Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

Kan ik goed aannemen,je zo twijfelt al die verschillende meningen online de 1 zegt zus,de andere zegt zo
    Best zelf experimenteren,komt je altijd op tbeste uit ik zou ook nog even wachten,laat eerst de takken wat omhoog groeien,desnoods met een loodje,de hoofdtop buigen,zodat groeihormonen triggert,de takken naar boven stuwen,nadien loodje eraf,en hup,takken zouden moeten naar boven schieten,wel bij niet getopte planten

Comment

Re: Dieseltjes Kweekverslagen ---> Liberty Haze Barney's Farm,Ssh rqs , pineapple chunk!

aaah oei ja heb ze allemaal getopt buiten de 2 ams niet die waren nog te klein
      maar jah het komt wel goed ..
      vind dat wel leuk al die meningen haha

Comment

Ze gaan nog steeds lekker hier en daar wel wat plekjes op de bladeren daar zet ik vanavond fotos van op

grtz

Comment

update,

elk soortje gaat goed behalve de liberty haze krijgt een blad probleem... aleen die 4 plantjes de rest hellemaal niets? weet iemand wat dit kan zijn?

20150713_084537.jpg20150713_084602.jpg20150713_084605.jpg20150713_084616.jpg20150713_084627 - kopie.jpg20150713_084635.jpg

ph 6
          lv 45
          temp. 20/28

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mijn ph kan het echt niet zijn deze is perfect steeds...

Comment

Hoi makker,

Ziet er mooi uit e!
            En ik moet soulrebel gelijk geven, volg je eigen weg en neem nuttige tips mee.

suc6 nog en ben benieuwd naar verdere stages.

Grtzzzz
            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

Comment

Misschien lust ze iets meer voeding, ben dat zelf ook nog aan het uitvogelen. Ik heb iets meer krullen en minder verkleuring en heb ze vandaag meer voeding gegeven. Puntjes zijn niet verbrand, dus zou best kunnen, niet? Haze heavy feeder?
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ikzelf zuur niets meer af en begon pas in de zesde week wat geel blad te krijgen, volgens mij zijn ze hun blad al aan het leegtrekken. Verbranding door overvoeding begint echt bij de puntjes die geel uitslaan, ik gok op PH problemen, en ben bijna overtuigd van het niet hoeven afzuren op aarde. De plantjes zien er in ieder geval groener uit, maar de oogst zal het zeggen. Mischien toch eens proberen?
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                  Ikzelf zuur niets meer af en begon pas in de zesde week wat geel blad te krijgen, volgens mij zijn ze hun blad al aan het leegtrekken. Verbranding door overvoeding begint echt bij de puntjes die geel uitslaan, ik gok op PH problemen, en ben bijna overtuigd van het niet hoeven afzuren op aarde. De plantjes zien er in ieder geval groener uit, maar de oogst zal het zeggen. Mischien toch eens proberen?
                  awel de vorige keer heb ik niet afgezuurt en had ik dit niet... nu ben ik begonnen met af te zuren in men 3de kweekje en ik krijg blad probelemen?
                  kan dit dan hier echt aan liggen?
                  voeding geef ik genoeg via het schema van canna in de groei en plagron in de bloei
                  had een weekje voeding gegeven nu even 2dagen gewoon water ... elke dag voeding is niet nodig volgens mij?

dus de witte , jij denkt gewoon stoppen met dat afzuren?

grtz

Comment

Ik weet niet veel van die Liberty Haze Barney's Farm, maar als ik even google is dat wel heavy shit. Zit zelfs die G13 in. Lijkt me logisch als je die 25 % wil halen je iets meer zal voeden(als ze daarom vraagt). Probeer het met een pot, geef die een weekje wat extra. Kan hooguit een plant wat belemmeren als het toch de voeding niet is. Weet je het meteen voor de volgende keer. Schemas geloof ik niet in, alleen je eigen schema

Afzuren lijkt me ook sterk, dan zouden de rest er toch ook last van hebben denk ik dan. Ik geef pas sinds gisteren regenwater, daarvoor altijd kraanwater met wat voeding. Elke dag een beetje en steeds iets meer, merk goed verschil tussen verschillende strains. Die ik nu heb lust ook wel wat voeding ben ik achter gekomen. Sommige zijn echt stikgroen en heb ik weer iets teveel gedaan. Maar zo probeer ik het te leren. Beetje trial and error verhaal..

Doe ook maar wat, maar zo kom je er wel achter niet?

Oja, ik had het bij mezelf verkeerd, die hebben voeding genoeg natuurlijk als je ze elke dag voed. Maar ze waren te heet geworden. Stemma heeft me even op me nummer gegeven dat dat verkeerd was. Zeg het er maar even bij, kun je daar ook nog rekening mee houden

(Heb ook nog een topic met help mijn blaadjes staan omhoog, toen had ik veels teweing voeding gegeven. Maar was wel een goeie oogst, dus misschien heb ik het wel weer verkeerd, as usual
                    Last edited by Greyvol; 15 July 2015, 11:23.

Comment

ja ik gaan maar wat doen even stoppen met voeding paar dagen zien wat dat zegt en die andere zijn het ook beetje aan het krijgen .. maar ga die wat extra geven en niet meer afzuren gewoon kraanwater en voeding zoals de andere keren en hopelijk komt het gwn goed

thanks voor de tips greyvol

Comment

Damn Dieseltje, bekijk net je andere planten in je eerste post. Maar het zijn allemaal van die zware jongens. Dacht dat alleen die Liberty Haze Barney's Farm zo zwaar was. Ik kijk graag mee, maar hecht niet teveel waarde aan mijn opmerkingen.

Comment

jaja neem steeds die soortjes zijn de lekkerste en de beste :p hahaha vorige keer ging het perfect daarom vmss die ph afzuren iets in misgegaan denk ik

Comment

Afzuren wat is dat kraantjeswater en hopla knallen maar,voorlopig toch
                            Ps mijn recept voor goeie wiet,smijt al je flesjes weg,en kweek organisch man,gewoon potgrond kopen(geen zwaar bemeste)mengen met biosupermix en een snuifje wormenhumus,en je zit goed voor gans de cyclus,de bladeren blijven knalgroen tot laat in de bloei

Comment

Hehehe (beetje hermavrees opgelopen de eerste keer)
                              Mijn vrouwtjes heb wat frommel blaadjes en krulletjes, maar het liefst knal ik ze op 12/12
                              Allemaal stekken van de zelfde plant, 2e keer met dezelfde strain, dus nu moet het toch wel goed gaan. Blijf het voorlopig nog erg spannend vinden allemaal..

Succes!

Comment

Diesel, ik heb deze keer totaal onverwacht en onzelfzeker besloten om niet af te zuren omdat ik dit al meerdere keren had gelezen.
                                Is me perfect bevallen, je moet alleen streng zijn voor jezelf en het echt niet doen zelfs niet in een wanhopige bui.
                                Plagron potgrond lijkt mij wel beter te kunnen verdragen dat je toch afzuurt, de BioBizz grond die ik nu gebruik lijkt mij hier veel gevoeliger aan, volgens mijn bevindingen dan.

Kijk effe in mijn topic, ik zit op week 8 dag 3, nog een weekje of twee te gaan en alles in orde, zonder 1 keer af te zuren.
                                Die PH -min maakt trouwens plekken op mijn aanrecht, dus ik ben blij dat ik het niet nodig heb.
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
                                X