Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja een beetje te warm dat is waar met die hitte golf kreeg ik het niet onder de 32 graden in men tentje.. nu is het beter en ik denk rond vrijdag om te schakelen ?
lijkt dit jou nodig?
heb dit vorige keer maar bij 2 planten gedaan ivm de hoogte ..
het is nog maar mijn 3de kweekje dus alle tips zijn wel welkom hoor.
zou ik er meer moeten knakken dan voor beter resultaat?
Ik zou toch nog even wachten. Kan wel eens dik tegenvallen in eindresultaat. Zo heb ik dit nu ook tegen gekomen bij de men vorige ronde.
Ik zou idd nog wat langer groeien en wat buigen en knakken als je knakt die tak ook vastleggen dat ze de dag nadien niet weer omhoog staat.
Is ga dit de volgende ronde ook doen Wss of een scrogg. Maar pas na de zomer.
Thugz
hmm ja interessant heb er vandaag 3 genakt omdat ze wat groter aant worden waren maar dan zal ik nog paar daagjes afwachten..
vorige keer ben ik op een dag of 21 op 12/12 gegaan denk ik en toen had ik mooi resultaat ..maarka nu ben ik nog maar een dag of 15 aan het voorgroeien nu dus kan wrsl nog een weekje dan ?
yes yes thanks allemaal voor de tips ik ga het dan nog een weekje aanhouden en dan omschakelen heb vandaag ook wat geknakt en ze zijn allemaal al 4 dagen geleden getopt en sommige zijn een fim geworden.
Comment