Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

ja ik heb ze nu allemaalin een 10 liter pot gezet . ik denk dat ik met de ph waarde nu steeds te halen ik ook wel wat meer kan halen vorige kweek heb ik nix aan de ph gedaan.. dat ga ik nu wel doen en bedankt voor de tip van die potten want anders was ik over een paar weken erg geschrokken denk ik...
    ik wou ze zelfs nog 3 weken laten voorgroeien ( zo zie je maar weer dat ik nog veel te leren heb )

maar voor nu drekt op 12/12 tegaan? dan is de oogst toch minder denk ik niet?

regenwater is een goede optie heb ik al gehoord

Comment

Last edited by soulrebel; 20 June 2015, 17:33.

Comment

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

hmm is wel iets wat ik eens wil proberen

Comment

oke heb de smartpots eruit gedaan en trug 10 l potten genomen..
          ik denk dat ik hier toch meer dan voldoende mee heb en die smartpots waren heel vochtig op de bodem van de tent...
          dus deze toch maar niet gebruiken
          ze staan vandaag op 18/6 voor een weekje of 2 en dan op 12/12

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heb ook 1 ssh en 1 libery haze die er niet doorkwam en heb hier 2 x exodus cheese voor in de plaats gezet .. nog nooit gezet maar naartschijnt geen slecht weedje

Comment

20150622_200718.jpg20150622_200729.jpg
            Attached Files

Comment

!

Comment

we zullen eens een update zetten he

ze gaan goed staan nu 4 dagen op 18/6

ik denk nog een weekje 18/6 en dan op 12/12...

ik ga deze keer eens niet 3 weken voorgroeien ... maar 1 week en half ongeveer..

lv 50/70
                temp. 20 /28
                20150628_100010[1].jpg20150628_100023.jpg20150628_100041.jpg20150628_100059.jpg

grtz en tot laters
                Attached Files

Comment

Ziet er goed uit!

Grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mooi.
                  Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Dat gaat weer mooi vooruit! allee hupla

Comment

Ze gaan wel hard zeg, ziet er goed uit!

Ik heb dat voorgroeien afgelopen keer ook overgeslagen en dat is niet zo goed bevallen. buiten dat nog wel meer verkeerd gedaan;wel die grote smartpots gebruikt met minder planten, die je nu gebruikt met meer planten zou beter moeten werken. Maar voorgroeien doe ik zelf liever wat langer sinds vorige keer. Zijn ze ook wat steviger en kunnen ze meer hebben en meer opleveren. Hieronder stukje geplakt van thugz, vond ik wel helder

Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
                      klopt de meeste denken tijdwinst te hebben door meteen op 12/12 te gaan maar is eigenlijk niet zo. de plant groeit ook zoiezo een week of 6 waarvan +- 3 a 4 weken gewoon groeien en dan nog een week of 2 tijdens de voorbloei. dus zit je ook al snel aan de 21 tot 30 dagen "voorgroei". ook maken ze dan meestal maar 1 hoofdtop aan waardoor je er meer kan zetten op een vierkante meter en om die reden is het dan gunstig voor de Broodkwekers. hoop dat je het een beetje snapt

thugz
                      Last edited by Greyvol; 29 June 2015, 00:56.
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
                        Ze gaan wel hard zeg, ziet er goed uit!

Ik heb dat voorgroeien afgelopen keer ook overgeslagen en dat is niet zo goed bevallen. buiten dat nog wel meer verkeerd gedaan;wel die grote smartpots gebruikt met minder planten, die je nu gebruikt met meer planten zou beter moeten werken. Maar voorgroeien doe ik zelf liever wat langer sinds vorige keer. Zijn ze ook wat steviger en kunnen ze meer hebben en meer opleveren. Hieronder stukje geplakt van thugz, vond ik wel helder
                        thanks man! ja ik was aan het denken om zo voor te groeien tot zondag ofzo dan hebben ze toch een goei 15 dagen gehad of zouden we toch voor 3 weken gaan dan ?

grtz

Comment

Zit ik zelf nu ook een mee.

Wat te doen, denk dat ik de boel goed snoei (heb het nu over mijn eigen plantjes, niet wat jij zou moeten doen) om nieuwe groei te stimuleren. En de hittegolf ff afwachten. Liever weekje langer voorgroeien als korter denk ik tegenwoordig. Als ze dan weer een cm of 40 zijn ga ik ze afbloeien.

Vorige keer had ik slechts 14 dagen voorgroei. Keren daarvoor minimaal 30. Tussen de 20 a 30 schat ik dat je wel goed zit, maar dat kun je eigenlijk zo niet zeggen. Ik Begin nu ook een beetje te leren dat de plant mij meer vertelt (begrijp ze nog niet, maarja vrouwen) en dat ik minder bezig moet zijn met getallen die plant trekt zich niks aan dat ik wil dat ze nu klaar is met voorgroeien. Denk die van jou ook niet er zijn Teveel andere factoren. Geef je een week te weinig voeding, of water heb je al wat achterstand. Ben het ook nog aan het leren en heb de extra marges nog wel nodig zoals grotere aardebuffer en wat langer voorgroeien.. Maar ik had zoals thugz al aangaf maar 1 top per plant en lang niet zo dik als andere oogsten. Minder als de helft, dus dubbele planten zou dat slechts compenseren.

Just my 2 cents..

Doe ik het weer met die getallen, ik probeer nu naar de vingers van het blad te tellen/kijken . Hoe meer hoe beter, dan is ze volwassen. 1 tot 3 vingers kiemplante, 5 > Etc..

In jouw geval tel ik nog niet zoveel vingers en lijken ze me nog niet volwassen genoeg om al af te bloeien. Kan natuurlijk wel. Elke kweekruimte is weer anders en bij de een groeit het ook sneller en beter. Ik groei dus voor onder TL en dat gaat ook weer trager etc lage lv en heel veel wind en weinig water heb ik vorige keer ook geprobeerd hahaha
                          Last edited by Greyvol; 29 June 2015, 09:35. Reden: Geef mij maar nullen en eendjes, daar weet ik wel raad mee ;)

Comment

oooh nee dit is ook mijn 3de kweekje maar dus ken er nog ook niet zoveel van .
                            Vorige keer was het eigenlijk perfect ik heb toen een 20 dagen voorgroei gehad en dan op 12/12 gezet en had een gemiddelde van 35gr droog per plant..
                            dat is wel mooi denk ik .
                            vorige keer mete ik mijn ph nooit dat doe ik nu wel en zuur deze af indien nodig..
                            mss dat ik zo ook al wat meer oogst haal per plant.
                            ja van die achterstand door voeding of water dat klopt .. heb hier nog niet zoveel last van gehad maar heb ook altijd wel een paar die wat achterblijven en waar dan achteraf ook niet zo veel afkomt dat zijn dan meestal plantjes met een 15gr droog zo had ik er 3 vorige keer van de 12 stuks .
                            toch maar gewoon mooi voorgroeien dan

thanks voor de info Greyvol

Comment

Lopen we bijna gelijk hahaha, heb 3 keer mogen oogsten Laatste oogst was dus dat 12/12 drama. Zelf gedaan en geloof echt wel dat die space cees dat zo flikt. Ik voorlopig even niet ga me tijd wel verdoen met monsterclones buiten zetten eerste keer stekken ooit hahaha)

Comment

stekken? ooh daar heb ik ook al aan gedacht maar dat is iets voor volgend jaar denk ik nu nog een een rondje proberen dat er nog wat beter uit gaat komen hopelijk

Comment

Bezig...
                                X