Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9 X Power Plant - SCROG - 400W HPS- 120x120x180 Tent (Mammoth Classic 120)

Niets laten rotten in de ruimte in ieder geval, schimmels heb je niks aan
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Had het net ook gelijk maar even opgeruimd...

Gelukkig is die zooi bij mij altijd kurkdroog.. maarja, dat opruimen is ook maar een kleine moeite...

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

tijd om de beentjes te scheren zo te zien

ik laat het meestal ook hangen hoor tot het helemaal uitgedroogd is

laat ze al die blaadjes maar leegtrekken
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ziet er mooi uit wow
            1 klein vraagje wat doet die brandblusser daar gaat die automatisch blussen als er Brand is ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Geplant (stekjes) 2015-06-09 19 dgn 2.7 wkn groei op 18*6
              12*12 2015-06-28 33 dgn 4.7 wkn groei incl. 12*12
              Bloei 2015-07-12 25 dgn 3.6 wkn bloei
              Vandaag 2015-08-06 58 dgn 8.3 wkn totaal

Lichte paniek... best wel een aantal bladeren beginnen stippen te vertonen. Leek ook alsof er eitjes onder mijn blad zaten

Maar na het bekijken met een loep, lijken de "eitjes" beschadigingen van het blad, dus van de bovenkant door de achterkant.

stippen.jpg

Na wat checken, lijkt het misschien wel op een kalium tekort? Want sommige bladeren lijken ook wat "roestig", die zijn misschien wat verder.

Was al begonnen met PK13/14 te geven. Dat ga ik vandaag even wat ruimer geven, normaal altijd tussen de 10-15ml op 10 liter (15ml wordt aangeraden).

Vandaag schiet ik een beetje uit, en doe ik een dikke 15ml.

Nog steeds geen PH meter.

Maar waar ik over de vorige keer twijfel, of het nu een tekort of een blokkade was. Weet ik nu zo goed als zeker dat het een tekort is.

Of het kraanwater moet hier erg zuur zijn..

Want ik heb echt rustig aan gedaan met de voeding (net als vorige keer), en ook rustig gedaan met het water geven (vorige keer misschien iets ruim).

Anyway, zal morgen nog even wat foto's van die bladeren proberen te schieten. Nu alleen maar telefoon.

Nu staan ze er zo bij:

veldje (1).jpg

veldje (2).jpg

Comment

Na wat checken, lijkt het misschien wel op een kalium tekort? Want sommige bladeren lijken ook wat "roestig", die zijn misschien wat verder.

Comment

Flint is er ook nog

En je hebt volgens mij ook weer eens gelijk.

Ik had hiernaar gekeken: http://www.rollingstoned.nl/wp-conte...s_tekorten.png

En toen kwam ik op potassium (kalium) shortage uit.

Maar als ik Google op calcium tekort, lijkt het meer op calcium dan op kalium ja.

Kalium : https://www.google.nl/search?q=calci...tage+marijuana

Calcium : https://www.google.nl/search?q=calci...=lnms&tbm=isch

Hoe voeg ik het makkelijkst/goedkoopst/beste calcium toe?

Melk ipv water geven?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Of te veel/vroeg PK toegevoegd?
                  Een tekort aan calcium kan voorkomen door:
                  Te weinig of de verkeerde meststof.
                  Teelt op bodems die calcium vasthouden.
                  Een overmaat ammoniak, kalium, magnesium en/of natrium in de wortel. Ammoniak remt de opname het meest, natrium het minst.
                  Problemen met de transpiratie; door het hebben van een te hoge EC of een te lage of een te hoge relatieve luchtvochtigheid.
                  Last edited by Faach Viechuur; 7 August 2015, 00:16.

Comment

Prachtig gezicht, man! Al die topjes zo mooi op gelijke hoogte. Hoop dat je probleempje verholpen krijgt.

Had je niet zoiets als bottenmeel voor calcium?
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...600W-90x90x180

Comment

Calcium gelijk met magnesium toevoegen, te veel vh een blokkeert het ander. Potassium tekort is een beetje rozig, staat hier ook bij bladproblemen.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoe voeg ik het makkelijkst/goedkoopst/beste calcium toe?
                        Zelf werk ik graag met zeewierkalk. Deze kalksoort van natuurlijke oorsprong is gekend voor zijn zachte werking. Naast kalk bevat het ook Mg en een boel aan sporenelementen.

Comment

Even een keertje weer een update van mij:

Geplant (stekjes) 2015-06-09 19 dgn 2.7 wkn groei op 18*6
                          12*12 2015-06-28 33 dgn 4.7 wkn groei incl. 12*12
                          Bloei 2015-07-12 34 dgn 4.9 wkn bloei
                          Vandaag 2015-08-15 67 dgn 9.6 wkn totaal

Heb helaas geen zeewierkalk kunnen vinden, heb gewoon pokon kalk toegevoegd.

En ik weet niet of het geholpen heeft, maar het lijkt in ieder geval niet erger geworden te zijn.

Kan ook zijn omdat ik met de PK 13/14 gestopt was (schijnt calcium opname te kunnen remmen, ik had het te vroeg gebruikt).

Temperatuur heb ik nog steeds goed onder controle. Zolang er geen hittegolf is, is het prima te doen.

LV is nog steeds tussen de 40-50% , af en toe beetje erboven.

Qua voeding, nog steeds 50ML Flores, en 20ML Boost.

Na het weekend krijgen ze er weer PK bij.

veld (1).jpg veld (2).jpg
                          veld (3).jpg veld (4).jpg
                          veld (5).jpg veld (6).jpg
                          veld (7).jpg veld (8).jpg

Comment

Wauw! Hoelang nog?

Comment

Toppertje hoor. Een mooi geweven cannabis kleedje

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Staan nu 5 weken, dus moeten minimaal nog 3.

Wel denk ik dat ik ze iets te laat in de bloei heb gezet (helemaal omdat het bijna 100% sativa is).

Waar ik vorige keer zat te zeiken, dat ik ze wat hoger wilde, zie ik nu wel de nadelen ervan:

Onderin lijkt nu iets meer fluf te zitten dan vorige keer.

Komt misschien ook omdat ik wat lui ben geweest om de bladeren te vouwen. Heb ik net nog maar even weer gedaan.

licht uit (5).jpg licht uit (4).jpg
                                licht uit (7).jpg licht uit (3).jpg
                                licht uit (6).jpg licht uit (1).jpg

Ook nog een paar met het licht aan:

licht aan (5).jpg licht aan (4).jpg
                                licht aan (3).jpg licht aan (2).jpg
                                licht aan (1).jpg licht aan (6).jpg

Ga even paar dagen op die bladeren letten, en kijken hoe het onderste een beetje gaat nu.

Heeft het misschien ook nog zin, om de 600 er boven te knallen, qua stralingsdiepte ofzo?
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X