Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
krijg hier en daar wat vergeling moet ik me nu zorgen maken?
ik ben wat ten einde raad eigenlijk met dat geel gedoe..
voor de rest ze gaan wel goed daar niet van maar dat blad maak ik me toch zorgen om...
Tja diesel always the same questen
Ik heb eens de moeite genomen,om van dichtbij te inspecteren,ze staan te nat wss veel verfrommeld blad zie ik,dan heb je mstal ook lichtgroen blad,maw zuurstofgebrek in de bodem
aha ja dat zie noig iemand ben nu met co2 tabs begonnen komt wel goed .. niet alles kan perfect gaan he ik maak me ook vlug teveel zorgen denk ik
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ja de witte heeft me in de vorige kweek ook eens gezegt soms moet je ze durven is geen water te geven en daar benn ik nog steeds bang voor maar ik ga nu eens doen wat hij toen zei ik denk dat dat ook al veel uithaald iik geef mss wel teveel water ja ( dat is zo gewoon )
de vergeling is wat hetzelfde gebelven niet meer bijgekomen en de niewe bladeren blijven mooi groen dus volgens mij is het opgelost met wat meer voeding te geven?
ze zijn zo rond de 30 a 40 cm groot en er staan er zo een 3 achter van de 12 maar dat was vorige keer ook.. ze kunne niet allemaal perfect gelijk lopen he met die vele soortjes
lv is 45/70
temp. is 26graden/19graden
Comment