006-1250.jpg WP_20150721_004-1250.jpg WP_20150721_001-1250.jpg

Na de behandeling, de dames rechts in beeld krijgen straks nog een paar beuken:

WP_20150721_010-1250.jpg WP_20150721_011-1250.jpg WP_20150721_012-1250.jpg
                                Last edited by Faach Viechuur; 21 July 2015, 22:16.

Comment

Bezig...
                                X